Tepsin Preseason 2012

  • 88 396
  • 236

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Voi kristus tota meidän puolustusta. Ei paljon lohduta vaikka lisäisi Pikkaraisen (miksi ei muuten pelaa?) ja Palmrothin...
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Palmrothilla ilmeisesti ollut jotain mykoplasman tyylistä tautia, joten taitaa huilata sen takia. Pikkaraisella puolestaan yläraajavamma, joten sama meno jatkuu kuin aiemmin. Äijää telakalle jo hyvissä ajoin ennen kautta.
 

bumerangi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hattuselle ja Virtalalle nyt varmasti tarjotaan harjoituspeleissä mahdollisuutta näyttää, että tehoja löytyy. Seuran kannalta on myös tarpeellista tietää, että onko uusi laiturihankinta tehtävä. Jos peli ei kulje Vahalahden kanssa, niin kenen kanssa se sitten oikein sujuisi? Sama tarkastelu koskee myös Tuomaista. Nyt on näytettävä jos niitä rahkeita on, muuten paikka tulee olemaan alemmissa kentissä.

Itse luulen että Vahalahti ja Anttila tulevat pelaamaan samassa ketjussa, kun kiekko liigan merkeissä tippuu. Tämän voi muuttaa vain uusi hankita, joka profiililtaan ei mene muualle kuin ykköskenttään.

Puolustusosasto kyllä pelottaa. Jos venäläiset sattuvat innostumaan, niin siellä on tasan yksi liigakelpoinen puolustuspari pysäyttämässä rynnistystä. Lohdullista tosin, että puolustus on nyt kaukana rosterin parhaasta mahdollisesta. Voi voi, mitenköhän mahtaa mennä. Toivottavasti Jortikka peluuttaa kotiin päin.
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Joo, kuten monasti jo todettu, mutta itse kun avasin, niin pakko vielä lisätä.

Lueskelin linkit läpi ja ihan hyvä homma toi on. Hinta ei siis ole paha, kun miettii mitä kaikkea se sisältää.

Onhan toi ihan hyvää markkinointitouhua tepsiltä (pitkästä aikaa).

Ketäköhän ton on toimistolla Raunolle esittänyt. Itse se ei meinaan ole tuota keksinyt.

Menen siis paikalle kannattamaan ja kannan osaltani korteni kekoon!
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko kommentoida tuota Jortikan esiintymistä tuossa pressitilaisuudessa. Onhan tää ukko ihan legendaarinen. Eihän tuota voi vakavalla naamalla katsoa. Onko Jortsun esiintymiset olleet aina tuollaista komiikkaa (ja välillä varmaan jotain muutakin) pursuavia, vai onko vasta nyt vanhemmalla iällä miehestä kuoriutunut tuollainen spontaanin huumorin osaaja. Itse muistelen varhaisempia vuosia että olisi ollut enimmäkseen paljon kireämpää meininkiä. Toki Tukion varaluistimet (ja niiden varaluistimet) youtube-pätkässä ollaan jo ihan liekeissä. Ja sori vaan että meni vähän ohi aiheen.
 
Puolustusosasto kyllä pelottaa. Jos venäläiset sattuvat innostumaan, niin siellä on tasan yksi liigakelpoinen puolustuspari pysäyttämässä rynnistystä. Lohdullista tosin, että puolustus on nyt kaukana rosterin parhaasta mahdollisesta. Voi voi, mitenköhän mahtaa mennä. Toivottavasti Jortikka peluuttaa kotiin päin.

Meni vähän ohi mutta kertaatko vaikka meille vielä mikä pakkipari se noista on ?
 

Banjo

Jäsen
20e on huima ylihinta. Niin kauan kun tämä on ainoa vaihtoehto, eikä ole vaihtoehtona esim. 10e pelkkä peli ilman oheistuotteita, se on liikaa. Joku iki-tuto tai turussa lomaileva stadilainen kiertää hallin kaukaa tälläisella Kummolalaisuudella. Kannattajajäsenyys ja juniorityön tukeminen tottakai positiivisia juttuja, mutta ilman toista vaihtoehtoa hinta on törkeä. (piste)

Pikkaraiselle nyt paljon lepoa niin saadaan se ensi kaudeksi(13-14) kaukaloon. Myös isolle ja ilkeälle puolustukselle toivon tänään onnistumisia! (kyllä, olen turhautunut)
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Itse en kyllä pääse Peksi Virran päänsisälle, mitä hän hakee noilla ketjuilla, mutta ehkä mun ai tarvitsekkaan. Itse olisin arponut ihan eri tavalla. Ja onhan tuo puolustus koomisen näköinen. Niin kuin tuossa jo kuukaus pari sitten kirjottelin toiseen ketjuun niin mua oikeesti pelottaa ollaanko tosta Tuomaisesta kaavailtu Anttilan kaltaista "power forwardia" kakkosketjuun.

Tällä hetkellä noita kokoonpanoja katsellessa näyttäisi, että ykkösketjun laituri ja 2 ykkösparin pakkia olis kiva olla noitte omien jätkie lisäks, siis myös niiden jotka ei pelaa =) Noo ehkä joku ottaa roolia.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Porukka tuntuu unohtaneen yhden valtakunnan lupaavimmista puolustajista eli Ristolaisen. RR55, Pikkarainen ja Palmroth tuohon pakistoon lisättynä tekee siitä riittävän hyvän. Materiaali on kohtuullisen kiekollinen ja liikkuva jollaisella Virta operoi jo Kuopiossa menestyksekkäästi.

Älkää viitsikö itkeä tuosta pakistosta, ainakaan vielä, kun yhtään kunnon peliä ei ole pelattu. Jos on tarvetta, siihenkin Vuoren sanoin haetaan täydennystä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
20e on huima ylihinta. Niin kauan kun tämä on ainoa vaihtoehto, eikä ole vaihtoehtona esim. 10e pelkkä peli ilman oheistuotteita, se on liikaa. Joku iki-tuto tai turussa lomaileva stadilainen kiertää hallin kaukaa tälläisella Kummolalaisuudella. Kannattajajäsenyys ja juniorityön tukeminen tottakai positiivisia juttuja, mutta ilman toista vaihtoehtoa hinta on törkeä. (piste)

Vahva eri. Hinnoittelu on juuri loistava tälläiseen peliin. Yleisömäärällä tuskimpa ei ole kovin radikaalia eroa sillä maksaako liput 5 vai 20 euroa. Ne jota kiinnostaa on siellä kuitenkin. Sitä paitsi tuo jäsenyys nyt lienee kuitenkin sellainen tuote, että sellainen pitäisi olla kaikilla jotka matseissä käyvät.
 

Banjo

Jäsen
Vahva eri. Hinnoittelu on juuri loistava tälläiseen peliin. Yleisömäärällä tuskimpa ei ole kovin radikaalia eroa sillä maksaako liput 5 vai 20 euroa. Ne jota kiinnostaa on siellä kuitenkin. Sitä paitsi tuo jäsenyys nyt lienee kuitenkin sellainen tuote, että sellainen pitäisi olla kaikilla jotka matseissä käyvät.

Vahva eri. Ymmärrän jäsenyys-aspektin tps-henkiselle yleisölle, mutta ymmärrän myös täysin etteivät tapparaa ja jokereita kannattavat turkulaiset ystäväni halunneet maksaa ekstraa mahdollisuudesta liittyä tps:n kannattajajäseneksi :) Noh, oli ja meni...

Kirjotelkaahan joku raporttia kun hallilta kotiudutte!
 

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Elät minuutit takana ensimmäiset tuomiot ;)

-Ernhardt on ollut hyvä ja kiekollisesti rohkea.
- Koskirannan luistin kulkee kivasti
- Virtala ajoi kauheaan pommiin
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Elät minuutit takana ensimmäiset tuomiot ;)

-Ernhardt on ollut hyvä ja kiekollisesti rohkea.
- Koskirannan luistin kulkee kivasti
- Virtala ajoi kauheaan pommiin

Hyvä hyvä.

Näitä ihmeessä lisää. Kelpaa ainakin meikäläiselle kun ei pääse paikan päälle
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Elät minuutit takana ensimmäiset tuomiot ;)

-Ernhardt on ollut hyvä ja kiekollisesti rohkea.
- Koskirannan luistin kulkee kivasti
- Virtala ajoi kauheaan pommiin

Joo kiitokset näistä.

Tuo alin vähän mietityttää, joutuiko Virtala taklattavaksi vai? Onko kunnossa kuitenkin?
 

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Joo kiitokset näistä.

Tuo alin vähän mietityttää, joutuiko Virtala taklattavaksi vai? Onko kunnossa kuitenkin?

Virtala on kunnossa,mutta lensi kuin märkä rätti. Tepsi pelissä hyvin mukana vaikka torjunnat TPS 17 ja Amur 7.
Nuoret pakkimme oli aika ajoin pulassa. Ykkösketju loi pari vaarallista maalipaikkaa.
Jos Erhardt jatkaa tuollailla niin jatkoon ja vielä vahvistaa peräpäätämme huomattavasti. Hyvä all-around pakki. Tämä kaikki siis yhden erän perusteella.
 

