Mainos

Testaa oletko kusipää

• 4 822
  • 85

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
48% prosenttinen tapaus.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chip on 33% bitch. Ja vain 3% on saman verran bitch mitä minä, enemmän kusipäitä onkin sitten 65%. Ihan kiltti mä taidan olla :)

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
25-prosenttisesti kusipää. Olenpas kiltti...

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti bisnesman
34% tuli
No, pidän itseäni aika vapaamielisenä ja suvaitsevaisena, mutta viina maistuu ja suu käy välillä liikaa. Silti, en pidä itseäni kusipäänä. Jätetään se muille ihmisille :)

Tuo on melkein kuin minun suustani. Lukemani tosin oli 32%.

Suun käymisestä sen verran, että riitaa en haasta koskaan enkä urputa vieraille ihmisille, mutta tuttujen kesken herjanheittoa tulee usein liikaakin.

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
säälittävää

Jäin niukasti alle keskiarvon. 43 %:nen kusipää. Olisikohan missään koulua missä voisi kehittää kusipäisyysprosenttiaan?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: säälittävää

Viestin lähetti sivurauta
Jäin niukasti alle keskiarvon. 43 %:nen kusipää. Olisikohan missään koulua missä voisi kehittää kusipäisyysprosenttiaan?

Onhan noita, esim. HY:n oikeustieteellinen, Hanken ja Poli.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kai se sitten on uskottava. 46% oli meikäläisen tulos. Puolisoni jäi bitch-asteessaan reilusti alle keskiarvon - joten en missään muodossa voi pitää kyseistä testiä lainkaan luotettavana.

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Onneksi tuli vain 18%.
Ei oikein jaksa uskoa, mutta mää en juokaan kahvia juurikaan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy