Tenhun peli – vitosen haaste

  • 22 874
  • 54

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Kyllä. Tuukka Mäkelää myös haastateltiin.

"Jäällä olen nyt uran jälkeen käynyt kerran vuoteen, mutta jos ritarikutsu käy, olen valmis pelaamaan syyskuun alussa!"
Tää olis upeeta, Mäkelän harttarit oli suurentunu pelivuosista ja nykyään ei ole herralla kaulaa vaan harttarit suojasivat leukaan saakka. Olisihan siinä kokoa, näköä ja Mäkelän puolelta myös näppärää kiekonkäsittelyä Mäkelä - Karjalainen.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kyllä. Tuukka Mäkelää myös haastateltiin.

"Jäällä olen nyt uran jälkeen käynyt kerran vuoteen, mutta jos ritarikutsu käy, olen valmis pelaamaan syyskuun alussa!"

Mäkelän paita ei ollut huutokaupattavien listalla enkä huomannut sitä myöskään kaupatun. Tämä voi merkitä vain yhtä asiaa - paitaa tarvitaan syksyllä!

Toki yksi numero joudutaan vaihtamaan, kun Larmilla on myös 33, mutta äkkiähän toimiston väki sen ompelee.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toiseksi tärkein juttu jäi hämärän peittoon - minkälaisia maaleja Kyy Palo painoi tällä kertaa?
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Toiseksi tärkein juttu jäi hämärän peittoon - minkälaisia maaleja Kyy Palo painoi tällä kertaa?
Harmi kun tää tuli vasta tänään mieleen että olishan se pitänyt vanha tuttu, koko hallin "kyyyyyyyyy" kuulua kun Palolla kiekko. Eikös siellä rightin hessut latoneet räpyläkulmia ihan urakalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös