Itse ostin viisi ja haastan muut tekemään samoin. Jos joku nyt haluaa ostaa eikä pääse toimistolle ja ostaminen ei muuten onnistu, niin laittakaa viestiä.
Ei välttämättä olisi huono idea avata uutta ketjua asialle ja 5 lipun haasteelle. @Jääkaappi
Piti avata jo aiemmin, mutta piti ensin varmistaa, että en sorru tässä laittomuuksiin.
Poliisihallituksen mukaan en, joten:
Lupaava jääkiekkoura päättyi loukkaantumiseen – Teemu Tenhusen tarina - Hämeenlinnan Pallokerho
Kyseessä on siis hyväntekeväisyysottelu vakavasti loukkaantuneen Teemu Tenhusen hyväksi. HPK Liiga Oy lahjoittaa ottelun myyntituotot Tenhuselle. Yksityishenkilöt voivat ostaa HPK:n toimistolta lippuja ja lahjoittaa ne edelleen eteenpäin, mikäli ei itse pääse otteluun tai haluaa muuten vain osallistua.
Tenhun Peli - lisätietoja lipuista ja ottelusta - Hämeenlinnan Pallokerho
Lippuja voi ostaa ainoastaan käteisellä, joten moni mahdollinen halukas tukija saattaa jäädä hieman paitsioon ja tässä olen luvannut olla avuksi.
Mikäli et pääse itse ostamaan, mutta haluat osallistua, niin se onnistuu laittamalla yksityisviestiä. Annan sitten tarkemmat ohjeet.
Lippuja mennyt:
19 -> 22 -> 28 -> 30
Viimeksi muokattu: