The Summit Suomi

• 688
  • 11

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ansaitsisi melkein oman ketjun tämä. Kahden jakson perusteella vie Suomen selviytyjiä 6-0. Inhokit Janne ja turkulainen huithapeli. Suosikit Carola ja Jani.

Otetaan rohkeasti koppia ja avataan sarjalle ketju. Ekan jakson perusteella erittäin lupaava sarja ja valtava plussa taviskilpailijoille. Formaatti vaikuttaa muutenkin hyvin mielenkiintoiselta.

Tiia ei tätä kilpailua loppuun asti suorita.

Kaksi jaksoa nähtävissä Katsomossa ilmeisesti Plus-tilauksella, joten varmaan spoilerin käyttö suotavaa, kun iso osa seuraa varmasti vain TV:n välityksellä.

Viimeksi muokattu:

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Mitenköhän nää jaksot ny ilmestyy katsomoon tilauksella kun katsoin tänää 2 jaksoa. Eikö ens viikolla tuu vai meneekö yks jakso edellä.
Vaikutti 2 jakson perusteella iha mielenkiintoiselta.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Vanha tuttu näköjään mukana. Ihan hauska kaveri. Pitänee alkaa seuraamaan miten kulkee.

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Mitenköhän nää jaksot ny ilmestyy katsomoon tilauksella kun katsoin tänää 2 jaksoa. Eikö ens viikolla tuu vai meneekö yks jakso edellä.
Vaikutti 2 jakson perusteella iha mielenkiintoiselta.
Varmaan yks jakso viikkoon ja finaali jakso sitten näytetään samaan aikaan kun tulee töllöstä. Aloin itse nyt vasta seuramaan tätä sarjaa.

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Menaako joku tätäkin tosi-TV paskaa seurata?
Ei sitä kaikkea tosi-TV:tä kannata ihan suorilta käsin heti teilata. Totta on, että genren sisällä on hirveä määrä muovista aivotonta paskaa mutta hajontaa on paljon ja siellä on myös kiehtovia sosiaalisstrategisia pelejä, jotka vaativat fyysisiä suorituksia. Mielenkiintoisen oloinen formaatti ja hienoa, että kilpailemassa on tavikset (olisipa Selviytyjissäkin), eikä ne samat naamat.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko vähän kökösti käsikirjoitettu se miten sattuikin niin että pudotettava tuli sillalle viimeisenä?

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Vanha tuttu näköjään mukana. Ihan hauska kaveri. Pitänee alkaa seuraamaan miten kulkee.

Jotenkin kelasin herrasta, että ihan kuin jostain tuntisin, mutta tuskinpa oikeasti olen ollut sen isommin tekemisissä. Leppoisa heppu kyllä.

Mutta saatan takertua tähän ensi sunnuntainakin. Minussa vaan vähän se vika, että jos yhtään aistin liikaa käsikirjoitusta, jää kausi lyhyeen.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oliko vähän kökösti käsikirjoitettu se miten sattuikin niin että pudotettava tuli sillalle viimeisenä?

Mä luulen, että oli joo käsikirjoitusta, mutta myöskin ehkä käytännön syistä näin. Luulen, että kilpailijoiden oli kerrottava tuotannolle äänestyksen tulos ja sitten tuotanto järjesteli kilpailijat toisella puolella oikeaan järjestykseen. Olisihan se sitten taas ollut kahdelle muulle aikamoinen helpotus, jos ensimmäisenä näistä kolmesta viimeisestä sillalle menijästä olisikin pudonnut ja kaksi viimeistä olisi selvinnyt kokonaan ilman sillan ylitystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy