testataan vaihteeksi älyä

  • 7 520
  • 54

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Master God kirjoitti:
10/11 sain ensimmäisellä kerralla. Raamattutietous ei oikein ollut hallussa tai sitten Raamattu ei ole vain kertonut Mooseksen arkista.
Tulos just sama ja kaaduin samaan kysymykseen. Ymmärrän oman virheeni mutta kuinka Master GOD voi kaatua siihen? =)
 
10/11 myös ja samaan kysymykseen miekin kaaduin. Ei vain jaksanut miettiä mikä kompa siinä on.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
11/11 hajotkaa siihen mortit. Miettikää niitä kysymyksiä. Tosin se syntymäpäivä -kysymyksen vastaus on kyseenalainen. Prrrrr gule. musmur.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
repe_joke kirjoitti:
Minä sain 6/11, ja kuin luin oikeat vastaukset, niin nauroin. Tuli vähän tyhmiä virheitä. Hauska testi muuten. Oikeat vastaukset kyllä tuohon saa jo ekallakin kerralla, jos vain ajattelee.

Täysin samoin kävi minulle. 6/11, olen hyvin pettynyt itseeni. Lähden tästä vetämään viinaa, liimaa, pillereitä ja huumeita, koska selvinpäin en tälläisia vastoinkäymisiä kestä.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse vastasin jokaiseen kysymykseen oikein, mutta silti vehje väitti pisteiksi 10/11? Pöh.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollakko enemmän huolissaan vai kummissaan.. oikein 12/12 :s
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Afan kirjoitti:
Tällainen iätön älykkyystesti osui kohdalle. Varsin hauska, joten suosittelen.

Tulokseksi sain 7/11, joten testin mukaan olen normaaliälyinen, mutta parissa kohtaa meikäläistä vietiin kyllä aika lahjakkaasti...

7/11 sain. Ihan tyhmiä huolimattomuusvirheitä tuli, esim. sen mooseksen arkin kohdalla ja sen leskikysymyksen kanssa
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Gerodz kirjoitti:
http://www.puffgames.com/hapland/

Pitäisin mahdottomana läpäistä ilman oikealla olevaa spoilaus-linkkiä, tosin en osannut pitkän yrittämisen jälkeen ratkaista edes tässä ketjussa ollutta palapeliä, joten voi se ehkä älystäkin olla kiinni.

Aivam mahdoton peli. :o
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä mielenkiintoinen testi joka tuli ite tuossa jokin aikaa sitten tehtyä. Tulokseksi sain silloin 21/33 ja menin ylpenä keulimaan minua viisaammalle broidilleni. Broidi sitten löi luun kurkkuun ja vetäs 31/33.

Kohtuullista englanninkielen taitoa tarvitaan, ja meidän kaveripiirissä on pidetty sovittuna että sanakirjaa saa käyttää kirjoitusasun tarkistamiseen. Googlea ei kannata käyttää, se olisi jo xiittausta.

http://intelligence-test.net/part1/

Niin ja paithöwei kukaan täällä ei tule saamaan yli 31... joukossa on kaksi niin ufoa/outoa että niitä ei keksi kuin kysymyksen laatija pienessä tumussa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KukaMitäHäh? kirjoitti:
http://sun.ylojarvi.fi/tao/uudet/palapeli/palapeli.html

Tuollainen sattui eteeni pari viikkoa sitten...Kyllähän tähänkin semmoiset 10-15 minuuttia joutui uhraamaan ennenkuin meni läpi.

Kyllä, sen 10 minsaa se kesti ja olipa helpottunut olo kun sai valmiiksi. Moneen otteeseen joutui täyteen pattitilanteeseen mutta kuin ihmeen kaupalla aina löytyi tapa jolla jatkaa.

Afan kirjoitti:
Tällainen iätön älykkyystesti osui kohdalle. Varsin hauska, joten suosittelen.

10/11, Raamattuhan se oli täälläkin joka ei ollut vahva osa-alue.

Koira kirjoitti:

5 min jaksoi kokeilla ja sain 8/33, helvetin vaikea kyllä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vinka kirjoitti:
heh, täällä neljä oikein=)

addiktoiva älypeli löytyi, jäin totaaliseen koukkuun!

http://www.albartus.com/motas/

Noniin, vihdoinkin pääsin läpi. Pari tuntiahan tossa helposti vierähti ja hyvin koukkuun jäi. Tällaisia lisää.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Siis mitä tuossa motasissa pitää tehdä
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Osavaltiovisa

Tässä osoitteessa voi testata tietämystään Yhdysvaltojen osavaltioista. 28 sain itse muutaman minuutin miettimisellä.

Eihän tämä älyä testaa, lähinnä aivoihin säilötyn turhan nippelitiedon määrää, mutta ihan hauska testi siitä huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös