Uran alussa ei fysiikka riittänyt kontaktipelaamiseen. Nykyään kyllä, mutta ei kai Teukasta koskaan tule voimahyökkääjää ja hyvä niin. Viihdyttävä pelaaja.Mielestäni Teuvo ei varsinaisesti koskaan ole oikein tykännyt fyysisestä pelistä ja varsinkin nhl-uran alkuaikoina vältteli paljon kontakteja.
Mennyt itseltä ihan ohi tuo aivotärähdys, mistä tuo tuli?
Kuukausi taas mennyt, onko tietävämmillä päivityksiä?
No, eipä tässä sen kummemmin tarvitse "tietävämpi" olla, riittää että katsoo viime yön kokoonpanot, niin siellähän Teuvo ykkösketjussa painaa.Kuukausi taas mennyt, onko tietävämmillä päivityksiä?
Pelasi viime yönä 16.32.
No ei se kyllä ykkösketjussa pelannut, mutta tärkeintä oli paluu.No, eipä tässä sen kummemmin tarvitse "tietävämpi" olla, riittää että katsoo viime yön kokoonpanot, niin siellähän Teuvo ykkösketjussa painaa.
Ykkösketjuun oli ainakin merkittynä.No ei se kyllä ykkösketjussa pelannut, mutta tärkeintä oli paluu.
Joo, mutta ei pelannut tossa ainakaan kovin monta vaihtoa. Paquetten kanssa enimmäkseen viilletti, mitä itse seurailin.Ykkösketjuun oli ainakin merkittynä.
Joo, mutta ei pelannut tossa ainakaan kovin monta vaihtoa. Paquetten kanssa enimmäkseen viilletti, mitä itse seurailin.
Ok, en kiistä. Katselin ketjukavereita aina, kun rekisteröin Teukan kentällä. Kertaakaan ei osunut tuo ykköskolmikko niihin kertoihin. Mutta en seurannut suurennuslasilla, joten uskotaan tilastoja.Moneypuck antaa kuitenkin tuolle kolmikolle yhteistä 5 vs 5 -aikaa 10:55 viime yönä.
Mitenniin? Ei Teuvo minun mielestäni ole ollut pitkään aikaan mikään mielialapelaaja vaan todella tasaisesti suorittava kahden suunnan hyökkääjä. Ainoat ailahtelut on lähivuosina tullut juurikin siitä kun saa jonku aivotöräyksen tai muuta vastaavaa, joka on ihan ymmärrettävä syy. En usko, että Teuvo käyttää tummennettua viisoria ihan huvikseen.Surkean viime kauden jälkeen, Teukka on aloittanut tämän kauden hirveessä liekissä. Pelejä en ole nähnyt, mutta kevyessä maali per peli tahdissa painaa menemään. Varmasti tärkeetä Teuvolle saada heti kauden alkuun onnistumisia! Toivottavasti hyvä vire kantaa läpi kauden, kyseessä kun on kuitenkin edelleen aika ailahteleva mielialapelaaja.
Mitenniin? Ei Teuvo minun mielestäni ole ollut pitkään aikaan mikään mielialapelaaja vaan todella tasaisesti suorittava kahden suunnan hyökkääjä. Ainoat ailahtelut on lähivuosina tullut juurikin siitä kun saa jonku aivotöräyksen tai muuta vastaavaa, joka on ihan ymmärrettävä syy. En usko, että Teuvo käyttää tummennettua viisoria ihan huvikseen.
Taisi saada edellisen kerran aivotärähdyksen viime kauden alussa, jonka takia oli lähes kuukauden telakalla. En tiedä koska hän on alkanut käyttämään tummennettua visiiriä.Viittaatko nyt tuohon helmikuussa 2021 koettuun aivotärähdykseen? Siis tällä tummennetulla visiirillä.