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Tepsin maali tuurilla vastustajan pakin mailasta, mutta kaikki lasketaan. Tekijänä Anttila
 

Tazz82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Man Utd
Vittasmäki on meidän huonoin pakki ja se on paljon kun katsoo illan kokoonpanoa. Tulee vielä aiheuttamaan kauden aikana paljon harmaita hiuksia!
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tunaroitiin viime minuuteilla 2-0 johto 2-2 tilanteeksi, peli kestää 60 min pojat! Tää kausi oli tässä. Onneksi kohta on kesä,niin ei tarvi kattoo tällästä taaperrusta.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja rankkareilla voitto!!1!!! Joukkue olemme ME. Torilla tavataan!

Mulla on koko kesän ollut sellanen hyvä tunne, että täst kaudesta tulee hyvä. Vielä kun saadaan Locke mukaan,niin meitä ei pysäytä mikään.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tunaroitiin viime minuuteilla 2-0 johto 2-2 tilanteeksi, peli kestää 60 min pojat! Tää kausi oli tässä. Onneksi kohta on kesä,niin ei tarvi kattoo tällästä taaperrusta.

Ja rankkareilla voitto!!1!!! Joukkue olemme ME. Torilla tavataan!

Mulla on koko kesän ollut sellanen hyvä tunne, että täst kaudesta tulee hyvä. Vielä kun saadaan Locke mukaan,niin meitä ei pysäytä mikään.

Siis mitä? Kai tämä on jotain hassuttelua? Maanis-depressio?

Onnea Jatkoaika.comin keskustelupalstan tulevasta pelikiellosta.

Ennen kuin kukaan alkaa sen enempää analysoimaan tätä Amur-peliä niin mainittakoon vielä se kylmä tosiasia, että kummatkin joukkueet olivat pelaamassa harjoitusmielessä eikä parasta kokoonpanoa ole jalkeilla. Kaiken lisäksi vielä on kesä.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis mitä? Kai tämä on jotain hassuttelua? Maanis-depressio?

Onnea Jatkoaika.comin keskustelupalstan tulevasta pelikiellosta.

Ennen kuin kukaan alkaa sen enempää analysoimaan tätä Amur-peliä niin mainittakoon vielä se kylmä tosiasia, että kummatkin joukkueet olivat pelaamassa harjoitusmielessä eikä parasta kokoonpanoa ole jalkeilla. Kaiken lisäksi vielä on kesä.

Hassutteluahan se oli, tosin tuo ensimmäinen viesti tuntuu kuvastavan hyvinkin pitkälti yleistä mielipidettä täällä. Kirotaan peli menetetyksi ennen kuin oikeat pelit edes alkaa.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Kaipa tänne voisi jotain laittaa kun kerran hallilla olin. Ensinnäkin pakeista Seppänen oli hyvä.Oli oikeastaan selvästi TPS:n paras pakki tässä kohtaa ja luistin liikkui kevyesti.Erhardt oli aika kujalla välillä.Ei vakuuttanut toistaiseksi. Vittasmäki ei myöskään aiheuttanut mitään ilonkiljahduksia. Paven oli aika näkymätön mikä lienee ihan hyvä juttu hänen kannaltaan. Friman-Karhu kaksikko oli kyllä jatkuvasti kusessa. Ei ole näillä pojilla tähän astisten näyttöjen pitsi+tämä matsi mitään käyttöä liigassa.

Hyökkääjistä Vahalahti ja Virtala oli omalla tasollaan ja kyllä sen Vahan merkitys joukkueelle tulee olemaan taas valtava.Anttila oli tänään kentän paras pelaaja luistin liikkui ja viimeisteli loistavalla prosentilla.Koskiranta tuhlasi useita paikkoja ja ei muutenkaan vakuuttanut.Myös Tuominen oli surkea ja mielestäni ei pitäisi olla selviö kokoonpanossa noilla otteilla.

Tulos mairittelee TPS:ää. Oli selvästi nähtävissä, että Amur alkoi tosissaan pelaamaan vasta viimeiset 10 minuuttia ja teki 2 maalia.Itse peli oli muutenki melkoista neppailua ja sillä ei ollut mitään tekemistä hyvän jääkiekko ottelun kanssa.Se annettakoon kuitenkin anteeksi tässä kohtaa kautta. Tulipas sekavaa tekstiä mutta siinä muutama huomio pelistä. Lopuksi sanottakoon että Atte oli maalilla hyvä ja varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös