Terve tuloa Jatkoajan keskustelupalstoille!

  • Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 32 710
  • 358

Toimiiko?

  • Jaa

    Ääniä: 3 15,8%
  • Ei

    Ääniä: 4 21,1%
  • Tyhjiä

    Ääniä: 7 36,8%
  • Poissa

    Ääniä: 5 26,3%

  • Äänestäjiä
    19
Tila
Viestiketju on suljettu.

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Mr. Penguin kirjoitti:
**** sinne meni 500€ ikkunasta ulos. Oli laajat kuvat ja ties mitä...

Joko helpotti?
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
No itseasiassa ei. Aluksi tietenkin teki hyvää kun ei tarvinnu Canalia enää katsella, mutta sitten muistin että ilman TeeVeetä ei näy muutkaan kanavat. Taitaa huomiset Kauniit ja Rohkeat jäädä näkemätä...

Olisi ehkä sittenkin pitänyt tyytyä hirttämään itseni niinkuin tuo polli vähän vihjaa.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Mr. Penguin kirjoitti:
No itseasiassa ei. Aluksi tietenkin teki hyvää kun ei tarvinnu Canalia enää katsella, mutta sitten muistin että ilman TeeVeetä ei näy muutkaan kanavat. Taitaa huomiset Kauniit ja Rohkeat jäädä näkemätä...

Voivoi... kannattiko sittenkään kuunnella minua. :(
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei ollut äänestysvalinnoissa kohtaa: Avata ranteet
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
B1 kirjoitti:
Ei ollut äänestysvalinnoissa kohtaa: Avata ranteet

Eipä pysty pollia editoimaan näköjään. Perkele ku pääs unohtumaan... tosin jotkut jäsenet varmaan toivoisivat että voisin mieluummin katkaista/nyrjäyttää ranteeni (tiedän keitä olette). ;)
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Äänestystesti

En ole itse saanut vielä yhtään, mutta kysynkin nyt teiltä kuinka monta kirjoituskieltoa tai edes varoitusta olette tälle keskustelupalstalle saaneet?
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Äänestystesti

En ole itse saanut vielä yhtään, mutta kysynkin nyt teiltä kuinka monta kirjoituskieltoa tai edes varoitusta olette tälle keskustelupalstalle saaneet? En kyllä edes tiedä että kuinka monesta varoituksesta lentää kokonaan pois palstalta :)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itse en ole saanut kertaakaan, koska tunnukseni hyväksyttiin vasta tänä aamuna. Toivottavasti en tule saamaankaan yhtään varoitusta..
 

JoHHe

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, HIFK & R-M
Kummeli sama ongelma mulla... En oo pahemmin ehtiny viestejä kirjotella. Ja toivon kanssa, että kauheen montaa varotusta saisi.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Eipä ole varoituksia tullut, vaikka jonkun verran onkin tullut jo kirjoiteltua. Toivottavasti varoituksia ei tule jatkossakaan.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Kakkonen on​

Koodi:
[COLOR=Sienna]Ykkönen[/COLOR][/CENTER]
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
test

testingtestingtesting
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös