Laittaisin Matikaisen mielullin kuin Löfmanin. En usko, että Matikaiselta voi edes odottaa mitään erikoista/uutta enää...Kaksi siis tippuu tänään? Toni ja Amanda aika selkeät tapaukset.
Niin, pitää sitä potentiaaliakin ajatella. Matikainen vain lauleskelee. Ihan kiva esitys joka kerta, mutta Siepissä oli jotain erikoista/tunnistettavaa ja Löfman "revittelee", ja tällä kertaa ei toiminut, mutta todellakin isompi potentiaali kun jollain riskejä ottamattomalla lauleskelijalla.Ei sillä että hän huono olisi mutta kun ei oikein ole kertaakaan vielä loistanutkaan, toisin kuin nuo muut Tähkän tiimiläiset.
Kyllähän tilanne on nyt se, että Herranen on hyvin vahvoilla voittamaan koko kilpailun.. eikä todellakaan aiheetta
VoF:n nettisivuillaon selkeästi etusivulla nuo jo tippuneet ja jäljellä olevat kisaajat merkitty :) Kyllähän tässä vaiheessa Herranen on ainakin mun silmissä ylivoimainen suosikki - hienoa nähdä, että suomalaiset äänestivät hänet mielummin jatkoon kun Saara Aallon, olin yllättynyt!Herranen ja Koskinen tästä joukosta sitten finaalissa (jokaiselta valmentajalta ilmeisesti 1 pääsee finaaliin). Keitäs tuolla Elastisella ja Paulalla taas olikaan joukoissaan?
Kilpailija toisensa jälkeen, vuodesta toiseen, kaikenlaisissa laulukilpailuissa laittaa itsensä mahdottoman eteen laulamalla Queeniä.
Nämä ovat vaan niin kovia biisejä laulusuorituksellisesti, että ei niihin juuri kukaan pysty.
Tuosta Queenin biisistä tuli heti mieleen tämä George Michaelin esitys kappaleesta: Queen & George Michael - Somebody to love
Onhan se kyllä vähän epäreilua laittaa Hiltusta ja George Michaelia samalle viivalle..
hienoa nähdä, että suomalaiset äänestivät hänet mielummin jatkoon kun Saara Aallon, olin yllättynyt!
Miehen rosoinen ääni sopi täydellisesti kertsiin ja kun väliin vielä pääsi vetäisemään sen täydellisen ööh "rääkymishuudon". Jonkun mielestä voinee kuulostaa kauhealta, päämäärättömältä huudolta, mutta minun korvaani se oli täydellistä.