Mainos

Testaa suuntautuneisuutesi

• 3 027
  • 45

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
TUOPIP IS 46% GAY! Congratulations! You've scored right in middle and are a happy and well adjusted hetero man!

Lint

Jäsen
40% gay-poju. Huolestuttavan korkee lukema.

Myös mulla sydän pysähty hetkeksi, kun viisari vierähti animaatiossa 100 prossaan.
Sain kuitenkin koottua itseni ja kykenin lukemaan ohjeen tarkemmin.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Hmm.. 36%, elikäs näemmä Jatkoajan ylempää homokeskiluokkaa minäkin. Järkkyä.

Annuli: Eipä kai pidä huolestua, eikös nykynaiset (tai siis nykytytöt) ole melkein 99%:sti biseksuaaleja? Ainakin sellaista kuvaa haluavat itsestään antaa. Tosin, kelpaa minulle kyllä. :)

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Murmeli

Annuli: Eipä kai pidä huolestua, eikös nykynaiset (tai siis nykytytöt) ole melkein 99%:sti biseksuaaleja? Ainakin sellaista kuvaa haluavat itsestään antaa. Tosin, kelpaa minulle kyllä. :)

Nykynainen ihan vaan... Ehkäpä me olemme biseksuaaleja. Itse en kauheasti huolestu tuloksesta, sillä tunnen itseni... ja osaltaan ehkä tuo typerä testi oli jonkin verran oikeassa. Ainakin kaikki työpaikan miehet ovat kavereitani. ;)

Aksu

Jäsen
33 %. Mitähän tuohon sanoisi? Jaa, kaipa tämä tutkimus on tieteellisesti kestävällä pohjalta, joten en sano mitään. Otan tuloksen mukisematta vastaan.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
33 prosenttinen ryppyreijän ruhtinas....aika shokki!!!

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
no niin tuomarikin on 60%:n HETERO, vaikka ystävälliset fanit aina nimittelee usein homoksi.
Olen testin mukaan vapaamielinen lakanoitten välissä mutta muualla en tuo esiin 40%:n homoutta (no en taatusti tuokkaan).

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
30 prosentin edestä hinttaria löytyy meikäläisestä. Onneksi ei tarvitse ainakaan vielä vaihtaa signatureen, että "loppupeleissä ollaan kaikki homoja."

Joo, se katutappelujuttu oli aika hämärä. Eikös se yksi iskelmätähtikin pistänyt tappeluksi "heteroystävällisen homobaarin edessä?" Ai niin, eihän kyseinen henkilö ole myöntänyt mitään.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lahjomaton tietokoneeni ilmoitti että olen testin perustella 28 prosenttinen "mocca-masteri". Vai pitäisikö sanoa että 72 prossainen kaappi-hetero..?

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Olin näemmä 26% iloinen.

Thank you, drive thru!

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestin lähetti Sistis

BTW. Hieman pelästyin, kun siinä tuloksia odotellessa ensin se animaatio vetäisi 100-%.n... sitten vasta katsoin tarkemmin. :)

Sama juttu. Kun meni yli viidenkymmenen tuo mitteri ajattelin jo, että MITÄ HELVETTIÄ!?

No, 26% tuli lopulta minullekin.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
23 volttisesti ollaan puppelipoikia. Onneksi kropassani jyllää vielä heterohormooneja enemmistönä...

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
40 prosenttisesti b-rapun poikia.. nyt rupes huolestuttamaan! :D noh, lause "..happy and well adjusted hetero man" onneksi hiukan lohduttaa.. siinä toisessa testissä olin sukupuolineutraali, pitäsköhän kurkata housuihin..?

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chip is 26% gay. Ja sama teksti kuin Zillalla ja Poisonilla. Kämppis kiljas ja kovaa kun animaatiokuva yllätti sen tulosta odotellessa =)

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti girlzilla15
"GIRLZILLA is 36% gay!"

Kuulemma olen tyttömäine tytteli jonka "butch side sometimes poppes out" :)

Pitäisikö huolestua? Äh, tuskin.

Mulla muuten sama vastaus, mutta prosenttiluku oli 30 %.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
20 %

"Liian hetero näihin aikoihin". No, eipä kauheasti haittaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy