The Last of Us Universumi – sarja, pelit, kaikki

• 22 902
  • 232

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kakkospelihän on valtavan pitkä johtuen lähinnä siitä, että Seattlen tapahtumat pelataan kahdesta eri näkökulmasta. En usko, että sarjassa jakavat sen näin vaan tapahtumat kulkevat käsikädessä. Looginen lopetus toiselle kaudelle olisi aquariumin tapahtumat, mikä on tarinallinen virstanpylväs ja kolmannella kaudella orjuuttajat saisivat myös enemmän valokeilaa.
Kaitlyn Deverin kuvauspäivät jäivät ilmeisesti melko vähiin. Oletus on että oli talvikuvauksissa. Vikat kuvauspäivät kuvasivat teatterikohtausta sisätiloissa oletuksena että Abby ilmestyy sinne.

Olen melko vakuuttunut siitä että 3. kausi pohjaa Abby perspektiiviin. Yaran ja Levin näyttelijöitä ei ole vielä edes castattu.

3. Kauden kuvaukset pitäisi puheiden mukaan alkaa alkukesästä ja valmisteluiden heti kun vain HBO lyö budjetin lukkoon.

Monoliitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaitlyn Deverin kuvauspäivät jäivät ilmeisesti melko vähiin. Oletus on että oli talvikuvauksissa. Vikat kuvauspäivät kuvasivat teatterikohtausta sisätiloissa oletuksena että Abby ilmestyy sinne.

Olen melko vakuuttunut siitä että 3. kausi pohjaa Abby perspektiiviin. Yaran ja Levin näyttelijöitä ei ole vielä edes castattu.

3. Kauden kuvaukset pitäisi puheiden mukaan alkaa alkukesästä ja valmisteluiden heti kun vain HBO lyö budjetin lukkoon.
Okei, Abby perspektiivissä ei ole mitään vikaa. Se on pelissäkin hyvin kiinnostava osuus. Jos menee näin kuin kerroit, niin rottakuningas päästään näkemään kolmoskaudella.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Okei, Abby perspektiivissä ei ole mitään vikaa. Se on pelissäkin hyvin kiinnostava osuus. Jos menee näin kuin kerroit, niin rottakuningas päästään näkemään kolmoskaudella.
Mielenkiintoista nähdä miten toteuttavat jos toteuttavat.

Siis mä en tietenkään voi todella tietää mitään, mutta kaiken mahdollisen infon olen yrittänyt imuroida ja tällä hetkellä näyttää siltä että 3. kausi on Deverin show.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
itse asiassa sarjaa katsoessani hetkittäin oikein kelasin sitä miten amatöörimäistä joku ND:nkin mocap - kirjoitus ja ohjaus vielä on kun vertaa sitä HBO:n tuotantoon. Siihen nähden yllättävänkin paljon kohtauksia lyötiin sarjaan sanasta sanaan.
Itse pidin kyllä pelistä enemmän vaikka tykkäsin sarjastakin. Ei paljon ole aikaa kun viimeksi ykkösosan pelasin ja missään kohtaa ei kyllä paistanut amatöörimäinen kirjoitus tai ohjaus.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
missään kohtaa ei kyllä paistanut amatöörimäinen kirjoitus tai ohjaus.
Nojoo. Väärä termi noin käytettynä. Jos vertaa HBO:n tasoon, alkaa Druckmanin kirjoitus ja Strawleyn ohjaus tuntumaan hivenen koulutyöltä. Toki siihen vaikuttaa myös näyttelijöiden henkilökohtainen kyky.

Ja faktaahan on ettei Druckmann tai Strawley ole opiskelleen kirjoittamista tai ohjaamista. Toisin kuin Halley Gross, jonka käden jälki todella näkyy kakkososassa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nojoo. Väärä termi noin käytettynä. Jos vertaa HBO:n tasoon, alkaa Druckmanin kirjoitus ja Strawleyn ohjaus tuntumaan hivenen koulutyöltä. Toki siihen vaikuttaa myös näyttelijöiden henkilökohtainen kyky.

Ja faktaahan on ettei Druckmann tai Strawley ole opiskelleen kirjoittamista tai ohjaamista. Toisin kuin Halley Gross, jonka käden jälki todella näkyy kakkososassa.
Näyttelijöiden kohdalla mielestäni on sama homma eli Ashley ja Troy veti paremmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy