Testaa oletko kusipää

• 4 884
  • 85

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
22% bastard! hmm..

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Vain 37%, luulin kyllä olevani suurempikin bastard...

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tjaa, väitti tulokseksi 23%. Samoin sitä, että 90% "more bastard than you"? Toivottavasti ei kuitenkaan ihan näin!

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
20% kusipää, vaikka olen oikeasti oikein kiltti ihminen. Tuo 20% tuli varmasti siitä "pidätkö kahvista" kysymyksestä.

Olin aika yllättynyt, että 27-vuotiaat olivat kaikkein kusipäisimpiä. Itse olen vakuuttunut käyneeni huipulla ennen kahdenkympin täyttymistä.
--
Jaha, ja yleisön pyytämättä - olen myös 21% bitch.

Ja vielä tämä:

47. Are you from Canada, you bitch? Yes/No

Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
43 %. Perusmulkku siis..

Millaisen lukeman Jortikka saisi ?

K

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Kaiser Soze
Millaisen lukeman Jortikka saisi ?

Räjähtäisi koko systeemi! Ei sellaisia prosenttilukuja ole muualla kun Ryssän vaaleissa. (Äänestysprosentti oli yli 100.) ;D

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
30% bastard.

Aika lauhkea.

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
50 persenttiä, puolimatkan krouvissa ollaan.

Pahimmat kusipäät kusettavat tässäkin testissä ja saavat siivet selkäänsä sekä muut asiaan kuuluvat pyhimysrinkulat..

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Vain 27%

Ihmeen pieni lukema, pelaan sentään futista maalissa ja olen toiminut myös erotuomarina. Kai toi 27 prossaa tulee sitten hyödynnettyä etenkin pelatessa. Ellei toi tilatiilin analyysi sitten selitä prosentin pienuutta...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Meikäläinen on keskivertokusipää, viisari pompahti juuri 44 prosenttiin. Lukemaanhan olen tavattoman pettynyt, kas kun kuvittelin olevani kusipäisempikin immeinen..

vlad#16.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
34 %.

Olen luuseri. Täytyy miehistyä. Aloitan sen heti, kun mamma käskee.

Karikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
58%! Vaikka moni tuttu kyllä tarjoaa täyttä sataa niin pitänee tätä testiä uskoa, kun ihan rehellisesti vastasinkin.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
'You're 29% bitch which is lower than the worldwide average 38%'

Enpä siis taida kovin paha bitch olla ainakaan tuon testin mukaan. Eikä minulle ole kyllä koskaan kukaan niin väittänytkään, että olisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy