Viestin lähetti Tatzka
Ehkä, jos Mika auttasi auon kehitelyssä Dennisiä, voisi homma olla helppoa mackille;=]
No tätä teknistä puolta kyllä pidettiin Mikan suunnilleen ainoana puutteena. Luonnonlahjakkuus, joka oli etenkin yhden kierroksen kuljettajana varmaankin maailman nopein, mutta vaikka Schumiin verrattuna aika tumpelo auton kehittäjänä. Osasi kertoa, että nyt ei kulje, mutta ei osannut kertoa yksiselitteisesti insinööreille missä kohtaa on vika, kuten osa kuskeista tekee. Itse asiassa Coulthard taisi McLarenilla olla se "insinöörikuski".
Nopeudessa Häkkistä voi sen sijaan verrata ihan keneen tahansa. Kaveri oli häikäisevä. Oli sitä jo ennen ykkösiä ja oli sitä ykkösissä. Silloin kun vehkeet toimivat, niin dominoi jokaista tallikaveriaan ihan mielin määrin aivan kuten muutkin suuret.
Loistava kuski, loistava ihminen ja kauhea tsemaaja. Olen valmis allekirjoittamaan rangerin erittäin hienon ketjunavauksen sanasta sanaan. Lähestulkoon samat tapahtumatkin ovat itselläni jääneet päällimmäisiksi mieleen, joskin järjestystä vähän fiksailisin.
Kaikkien aikojen kuljettaja... Schumacher on tietysti saavutuksiltaan omaa luokkaansa, mutta hän on toisaalta pitkään-pitkään aikaan ollut mestareista ainoa, joka on ollut koko ajan paitsi huipputallissa, niin myöskin ilman tallin sisäistä kilpailua.
Itse pidän Ayrton Sennaa kaikkien aikojen parhaana - kiistattomasti - ja olen ihan varma, että ilman tuota Imolan traagista viikonloppua Schumacherilla olisi jokunen maailmanmestaruus, sekä kymmeniä voitettuja kilpailuja ja paalupaikkoja pois tilastoistaan.
Viimeiset kymmenen vuotta Schumi on ollut paras. Häkkinen olisi varmaan ihan tasoissa, mutta F1 on siitä ikävä laji, että siellä ei kuskista isoa iloa ole, jos vehkeet eivät ole päivästä toiseen kilpailukykyiset. Villeneuvesta olisi voinut tulla yksi suurista myös, mutta päätti valita menestymisen sijaan helvetin isot rahat ja kaverinsa omistaman BAR -tallin. Sen valinnan loppu onkin sitten jo historiaa.