masaman kirjoitti:
"dissaukseni" onkin suurempaa perua aikaisemmilta vuosilta, jolloin mies ei suuremmin ole vaikuttanut. EI osallistu kovin innokkaasti peliin, eikä pidä möykkää, joten semmoinen tasapaksu rivipelaaja. Itse pidän tällä hetkellä pumppu-Jokelaa parempana.
Makukysymyksiä. Kyllä Lankku Ässissä vakuutti, viime kautta lukuunottamatta. Katsotaan 10-15 pelin jälkeen kumpi siellä tosiaan on ykkösmaalivahtina.
masaman kirjoitti:
Mutta kun edustus ei ole se ainoa, mihinkä pitäisi porukkaa hommata! Entäs junnut? Onko sinne tehty yhtikäs mitään? Tuskinpa....
Tuomainen? Itseasiassa junnuista en tiedä yhtään, koska en ole seurannut tilannetta enkä ole vertailupohjaa edellisiin kausiin.
masaman kirjoitti:
Niin, ei se Kärpilläkään kovin huonosti ole mennyt, Tai TPS:llä, Tai Jokereilla. Hifk nyt penailee joka kausi, joten jos siellä ei mene kovin vahvasti, niin se ei ole kyllä mikään selitys. Jos Laiho ei pysty parempaan, on mielestäni aivan turha mies. Selitys, että "muutkaan ei ole saanut aikaiseksi" on mielestäni lapsellinen. "Ei noikaan eilen osannut, niin miks tänään täytyis yrittää?"
Menee off-topiciksi...
Kärpillä on kyllä ihan ok hankinnat. Laihokin taisteli Sahlstedista. Tps:llä on oikeastaan kaksi kovaa hankintaa tai sanotaan ennemmin, että potentiaalisia hankintoja. Jokerien hankinnat eivät ole mua vakuuttaneet. Tiedät varmasti myös,että kaikki nämä luottelemasi joukkueet ovat kuitenkin liikkeellä hieman suuremmalla budjetilla. Ja ei, se ei ole mikään puolustus Laihoa kohtaan, mutta hyvänä esimerkkinä juuri tuo Sahlstedt.
Ok,tämän kauden hankinnoista etenkin puolustuspäähän sopiikin kritisoida. Lehtosen, Paappasen ja varauksin Paukkusen hankintoja en ymmärrä. Vastapainoksi taas Mäkelä oli helvetin hyvä kaappaus.
Lankun hommaamista pidän hyvänä asiana. Saatiin tuttu kaveri ja ilman loukkaantumisia takeita hyvästä tasosta on.
Hyökkäyksen hankinnoista mulla ei ole mitään purnattavaa. Wright ja Hannus molemmat tämän ajankohdan pelaajamarkkinoita ajatellen kovia hankintoja. Tuomaisessa on potentiaalia. Ajattelen asian näin, että Yli-Junnilan ketju pysyköön sellaisenaan. Loistava loppukausi viime vuonna. Ei hankintoja sinne. Nelosessa oltava tilaa omille junnuille. Ei hankintoja sinne. Kakkoseen hommattava sentteri ja laituri. Laituri tuli ja kuten sanoin, niin Hannus saattaa olla kovaakin valuuttaa ensi kaudella. Sentteri on vielä tulematta.
Ykköskenttään tarvittiin "Token korvaaja". Wright on näyttänyt lupaavia otteita harkkamatseissa, ilmeisestikin? Olen tosin täysin raporttien varassa.
EDIT. Kuten Boris oli tuolla maininnut, niin Wright ei ole ilmeisesti Laihon hankinta. Miten nämä pelaajahankinnat Lukossa menevät?! ;)
Mun mielestä Laiho olisi voinut puolustuksen suhteen toimia paremminkin. Hyökkäyksen puolesta ei valitettavaa. Nyt kärsivällisesti kannattaakin odotella, kun training campit ovat rapakon takana loppuneet. Saatetaan saada hyväkin sentteri vielä. Lankku edelleen hyvä hankinta. ;)
Tarkoitukseni ei ollut vertailla Laihoa muitten SM-liiga seurojen koordinaattoreihin muussa mielessä kuin siinä, että markkinathan ovat olleet tunnetusti aika tyhjät. Hyviä pelaajia ei vaan ole ollut liikkeellä. Ja onhan imu esimerkiksi pääkaupunki seudulle täysin eri mitä Raumalle. Ei Laihokaan tyhjästä ole voinut pelaajia meille taikoa. Tähän asti Laiho on onnistunut mun mielestä hyvin hankkimaan pelaajia niille paikoille mihin pitikin. Noita paria puoluspään heeboa lukuunottamatta.