The Last of Us Universumi – sarja, pelit, kaikki

• 24 132
  • 241

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kakkospelihän on valtavan pitkä johtuen lähinnä siitä, että Seattlen tapahtumat pelataan kahdesta eri näkökulmasta. En usko, että sarjassa jakavat sen näin vaan tapahtumat kulkevat käsikädessä. Looginen lopetus toiselle kaudelle olisi aquariumin tapahtumat, mikä on tarinallinen virstanpylväs ja kolmannella kaudella orjuuttajat saisivat myös enemmän valokeilaa.
Kaitlyn Deverin kuvauspäivät jäivät ilmeisesti melko vähiin. Oletus on että oli talvikuvauksissa. Vikat kuvauspäivät kuvasivat teatterikohtausta sisätiloissa oletuksena että Abby ilmestyy sinne.

Olen melko vakuuttunut siitä että 3. kausi pohjaa Abby perspektiiviin. Yaran ja Levin näyttelijöitä ei ole vielä edes castattu.

3. Kauden kuvaukset pitäisi puheiden mukaan alkaa alkukesästä ja valmisteluiden heti kun vain HBO lyö budjetin lukkoon.

Monoliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaitlyn Deverin kuvauspäivät jäivät ilmeisesti melko vähiin. Oletus on että oli talvikuvauksissa. Vikat kuvauspäivät kuvasivat teatterikohtausta sisätiloissa oletuksena että Abby ilmestyy sinne.

Olen melko vakuuttunut siitä että 3. kausi pohjaa Abby perspektiiviin. Yaran ja Levin näyttelijöitä ei ole vielä edes castattu.

3. Kauden kuvaukset pitäisi puheiden mukaan alkaa alkukesästä ja valmisteluiden heti kun vain HBO lyö budjetin lukkoon.
Okei, Abby perspektiivissä ei ole mitään vikaa. Se on pelissäkin hyvin kiinnostava osuus. Jos menee näin kuin kerroit, niin rottakuningas päästään näkemään kolmoskaudella.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Okei, Abby perspektiivissä ei ole mitään vikaa. Se on pelissäkin hyvin kiinnostava osuus. Jos menee näin kuin kerroit, niin rottakuningas päästään näkemään kolmoskaudella.
Mielenkiintoista nähdä miten toteuttavat jos toteuttavat.

Siis mä en tietenkään voi todella tietää mitään, mutta kaiken mahdollisen infon olen yrittänyt imuroida ja tällä hetkellä näyttää siltä että 3. kausi on Deverin show.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
itse asiassa sarjaa katsoessani hetkittäin oikein kelasin sitä miten amatöörimäistä joku ND:nkin mocap - kirjoitus ja ohjaus vielä on kun vertaa sitä HBO:n tuotantoon. Siihen nähden yllättävänkin paljon kohtauksia lyötiin sarjaan sanasta sanaan.
Itse pidin kyllä pelistä enemmän vaikka tykkäsin sarjastakin. Ei paljon ole aikaa kun viimeksi ykkösosan pelasin ja missään kohtaa ei kyllä paistanut amatöörimäinen kirjoitus tai ohjaus.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
missään kohtaa ei kyllä paistanut amatöörimäinen kirjoitus tai ohjaus.
Nojoo. Väärä termi noin käytettynä. Jos vertaa HBO:n tasoon, alkaa Druckmanin kirjoitus ja Strawleyn ohjaus tuntumaan hivenen koulutyöltä. Toki siihen vaikuttaa myös näyttelijöiden henkilökohtainen kyky.

Ja faktaahan on ettei Druckmann tai Strawley ole opiskelleen kirjoittamista tai ohjaamista. Toisin kuin Halley Gross, jonka käden jälki todella näkyy kakkososassa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nojoo. Väärä termi noin käytettynä. Jos vertaa HBO:n tasoon, alkaa Druckmanin kirjoitus ja Strawleyn ohjaus tuntumaan hivenen koulutyöltä. Toki siihen vaikuttaa myös näyttelijöiden henkilökohtainen kyky.

Ja faktaahan on ettei Druckmann tai Strawley ole opiskelleen kirjoittamista tai ohjaamista. Toisin kuin Halley Gross, jonka käden jälki todella näkyy kakkososassa.
Näyttelijöiden kohdalla mielestäni on sama homma eli Ashley ja Troy veti paremmin.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Varietyn odotettu juttu kuten tuli ennen 1. kauttakin.

Joe Pantoliano on Eugene!!

Jonkinlainen backstory nähdään kuten Billinkin kanssa.
Oli tuossa myös ehkä ikävämpi viittaus Neil Druckmannilta et Last of Us part 3 ei ehkä olisikaan tulossa vaan tarina olisi tässä.

Siis tämä kohta:
“I was waiting for this question,” Druckmann says, sighing, when I bring up the prospect of a third game. “I guess the only thing I would say is don’t bet on there being more of ‘Last of Us.’ This could be it.”

Itse sarjan kakkoskauden osalta odotukset on kovat ja kohtahan kauden avaukseen on enää kuukausi.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Oli tuossa myös ehkä ikävämpi viittaus Neil Druckmannilta et Last of Us part 3 ei ehkä olisikaan tulossa vaan tarina olisi tässä.

Siis tämä kohta:
“I was waiting for this question,” Druckmann says, sighing, when I bring up the prospect of a third game. “I guess the only thing I would say is don’t bet on there being more of ‘Last of Us.’ This could be it.”
Voi saatana. Tarina ei mielestäni vaadi jatkoa mutta kiva sitä olisi silti saada olettaen että oikeasti kerrottavaa löytyy takataskusta eikä vain lähdetä rahastamaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Voi saatana. Tarina ei mielestäni vaadi jatkoa mutta kiva sitä olisi silti saada olettaen että oikeasti kerrottavaa löytyy takataskusta eikä vain lähdetä rahastamaan.
No tämähän onkin jännä koska vuosi sitten Neil dokkarissa sanoi suoraan että omana kokonaisuutenaan olisi vielä yksi tarina kerrottavana.

Mulle jäi siitä Varietyn lausunnosta jotenkin fiilis että halusi sanoa jotain noin jyrkkää jotta kysely nyt sarjan julkaisun alla loppuisi tyystin.

Aikanaan ND kärsi pelitalona kuin myös ihan työntekijät henkilökohtaisella tasolla valtavan arvovaltatappion sekä puhtaasti henkistä väkivaltaa kun talon serveri hakkeroitiin ja kakkososan pääjuoni vuodettiin nettiin lasten meuhkattavaksi suu vaahdossa.

Liki viisi vuotta talo kehitti uutta IP:tä ilman että siitä vuoti julkisuuteen muuta kuin huhu että ND mahdollisesti kehittää jotain avaruusseikkailua.

Jos Neil Druckmannilta asiasta kysytään, veikkaan ettei mies voi sanoa oikein muuta. Jos toteaa ettei voi kommentoida, sehän olisi kuin myöntö että joo, peli on kehitteillä.

Last of Us on valtava IP. Olisi todella outoa Jos se jäisi kahteen osaan kun joku kädenlämpöinen Uncharted saa viisi peliä.

Ja ilmeisen vahvasti on myönnetty että kaksi eri peliä on tuotannossa Naughty Dogilla samanaikaisesti.

Aika näyttää.

Traikusta vielä että se lunasti odotuksia vielä enemmän mitä ikinä osasin toivoakaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy