Testaa suuntautuneisuutesi

  • 3 000
  • 45

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Hyssyttelystä asiaan!
Nyt tarjoutuu nimittäin mahdollisuus joka jullille ja irmalle testata oma seksuaalinen suuntautuneisuutensa. Voit itse todeta, oletko ns. hinuri, rasvanänni, Taka-Töölön tamppaaja, perätuuppari, B-rapun ruhtinas vaiko peräti ihan hetsku vaan. Kaiken lisäksi, testi soveltuu myös naispuolisille ihmisille.

http://www.channel4.com/gayometer


Itse olen näköjään 21% gefatto, joten se selittääkin aika paljon.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jaahas 33% B-rapun ruhtinas. Pitäisikö huolestua? No, testi lohduttaa sanoin "These days women like a man with some softer edges to grab onto" .
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"GIRLZILLA is 36% gay!"

Kuulemma olen tyttömäine tytteli jonka "butch side sometimes poppes out" :)

Pitäisikö huolestua? Äh, tuskin.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
20% Takapuolen poika..

"Just way too staright for these modern times" (o_-)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Myrkky is 33% gay! You're a straight-laced girlie girl with just a hint of your butch side sometimes popping out!"

Ilmeisesti tuo tekstiosuuteni oli siis sama kuin girlzillalla. Ja hmh... En minäkään aio huolestua. :)
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"43%...happy and well adjusted hetero man." Sepä olisikin ollut kova paikka ilmoittaa naiselle, että minut on juuri todettu pesunkestäväksi homoksi.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
24% homppeli, mutta ilmeisesti voisi olla vielä enemmän tuota pehmeyttä. Aika hauska testi sinällään. Mitäköhän se kertoo esim. seksuaalisesta suuntautumisesta, että peseekö kasvot saippualla vai jollain muulla aineella :)
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
JMK IS 26% GAY!

Loosen up my staright mate! These days women like a man with some softer edges to grab ontoE

Shillä lailla....
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Spenroos is 30% gay.
"Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto."

Tulipahan testattua.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
"DanC is 3 % Gay

... red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times ... "

No, tulihan todettua.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
"red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times"

16% tuli tulokseksi. No, ei voi mitään.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Jude on 30% Backside Boy.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
26% gay tuli tulokseksi... Ja tuli myös todistettua että olen bi:n kanssa naimisissa. Muija kun sai tulokseksi 50%
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla perätuupparin laatima testi. Vastaukseksi tuli 36% ja SILTI käsketään vähän hölläämään. Vaihtoehdoistakin näkee, että testin laatijan käsitys heterosta on punaniskainen vaimonhakkaaja ja homo taas trendikäs ja tyylikäs nykyihminen. Oi aikoja oi tapoja.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Aika moni täältäkin osoittautuu siis rystypuolen ramiksi eli rosvosektorin rankaisijaksi, kuten itsekkin. Mutta, hinaajuus ja kaikenlainen keikistelyhän on vaan muotia, eikö?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keskiluokkaa tässäkin. Kakskytäkuus pinnaa plakkariin.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
JANOS IS 23% GAY!

"Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto"

No tuohan pitää sitten muistaa tulevaisuudessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen on näemmä 36-%.n hinttari. Elikkäs - ei perkele - yli kolmasosa meikäläisestä on homoa!!! Perkule, miten tuo on mahdollista, kun meikäläinen on kuitenkin kaikin puolin hemmetin homo-fobinen tyyppi.

BTW. Hieman pelästyin, kun siinä tuloksia odotellessa ensin se animaatio vetäisi 100-%.n... sitten vasta katsoin tarkemmin. :)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ooops...

63 % gay

Careful! You're not a dyke cliché yet, but are well on your way.
Bet the guys at work are your mates.

Hmmm... pitäisköhän mun huolestua...
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Huolestuttava suuntaus: ensimmäisessä tekemässäni nettihomotestissä olin 87-prosenttisesti hetero, nyt olin jo 20-prosenttisesti homo. Huomenna varataan aika psykiatrilta.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Hieman pelästyin, kun siinä tuloksia odotellessa ensin se animaatio vetäisi 100-%.n... sitten vasta katsoin tarkemmin. :)

Sama juttu täällä.

20 % pamahti meikäläiselle, ja liian tiukkis nykyaikaan..

Moto kuvasi aika hyvin tuon testintekijän asenteen.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Moto
Taitaa olla perätuupparin laatima testi. Vastaukseksi tuli 36% ja SILTI käsketään vähän hölläämään. Vaihtoehdoistakin näkee, että testin laatijan käsitys heterosta on punaniskainen vaimonhakkaaja ja homo taas trendikäs ja tyylikäs nykyihminen. Oi aikoja oi tapoja.

Itse mietin lähinnä sitä kohtaa missä piti sanoa onko ollut katutappelussa mukana. Tuli vain mieleen, että minkä vuoksi homot eivät tappelisi kadulla? Miksi se on heteron hommaa ja sitten heräsi ajatus, että ehkä testin laatijan mielestä homot eivät siksi tappele, että kauniit kasvot eivät menisi ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös