Terve tuloa Röörin koorneriin!

  • Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 1 388
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.
F

Flonaldo

Tältä palstalta tulette löytymään Röörin parhaimpia tarinoita. Pitemmät esittelyt jätän koornerin isännälle itselleen. Mutta minunkin puolestani tervetuloa tänne. Kiitokset Mukelolle Röörin päästämisestä Jatkoajan leipiin ilman siirtokorvausta.[addsig]
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai miten niin ilman siirtokorvausta? Eikös ollut puhe future considerationeista taijjotain.
<BR>
<BR>Have fun, kids.[addsig]
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi herttinen sentään! Olenko minä nyt kaiken tämän arvoinen -joo olenhan minä. Kiitoksia vaan simasuut. Lisää tarinaa tuonnempana...
<BR>
<BR>
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, alkuhämmennyksestäni touvuttuani käärin hihat ja ryhdyn muokkaamaan tätä nurkkaustani hieman kodikkaammaksi. Ensi töikseni ajattelin siirtää tänne tuolta Muksun Kehästä vanhoja tarinoitani ikään kuin pesämunaksi ruodittavaksenne.
<BR>
<BR> Monet teistä on saattanut nuo jo lukeakkin, mutta sehän ei estä niitä kommentoimasta -päinvastoin, se olisi varsin tervetullutta aktiivisuutta, niin saisimme uusia näkökulmia noihin sekaviin tarinoihin, ja näin saisimme ne yhteisvoimin maistumaan entistä paremmilta uusien mausteiden kera.
<BR>
<BR>Noihin tarinoihin on olemassa muutamia aivan poskettomia vastineita, joita en ominpäin tohdi suoraan tänne siirtää, mutta jos vain mitenkään käy, niin pankaa asianosaiset ihmeessä nuo tuonne kyseisten tarinoiden jatkoksi, niin saavat muutkin nauraa. Luvallanne siirrän ne tietenkin itsekkin, mutta tuolloin ne kirjautuvat ymmärtääkseni(tai enhän mä itse mitään ymmärrä, mutta Muksu kerto...) oman nimimerkkini alle, joten olisi kiva jos tuon viitsisitte tehdä itse.
<BR>
<BR>Ei kai tässä sitten muuta kun: Geeeeeeim ooooonn !!!
<BR>
<BR>T: Rööri
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä kuuluivatko allekirjoittaneen pari väsähtänyttä vastinetta noihin poskettomiin, mutta kaikin mokomin myönnän luvan niiden uudelleen sijoittamiseen näille sivuille (siellä on kommentteja välissä, joten pelkästään omieni siirtäminen katkaisisi dialogin). Katselin, että ainakin aiheisiin "Vaimon kanssa shoppailemassa" , "Kirotut kirpputorit" ja "Terveystarkastuksessa" näyn heittäneen jotain. Ja lupaan olla terävämpi jatkossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös