Mainos

Tervetuloa

• 7 437
  • 81

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kiitän luottamuksesta. Odotan mielenkiinnolla myös näitä keskusteluja. Jospa tällä uudella palstalla olisi ainakin se positiivinen vaikutus, että muutama "vanha konkari" palaisi taas rikastuttamaan keskustelua. Jotkut ilmeisesti hieman ryytyivät tuohon viestitulvaan, joka Jatkoaikaan on ruvennut tulemaan.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitoksia kunniasta minunkin puolestani, olen otettu ja yritän pitää keskustelua omalta osaltani tasokkaana.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juu minäkin haluan kiittää luottamuksesta. Nyt pitänee minunkin alkaa kasvattamaan tekstieni pituutta, jotta en jää ihan mammuttikirjottajien jalkoihin.

Kiitos!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kiitos kunniasta minunkin puolestani, pyrin olemaan luottamuksen arvoinen.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Ei tullut kutsua linnan juhliin. Tämä korvaa kuitenkin kaiken. Rokrok!

Ike

Tuamas

Jäsen
Dodiin-

Olipahan yllätys.
Mutta katsellaan nyt, miten tämä tästä lähtee.
Toivottavasti keskustelu ei mene kuppikuntien kilistelyksi, eikä jää liian vähäiseksi.

Olisi hienoa mikäli tällä saavutettaisiin se optimaalinen tasapaino viestien määrän, laadun ja tunnelman suhteen.

Mutta kiitos nyt luotosta.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ja näitä chattiviestejähän piti välttää? :)

Jotta jokaisen päivä menisi pilalle, näyttäydyn minäkin täällä huomauttamassa ylläpitoporukan tehneen virheen - minäkö muka hyvä keskustelija? Ilmeisesti kukaan ei siis todellakaan lue NHL-palstaa...

No, se liiemmistä marmattamisista ja lets get on wit de bizniz

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohoh, oli melkeinpä šokki nähdä nimeni listalla - viestini nimittäin ovat useimmiten "yliytimekkäitä", eli yksi- tai kaksirivisiä, eivätkä ne useimmiten edes käsittele jääkiekkoa. Chattiviesteihin en kuitenkaan ole juuri syyllistynyt... Noh, tänne kirjoittaessani koetan olla asiallinen ja jaaritteleva, olihan tämä sellainen kunnia. :D

Edit: Hitto, taas oli vain kaksi riviä. Pitäisi ehkä pienentää resoluutiota. :)

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Demon Allbran
Ohoh, oli melkeinpä šokki nähdä nimeni listalla - viestini nimittäin ovat useimmiten "yliytimekkäitä", eli yksi- tai kaksirivisiä, eivätkä ne useimmiten edes käsittele jääkiekkoa. Chattiviesteihin en kuitenkaan ole juuri syyllistynyt... Noh, tänne kirjoittaessani koetan olla asiallinen ja jaaritteleva, olihan tämä sellainen kunnia. :D

Edit: Hitto, taas oli vain kaksi riviä. Pitäisi ehkä pienentää resoluutiota. :)

Suosittelen todellakin resoluution pienentämistä, sillä parin rivin viestejä meikäläisen monitorilla en sinulta muista ;) Omatkin jutut tuntuvat aina perkeleen hyviltä ja pitkiltä 800x600 resolla :D

EDIT: Ja heti ylipitkä lainaus. Ei hyvin alkanut.

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Kiitoksia vaan luottamuksesta :) !
Kuten kirjoitin jo tuonne vapaaseen keskusteluun, niin en saanut mailia, johtuen vanhasta, jo kuolleesta mailiosoitteesta käyttäjätiedoissa. Nyt osoite on muutettu, voisiko joku moderaattori ystävällisesti lähettää mailin uudestaan uuteen osoitteeseen ? Kiitos.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä? Minäkö muka moisen kunnian arvoinen? Ja vielä oikein kirjoitustaitoiseksikin kehuttiin. Ääh, se johtuu varmaan vain tästä uudestä näppiksestä, jonka viimein sain hankittua.

Kiitos kuitenkin kunniasta. Pyrin parhaan kykyni mukaan olemaan tuottamatta liian suurta pettymystä.

JPL

Jäsen
Milläkähän perusteilla tänne on porukka valittu, kun tämmöinenkin chättääjä on hyväksytty jäseneksi.
;-)

Kiitoksia luottamuksesta ja erittäin hyvästä ideasta ja sen toteutuksesta.

axe

Jäsen
Mää muuten luen sähköpostiani innolla. Tsekkailen niitä töistäkin uuuuuusein ja kotonahan tuo laite jopa ilmottaa, että nyt mulle on tullut uutta postia. Mutta ei ole sellaista tullut Jatkoajasta. Mulla on jopa osoitekin oikein tuolla tiedoissa! Yritetäänkö multa pimittää jotain oleellista tietoa? Onko kaikki mua vastaan?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kiitos kunniasta...

