Palateksemme alkuperäiseen aiheeseen nyt, kun hiihtoliittokin on liittynyt The Pena Trophyn tavoittelijoihin, tuli mieleeni, että pitäisikö tehdä ns. kategoriajakoja, joiden perusteella jaettaisiin useampia pienempiä Pena Trophyjä sen ainoan oikean The Pena Trophyn lisäksi.
Kategorioina voisi olla vaikka kiekkopenailu(TPS), ulkomaanpellejen kiekkopenailu(Rangers), yleinen urheilupenailu(hiihtoliitto), kotimaanpenailu (Matti Nykänen), ulkomaanpellet(GWB)
Suluissa esimerkki mahdollisesta palkinnon saajasta. The Pena Trophy itse voitaisiin jakaa mille tahansa Penailussa erityisesti kunnostautuneelle instanssille tai henkilölle. The Pena Trophy voidaan myös myöntää ansioituneesta penailusta pidemmällä aikavälillä(Michael Jackson), kun taas pienemmät Pena Trophyt olisivat ns. kuluvan vuoden satoa. The Pena Trophyn saaja voisi siis saada myös jonkun pienemmän Pena Trophyn samana vuonna.
Lisäksi voitaisiin jakaa kunniamainintoja erinomaisista Penailuista, joista kuitenkin puuttui riittävä nöyryys todellisista Trophyistä kilpailemiseen(Raimo Helminen).
Ja olen valmis ihan henkilökohtaisesti panostamaan rajallisesti aikaa The Trophyn ja muiden vastaavien järjestelyjen hoitamiseen. Minulla ei kyllä riitä nöyryyttä mihinkään massiivisiin panostuksiin, mutta Penailun hengessä asiat varmasti hoituvat ja brändi kehittyy.
Henkilökohtaisesti ehdotan, että kiertopalkinnoksi tulisi hevosenpää, koska mikä olisikaan pahempaa The Pentin tönimistä kuin väittää penailleensa pahemmin kuin The Pentti itse. Muutoin saattaa käydä niin, että riittävä nöyryys jää puuttumaan Trophyn voittajilta.