No niin, alkuhämmennyksestäni touvuttuani käärin hihat ja ryhdyn muokkaamaan tätä nurkkaustani hieman kodikkaammaksi. Ensi töikseni ajattelin siirtää tänne tuolta Muksun Kehästä vanhoja tarinoitani ikään kuin pesämunaksi ruodittavaksenne.
<BR>
<BR> Monet teistä on saattanut nuo jo lukeakkin, mutta sehän ei estä niitä kommentoimasta -päinvastoin, se olisi varsin tervetullutta aktiivisuutta, niin saisimme uusia näkökulmia noihin sekaviin tarinoihin, ja näin saisimme ne yhteisvoimin maistumaan entistä paremmilta uusien mausteiden kera.
<BR>
<BR>Noihin tarinoihin on olemassa muutamia aivan poskettomia vastineita, joita en ominpäin tohdi suoraan tänne siirtää, mutta jos vain mitenkään käy, niin pankaa asianosaiset ihmeessä nuo tuonne kyseisten tarinoiden jatkoksi, niin saavat muutkin nauraa. Luvallanne siirrän ne tietenkin itsekkin, mutta tuolloin ne kirjautuvat ymmärtääkseni(tai enhän mä itse mitään ymmärrä, mutta Muksu kerto...) oman nimimerkkini alle, joten olisi kiva jos tuon viitsisitte tehdä itse.
<BR>
<BR>Ei kai tässä sitten muuta kun: Geeeeeeim ooooonn !!!
<BR>
<BR>T: Rööri