Olen aina epäillytkin, että ennen pitkää (joskus jopa muutaman pitkän jälkeenkin) tulen jossakin elämäni vaiheessa joutumaan suljetulle osastolle. Kai teillä on sitten kunnollisesti pehmustetut seinät huoneissa? Minulle tulee niin herkästi mustelmia...;)

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Kiitän Jatkoaikaa kutsusta ja pyrin kehittymään kirjoittajana edelleen.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen sokaistunut ja turmeltunut vallasta tai etuoikeutetusta asemastani. En nimittäin yleensä ottaen pidä siitä, että ihmisiä jaotellaan karsinoihin A - ja B - kansalaisiksi, mutta nyt kun se sattui omalle kohdalle, siis A - kansalaisuus, tuntuu se helkutin hyvälle ja saa itsetuntoni kohoamaan aivan uudelle asteelle. Kunhan en tästä lähtien katsoisi B - kansalaisia alaviistoon, kunhan en. Vakavasti puhuen olen toki imarreltu, että Jyppiä ja hiljaista enemmistöä puolustelevat kirjoitukseni on noteerattu näinkin korkealle

DAF: nyt mää ymmärrän, miten helppoa ja suloista sun oli nimittää mua "katkeroituneeksi edarivaalityrkyksi" eräällä toisella foorumilla. ;)

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun suljettu osasto on vihdoin saapunut keskuuteemme, voimmekin vain toivoa, että muutamat tosikonkarit tyyliin wamba etc. heräävät kauan kestäneestä horroksestaan.

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonkohan mää täällä?

Pitää kokeilla, kun ei taida tuo @iobox.fi-osoite olla enää kovin validi.

EDIT:

Näköjään joo.

Kiitokset luottamuksesta, näinköhän tuo ryydittäisi hieman aktiivisuutta. Saattaapi tosin Suomi-lätkän seuraaminen jäädä vähiin loppukeväästä, kun Saksanmaa kutsuu helmikuun puolivälissä puolen vuoden ajaksi.

Viimeksi muokattu:

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Suljettu osasto? Kotiväen mielestä juuri oikea paikka minulle, äänieristyksellä, tietokoneella, radiolla ja telkkarilla (+teksti-tv).
Itse lisäisin vielä ruotsalaistyyppisen yksityishoitajan.

Kiitoksia luottamuksesta, en päästä teitä alas.

muaddib

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No enpä olisi itseäni uskaltanut tänne suositella, mutta joku olikin tehnyt sen puolestani. Kaunis kiitos, minähän vallan liikutuin. No, sisäisesti ainakin.
Nyt vain jännityksellä odottelemaan kiivaita ja kantaaottavia keskusteluja, saas nähdä miten pitkälle meikän asiantuntemattomuudella pötkitään.

En nimittäin yleensä ottaen pidä siitä, että ihmisiä jaotellaan karsinoihin A - ja B - kansalaisiksi, mutta nyt kun se sattui omalle kohdalle, siis A - kansalaisuus, tuntuu se helkutin hyvälle ja saa itsetuntoni kohoamaan aivan uudelle asteelle.
Juu, vähän samanlainen fiilis. Toivottavasti minusta ei tule koskaan kansanedustajaa tai mikä pahempaa, kunnallispoliitikkoa ;)

edit:
hymiö loppuun, ettei mene liian vakavaksi

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Heh, täällähän on tuttuja :)
Ihan mukava idea tämä suljettu osasto, ja ihan mukavaa että minutkin tänne tuupattiin. Nyt saadaan kaikki ongelmatapaukset samaan koriin. Mielenkiinnolla odotan, miten vilkkaaksi keskustelu täällä yltyy. Eiköhän porukalla pidetä huolta siitä, että keskustelun taso pysyy korkeampana kuin avoimilla palstoilla.
Jatketaan!

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Hienoa päästä näin kovan kiekkoporukan mukaan :D !

Olen täällä nyt sitten edustamassa naapurimaata ilmeisesti? ;)

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti kaasumies
Hienoa päästä näin kovan kiekkoporukan mukaan :D !

Olen täällä nyt sitten edustamassa naapurimaata ilmeisesti? ;)
Kukahan meikäläistä tänne ehdoitti? Olisi mukava vain tietää uteliaana.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti JPL
Milläkähän perusteilla tänne on porukka valittu, kun tämmöinenkin chättääjä on hyväksytty jäseneksi...

Sitä minäkin ihmettelen. ;)

(Piti vaan testata, että onko minulla hoitopaikkaa Suljetulla Osastolla.)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy