Viestin lähetti dude
Toisaalta, kisan tämän vuotinen titteli alkaa olla jaettu. Tover.. eiku... Veli Oloneuvos on jo tiettävästi teettänyt valmiiksi lippalakit: "Ruissalo - The Pena Trophy winners 2003"
Viestin lähetti Oloneuvos
Penailumme jatkuu edelleen vahvana, sillä Ruissalo ei sitten aio edes myydä/vuokrata pelaajia kevääksi muualle.
Viestin lähetti Predator
Mitähän nämä mainitut kukeit muuten ovat? Kertosisiks joku ehkäs mullen?
Viestin lähetti Predator
Nimittäin hän kertoi saavansa siellä nykyisessä työpaikassaan Sveitsissa usein pelin jälkeen faneilta KUKEI. Kuulostaa uhkaavalta. Minäkin lähtisïn pakoon vaikka maailman ääriin välttyäkseni fanien uhkaamilta kukeilta.
Mitähän nämä mainitut kukeit muuten ovat?
Viestin lähetti muaddib
Käsittääkseni tämä "kukei" on alkeellisen suomenkielen versio sanasta "kukka". Voin olla väärässäkin, koska Mikael Agricola, TPS:n ensimmäinen puheenjohtaja ja Turun arkkipiispa on ollut vaiti jo jonkun aikaa.
Viestin lähetti muaddib
Voin olla väärässäkin, koska Mikael Agricola, TPS:n ensimmäinen puheenjohtaja ja Turun arkkipiispa on ollut vaiti jo jonkun aikaa.
muaddib
Ymmärrän hyvin, että helsinkiläiset ystävät hämmentyvät pitemmän kulttuuriperinnön omaavien ihmisten murretta tulkitessaan.
Viestin lähetti Predator
Jaa juu, siihen kulttuuriperintöön kuuluu sekin, että olette ihan itse onnistuneet polttamaan sen kaupunkinne kahteen kertaan. Ymmärrettävää siltä osin tosin, että eihän tulipalon sattuessa Turussa ole sammutusvettä lähelläkään.
Tsiises että minä olenkin tänään hauska.
No meillä ainakin on aina olut niitä, joilla sytyttää. Toisaalta täällä eivät yli 15-kesäiset kärsi myöskään krapula -nimisestä lastentaudista.
Viestin lähetti Predator
Taitaa olla ainut kaupunki Suomessa, jossa voi latkia Nasse Sedän taikajuomaa laillisesti koulussa, apteekissa ja vessassa.
Ai niin, tuosta krapulasta vielä. Et kai sinä nyt tosissasi väitä kärsiväsi moisesta lastentaudista? Meillä pelkona on vesirokkoon sairastuminen. Vesikauhu täällä on jo kaikilla.
Tuo oli ehdottomasti päivän paras, OIKEESTI.Viestin lähetti Oloneuvos
No meillä ainakin on aina olut niitä, joilla sytyttää.
Viestin lähetti koo
Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?
Viestin lähetti koo
Minä en teidän Pena-pysteihin ota kantaa vaan kysyisin tältä
koulu-apteekki-vessa akselilta, että käyttekö "Vanhassa Pankissa" ollenkaan vai onko se sama kuin apteekki. Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?
Viestin lähetti koo
... käyttekö "Vanhassa Pankissa" ollenkaan vai onko se sama kuin apteekki. Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?
Minä olen ollut niin vähän aikaa kotirouvana, että en tiedä onko minua käytetty vielä tarpeeksi, joten en ota riskiä. Tämä Lehmä kuullostaa kuin minulle tehdyltä, joten sinne jonon jatkoksi ;)Viestin lähetti Kaiser Soze
Trinax.
Kyllä juu. Käytettyjen kotirouvien kierrätyskeskus. Toisinaan jopa vielä vanhemmille.
Alakerrassa leijuu jo mukavasti narikasta vastaan koimyrkky.
Turun uusin taitaa olla Lehmä. Ihan siinä Pankin vieressä. Minulle positiivista paikassa on 0,6 litran Cruzoviche, vai mites se kirjoitetaan...
Toki Lehmässä kauniita naisiakin näkee... nirppanokkaisia tosin..
K
Viestin lähetti koo
Tämä Lehmä kuullostaa kuin minulle tehdyltä, joten sinne jonon jatkoksi ;)
Terveisin koo
Vanhassa Pankissa..
Vanha Apteekki taas..
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mitä veikkaatte. koskas Turusta löytyy kuppila nimeltä.. ???
Vanha Kirjasto ? :)