Tero Paappanen Ässiin

  • 28 334
  • 155

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onnittelut kaappauksesta. Tämä siirto paransi kerralla kahden joukkueen rosteria.

No ei tuomita, Paappanen voi olla ihan hyväkin, sittenhän tuon näkee.
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnea Paappasesta ja Paappaselle. Tämä episodi on taas yksi kiva värikkyyden aihe lisää Pori-Rauma -akselille.

Mutta kuten tuolla Lukko-puolella jo viittattiinkin, Paappas-siirron käänteistä tiedottavista - täällä tai vakavammassa julkisuudessa, joku puhuu soopaa. Nyt joillakin olisikin oiva mahdollisuus tarkentaa kertomiaan ja kumota joko omat tai muiden väitteet.

TosiFani kirjoitti:
Lukko on ostanut Paappasen kahden vuoden sopimuksen ulos eli maksanut osan hänen sopimuksensa arvosta. Tämän sopimuksen Ässät maksaa kokonaan, Lukolla ei ole siinä roolia.

– Meillä oli jopa varaa valita. Lisäksi asia hoidettiin niin, ettei Lukolle tule tästä kaudesta kustannuksia. Sen sijaan toisen vuoden sopimus on vielä auki, Kork kertoo


http://www.lansi-suomi.fi/ls.php?name=Urheilu&jdate=20050820
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lukko ei ole kertonut Paappaselle syytä alkuviikon päätökselleen. Ilmoituksen ratkaisustaan seura teki vain pelaajan agentille.

- Aika lailla puskista tämä tilanne tuli, kun taskussa oli kuitenkin kahden vuoden sopimus. Yhteyttä otti muutama liigaseura, joista Ässät tuntui parhaalta vaihtoehdolta.

Paappasen agentti jatkaa yhä neuvotteluja Lukon suuntaan. Viime kauden Venäjällä pelannut puolustaja odottaa saavansa riittävän rahallisen korvauksen kaksivuotisen sopimuksen purkamisesta.

Näin siis Satakunnan Kansassa. Eli ilmeisesti jotain korvauksia Lukolta on odotettavissa Paappaselle.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Ilmoitus kerrottiin vain Paappasen agentille? Minäkin luin siitä peräti jo maanantaina osoitteesta: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=12917

"Tolvanen antoi ymmärtää, ettei Paappanen ollut sopiva suunniteltuun rooliin."

Ei tietysti ole mikään ihme, jos joillakuilla on muistinmenetyksiä. Kyllä se Paappasen nykyisen faniryhmänkin elämä iloksi muuttuu... Tekevätköhän arvoisat porilaiset palstaveljet nyt ns. mustavalkoista versiota laput silmillä? Huonostipa pelaajan agentin (pelaajan edunvalvoja) ja itse pelaajan tiedonkulkukin sujuu tämän SK:n mukaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
psychodad kirjoitti:
Onnittelut kaappauksesta. Tämä siirto paransi kerralla kahden joukkueen rosteria.

No ei tuomita, Paappanen voi olla ihan hyväkin, sittenhän tuon näkee.

Luepas allekirjoitukseni. Kyllä se näköjään vielä pari kuukautta sitten oli aikamoinen kaappaus Lukolta.

Annetaan Terolle mahdollisuus. Nyt kun pääsi ammatitaitoiseen organisaatioon ja valmennukseen, niin kukaties miehestä tehdään vielä jääkiekkoilija? En usko, että on millään Heinoa huonompi.

Edit: Vaihdoin muuten sen allekirjoituksen juuri.
 
Viimeksi muokattu:

senilix

Jäsen
Paappanen esiintyy tänään televisiossa
Pitsiturnausottelu Lukko-Ässät Ganal TV klo 16.00 ja 21.30

Kaikki ihastelemaan
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Fortuna kirjoitti:
Piti oikein käydä katsomassa ja toteamassa Ipan pakkikalusto. Toteamisen jälkeen mielipiteekseni muodostui, että Ipan miehellä ei ole kovin suurta vittuilun varaa Ässien pakeista.

En olekaan väittänyt että suurta, mutta on kuitenkin. Ilveksen pakkikalusto on liigan keskitasoa, ellei jopa parempi. Ässien on maksimissaan vain keskitasoa.
Ässien rosterissa on 10 pakkia, Ilveksellä 9. Näistä molemmilla on 6-7 liigatason pakkia. Ehkeivät nuo Ilveksen pakkinimet sinulle paljoakaan kerro, mutta seuraapa miehiä liigassa, niin eiköhän tule tutuksi.
Joten varaa on vittuilla, mutta jätän sen nyt tekemättä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
B1 kirjoitti:
En olekaan väittänyt että suurta, mutta on kuitenkin. Ilveksen pakkikalusto on liigan keskitasoa, ellei jopa parempi. Ässien on maksimissaan vain keskitasoa.
Ässien rosterissa on 10 pakkia, Ilveksellä 9. Näistä molemmilla on 6-7 liigatason pakkia. Ehkeivät nuo Ilveksen pakkinimet sinulle paljoakaan kerro, mutta seuraapa miehiä liigassa, niin eiköhän tule tutuksi.
Joten varaa on vittuilla, mutta jätän sen nyt tekemättä.

Samaa pätee Ässien kohdalla. Seuraappa Ässien pakkeja liigassa, niin eiköhän tule tutuksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Blackie kirjoitti:
Luepas allekirjoitukseni. Kyllä se näköjään vielä pari kuukautta sitten oli aikamoinen kaappaus Lukolta.

Kyllähän minä siitä nytkin totesin, että ei tuomita vielä, mies voi onnistuakin. Allekirjoitustasi on vaikea kommentoida tuossa muodossa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maffesoli kirjoitti:
Mutta kuten tuolla Lukko-puolella jo viittattiinkin, Paappas-siirron käänteistä tiedottavista - täällä tai vakavammassa julkisuudessa, joku puhuu soopaa. Nyt joillakin olisikin oiva mahdollisuus tarkentaa kertomiaan ja kumota joko omat tai muiden väitteet.



– Meillä oli jopa varaa valita. Lisäksi asia hoidettiin niin, ettei Lukolle tule tästä kaudesta kustannuksia. Sen sijaan toisen vuoden sopimus on vielä auki, Kork kertoo


http://www.lansi-suomi.fi/ls.php?name=Urheilu&jdate=20050820

Olen ymmärtänyt saamani tiedon väärin. Paapasen sopimuksesta tosiaankin hoidettiin vain ensimmäinen vuosi eli kaudella 2006 - 07 hän on Lukon mies.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
No, joo!

TosiFani kiirjoitti 19.8.2005 00:09
Tuskin on mitään sovittua hintaa. Paappanen saa Lukolta korvauksen kahden vuoden sopimuksesta, ehkä 20 % sopimuksesta ja sen jälkeen hän on vapaa tekemään sopimuksen toisen seuran kanssa. Eli tässä tapauksessa Tero tienasi Lukolta ensin korvauksen ( 20 - 30 000€) ja teki uuden sopimuksen Ässien kanssa, aika hyvä diili.
Ensin ei anneta ollenkaan periksi koskien esim. Paappasen juttua ja siinä olevia yksityiskohtia. Pyydämme faktaa ja emme saa sellaista. Pystymme osoittamaan omat väitteemme oikeaksi jopa TosiFanille, mutta osin vahinko oli päässyt jo tapahtumaan. Turhaa työtä asian johdosta perin monelle henkilölle.

TosiFani kirjoitti 16.8.2005 19:37
Saarela oli myynnissä viime keväänä Elitserienin joukkueille eli kyllä hän ilmeisesti olisi halunnut
lähteä tienaamaan eläkerahoja. Sitä en tiedä saiko hän sopimustarjousta Ruotsista, mutta voisin
kuvitella että SM liigan maalikuningas saisi sellaisen.
Tämän huhun korjaaminen ja tarkistaminen on yhä tekemättä, mutta todennäköisesti palaamme aiheeseen aikanaan, kun saamme asiasta ensin tarkempaa tietoa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paappasen tilanne on edelleen auki kauden 2006 - 07 osalta auki. Jos Lukko haluaa pitää hänet riveissään niin ok, mutta ellei niin silloin seura joutuu ostamaan Paappasen sopimuksen ulos eli maksamaan.
Saarelaa oli tarjottu eri Elitserienin seuroille viime keväänä, se on totuus. Eikä siinä mitään erikoista ole, luultavasti ns. hyvien pelaajien agentit hinnoittelevat "tuotettaan" jatkuvasti. Sitä saiko hän yhtään tarjousta, en tiedä.
En ymmärrä sinun ja muutaman muun kirjoittelijan vihamielisyyttä. Olen kirjoitellut asioita joita olen kuullut ja joiden kertomiseen olen saanut luvan. Lue huvikseksi kirjoituksiani niin huomaat, että aika harvoin olen erehtynyt. Katsellessani kotisivujasi ymmärsin kiihkosi puolustaa Lukkoa, ihailtavaa. Toisaalta tunnen henkilökohtaisesti usemman niistä legendoista.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minäkin uskon kyllä sen että Saarelaa on kaupiteltu agentin toimesta ulkomaille. Siinä suhteessa en tosifania epäile. Mutta kuten tosifanikin varmaan myöntää, paappas sotkusta viisastuneena, jotkut "tiedot" ovat välillä kyseenalaisia, ja siksi kannattaa juoruihin suhtautua aina pienellä varauksella, olivat ne sitten kuinka mehukkaita tahansa. Ei siis ole syytä loukkaantua jos joku kyselee lähteiden perään, se on normaalia, ja ihan perusteltua toimintaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kyllä. Pahia kaupiteltiin Ruotsiin ja keskieurooppaan, mutta vain alkukeväästä. Yhtään kiinnostunutta seuraa ei löytynyt, kun selvisi mitä Saarelan sopimuksen purkaminen maksaisi. Tämän ilmeisesti tiesit TosiFani? Saarelan agentti koitti ilmeisesti tiliä, mutta huomasi, että sm-liigan maalikuningas on liian kallis. (siis kesken sopimuskauden).

Kesän aikana ei Pahi ole ollut tarjolla, eikä ole tietojeni mukaan tullut kyselyjäkään.

Ps.Tontoa on kyselty, jopa sm-liigasta.

edit. olin mielipiteineni väärällä osastolla, mutta keskustelu oli täällä tämä.

sorry!
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
TosiFani kirjoitti
Paappasen tilanne on edelleen auki kauden 2006 - 07 osalta auki. Jos Lukko haluaa pitää hänet riveissään niin ok, mutta ellei niin silloin seura joutuu ostamaan Paappasen sopimuksen ulos eli maksamaan.

En ymmärrä sinun ja muutaman muun kirjoittelijan vihamielisyyttä. Olen kirjoitellut asioita joita olen kuullut ja joiden kertomiseen olen saanut luvan. Lue huvikseksi kirjoituksiani niin huomaat, että aika harvoin olen erehtynyt.
Onneksi se en ole minä, joka kertoilee valheita. Pointtini oli kirjoituksessani siinä, että pitäisi huomata edes kerran elämässään olleensa väärässä ja tuntea edes jonkinlaisen piston sisällään. Nytkin tietoa saatuasi rakennat näemmä vain uuden version, ilman että olisit huomannut olleesi väärässä ja kyllä se sinä olet jonka pitäisi pyytää anteeksi ihmisiltä, en minä. Ei, en minä tunne vihaa :D, sääliä korkeintaan palstaveljeäni lainatakseni.

Mutta nyt hyviä päivän jatkoja.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
B1 kirjoitti:
En olekaan väittänyt että suurta, mutta on kuitenkin. Ilveksen pakkikalusto on liigan keskitasoa, ellei jopa parempi. Ässien on maksimissaan vain keskitasoa.
Ässien rosterissa on 10 pakkia, Ilveksellä 9. Näistä molemmilla on 6-7 liigatason pakkia. Ehkeivät nuo Ilveksen pakkinimet sinulle paljoakaan kerro, mutta seuraapa miehiä liigassa, niin eiköhän tule tutuksi.
Joten varaa on vittuilla, mutta jätän sen nyt tekemättä.

Hyvä, että jätät sen nyt tekemättä. Äskeisen tekstisi perusteella kun voisi sanoa, että jos kaverilla a on lompsassaan kaksikymppinen ja kaverilla b mahdollisesti kaksikymmentä viisi euroa, niin onko kovin suureen henkselien paukutteluun siinä tilanteessa aihetta? Ja ottanet myös huomioon sen mahdollisuuden, että Sinun arviossasi saattaa piillä yhden vitosen tai kympin edestä subjektiivisuuslisää... vai kuinka?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Metsästäjä kirjoitti:
Onneksi se en ole minä, joka kertoilee valheita. Pointtini oli kirjoituksessani siinä, että pitäisi huomata edes kerran elämässään olleensa väärässä ja tuntea edes jonkinlaisen piston sisällään. Nytkin tietoa saatuasi rakennat näemmä vain uuden version, ilman että olisit huomannut olleesi väärässä ja kyllä se sinä olet jonka pitäisi pyytää anteeksi ihmisiltä, en minä. Ei, en minä tunne vihaa :D, sääliä korkeintaan palstaveljeäni lainatakseni.

Mutta nyt hyviä päivän jatkoja.

Nyt kun lähdet syyttämään valehtelusta, haluaisin perusteluja.

Ainoa missä olin väärässä oli Paappasen sopimuksen purku, se on kesken eli toisen vuoden purkautuminen on vielä auki.

Paappasen lähdön syy on sellainen, etten voi sitä paljastaa, koska kunnioitan lähteeni pyyntöä. Sen voin sanoa että syy oli naurettava ja täysin Lukon organisaation syytä. Rauma on pieni kaupunki ja luultavasti se syy aikanaan tulee julkisuuteen jostain muualta kuin minulta.

Mutta nyt niitä valheita.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Lukon sopimus ensinnäkin on kaksivuotinen. Lukko ei ole ostanut sopimusta ulos. Näyttöä riidasta ei ole, vaan pikemminkin pelillisistä syistä olevia näyttöjä on. Väittää voi suksien ristiin menemisestä, vaan pikemminkin Laiho ja Kork kertoivat asiasta toiseen sävyyn.

Kuitenkin unohdetaan tämä asia jo tähän ja tämä jankkaaminen. Tämä keskustelu ei johtaisi kuitenkaan yhtään mihinkään. Olen ymmärtänyt sinun olevan ihan mukava kaveri Jatkoajan ulkopuolella :D. Viikonvaihteessa SK-turnauksessa 27. päivä aion olla tällä näkymin katsomossa ja ei siinä mitään, otan tuopillisen olutta kunniaksesi (sen olet totisesti ansainnut) ja ei oteta tätä foorumielämää niin haudanvakavasti. Seuraksi kyllä olet tervetullut tuopilliselle, ei siinä mitään :D.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Arnoldilla edelleen niin löysät housuissa ettei pysty edes kommentoimaan tätä siirtoa?
 

SigueSigue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Porin Ässät
TosiFani kirjoitti:
Ei vakuuttanut Paappanen eilen, pakkikaverinsa Hietämäki oli parempi.

Ei Hietamäkeä ja Teroa voi verrata millään asteikolla. En tiedä mitä Hietamäki on syönyt, mutta taisi olla jopa paras pakki eilen. Forrest ja Paappanen säälittäviä. Vai oliko kyseessä Akihito ja Ollegsääjoku sorokins, vaihtonaamoissa?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
SigueSigue kirjoitti:
Ei Hietamäkeä ja Teroa voi verrata millään asteikolla. En tiedä mitä Hietamäki on syönyt, mutta taisi olla jopa paras pakki eilen. Forrest ja Paappanen säälittäviä. Vai oliko kyseessä Akihito ja Ollegsääjoku sorokins, vaihtonaamoissa?

Eipä tuo Paappasen esitys tänäänkään vakuuttanut. Todella paljon muistutti Aki Heinoa. Eli juuri näitä alimmaisena miehenä pystyavauksia vastustajan lapaan ja sitä omaa miestä ei vaan saada kuriin, kun väännetään kulmissa. Mutta se nyt olikin tiedossa jo aikaisemmin. Voi kunpa Tero saisi niitä käsiä nyt äkkiä jostain...

[offtopic] Hietamäki sen sijaan...Voi pojat, mikä peli tänään! Oli ihan hemmetin hyvä. Ei juurikaan virheitä ja mieletön itseluottamus kiekon ylöstuonnissa. Jos Hietamäki on tosiaan jotain ihmepillereitä popsinut, niin toivottavasti lisää niitä aamumuroihin tupla-annoksen, niin saadaan ensi kaudeksi uusi komeetta. No okei, nää on harjoitusmatseja, mutta silti. Meitsi tykkää!

Olis ton loppuosan voinu pistää vaikka tohon 2005-06 ketjuunkin...Anteeksi offtopic.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
JustinCase kirjoitti:
[offtopic] Hietamäki sen sijaan...Voi pojat, mikä peli tänään! Oli ihan hemmetin hyvä. Ei juurikaan virheitä ja mieletön itseluottamus kiekon ylöstuonnissa. Jos Hietamäki on tosiaan jotain ihmepillereitä popsinut, niin toivottavasti lisää niitä aamumuroihin tupla-annoksen, niin saadaan ensi kaudeksi uusi komeetta. No okei, nää on harjoitusmatseja, mutta silti. Meitsi tykkää!

Olis ton loppuosan voinu pistää vaikka tohon 2005-06 ketjuunkin...Anteeksi offtopic.


Kunhan vain Toivola antaisi Hietamäen edes tehdä debyyttinsä ensi kaudella.Itse pidin miehen otteista jo viime kaudella.Tänäänkin oli mielestäni paras kiekollinen pakki Ässistä tänään.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kaksi peliä ja tämä mies on nähty. Ei käyttöä ensi kaudella. Ennemmin peliaikaa Hietamäelle ja varauksin myös Heikkiselle.

Paappanen ei ainakaan harhasyöttöjen määrässä erotu Aki Heinosta. Ehkä sijoittuu paremmin, mutta miehen "pitäminen" on samaa luokkaa. Ei helvetti, mitä ihmettä ja kummaa Toivola näki tässä paskassa. Kiitos ja näkemiin, ei ollut kiva tavata...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös