Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 950 861
  • 23 569

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Selvä homma. Kyllä itselläni Saksassakin netti toimi ihan normaalisti, mutta tosiaan matsia yrittäessäni katsoa, tuli tuo ilmoitus ettei palvelu ole käytössä maassasi.

Yritän uudelleen. Soitan sitten sinulle aulabaarista sinne Espanjaan jos ei pelitä.

Alkaa vaikuttaa, että parasta olisi vain mennä suoraan sinne Espanjaan Telian aulabaariin kattelemaan pelit. Siellä tuntuu toimivan aina vaan.. täällä vaan vingutaan ja valitetaan turhasta ja vittuillaan huvikseen asiakaspalvelijoille.

edit typoja
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Eiköhän @Boogy tarkoittanut sitä, että kokeili Suomesta käsin VPN:ää, ja lähetys toimi, kun esitti olevansa Tanskassa ja Saksassa. Eli kun olet itse Tanskassa, niin lähetys toimii ilman VPN:ää.
No mutta sehän olisikin ollut hienoa, jos Boogy olisi näin tehnyt.

Joka tapauksessa VPN varmaan pätevä vaihtoehto, jos olet ulkomailla ja haluat feikata olevasi Suomessa, mutta ilmeisesti pitäisi siis toimia ilmankin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mutta sehän olisikin ollut hienoa, jos Boogy olisi näin tehnyt.

Joka tapauksessa VPN varmaan pätevä vaihtoehto, jos olet ulkomailla ja haluat feikata olevasi Suomessa, mutta ilmeisesti pitäisi siis toimia ilmankin.
Juuri näinhän Boogy teki? Hän vain testasi ulkomailla toimimista VPN:n avulla. Missään vaiheessa kukaan ei sanonut, että VPN olisi tarpeellinen, jotta liigaa voi ulkomailta käsin katsoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kuulostaa erikoiselta, joten hankala ihan nopeasti sanoa mitä siinä tapahtui. Eihän sinulla ollut VPN päällä ja lokaatio muutettu johonkin kaukomaihin? Tuo EU muutos tuli Telia TV palveluun 1.4.2018, eli ennen sitä ei ole sisällöt toimineet ulkomailla.

Niko / Telia

Juu, ei ollut VPN:ää päällä. Kuten viesteistäni voi huomata, en edes tiedä miten se toimii puhelimella :-)
 

Wire

Jäsen
Kyllä toi HTML5 on ainakin todella hyvä arvaus. Teliallahan on se ollut jo olemassa muualla eikä mikään firma voi niin hölmö olla että tekisi saman softan alusta uusiksi ihan vaan huviksensa.
Mitä jos nykyisessä on puutteita ja tehty vanhalla? Tuskin kukaan noita huvikseen uusii.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Telialta tuli tekstaria, jossa mainittiin, että "Joukkuepassin laskutus menee automaattisesti nollaan oman joukkueesi kauden päättyessä". Eikös ollut aikaisemmin puhetta, että joukkuepassien osalta laskutus loppuu sen KUUKAUDEN loppuun, kun pelit päättyvät? Ja mikäli mennään finaaleihin asti ja venyy toukokuulle, niin sitten oli tuo erikoishinnoittelu käytössä. Vähän tässä haiskahtaa taas pieni kusetus, jossa ihmisille luodaan kuva, että irtisanomalla viimeisen pelin jälkeen ei saa rahallista hyötyä, vaikka ymmärtääkseni ainoastaan irtisanomalla laskutus päättyy välittömästi.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Laskutuksesta kun on paljon kysymystä niin nythän Telia myy Liigapassi+Cmore sport pakettia 39,95/kk hintaan 12kk sopimuksella. Onko tätä pakettia kukaan tilannut?.
Lähinnä kiinnostais nyt saada Formulat näkymään 15€ lisähinnalla/kk. Nyt kuitenkin nykyisen Liiga passin laskutuksen ”pitäisi” loppua siihen kun kausi loppuu tai viimeistään sen kuukauden lopulla. (Kumpi se nyt sitten on?)
Niin sen jälkeen tuon paketin hinta ei vastaa ollenkaan enää sitä mitä siitä saa irti. Syksymmällä tuo voisi tulla taas kysymykseen kun kumpikin kausion käynnissä mutta siltikin se 12kk soppari hiertää...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Laskutuksesta kun on paljon kysymystä niin nythän Telia myy Liigapassi+Cmore sport pakettia 39,95/kk hintaan 12kk sopimuksella. Onko tätä pakettia kukaan tilannut?.
Lähinnä kiinnostais nyt saada Formulat näkymään 15€ lisähinnalla/kk. Nyt kuitenkin nykyisen Liiga passin laskutuksen ”pitäisi” loppua siihen kun kausi loppuu tai viimeistään sen kuukauden lopulla. (Kumpi se nyt sitten on?)
Niin sen jälkeen tuon paketin hinta ei vastaa ollenkaan enää sitä mitä siitä saa irti. Syksymmällä tuo voisi tulla taas kysymykseen kun kumpikin kausion käynnissä mutta siltikin se 12kk soppari hiertää...
Tuskin tuota on järkevää ottaa 12kk diilillä, taisi joku laskea että jos otat nyt C Moren toistaiseksi voimassa olevana ja katkaiset sen sitten formulakauden päätteeksi, niin hinta pyörii suunnilleen samoissa mitä tuon 12kk diilin kanssa. Tämä siis sillä olettamalla että Telian liigapassin laskutus päättyy kauden loppuun.
 

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
VPN:llä toimii ihan hyvin kaukomailta käsinkin. Vinkkejä voi kysellä yksityisviestillä.

En tiedä onko täällä jo kuinka paljon keskusteltu, mutta Telian TOP5 hienoimmat maalit ja syötöt ovat lähes samat ellei täysin samat, sekä kumpikaan TOP5 ei oikein vastaa nimeään ehkä Kuparin no-look syöttöä lukuunottamatta. "TOP5 esityöt"-nimellä kelpuuttaisin tuon listan mainiosti, mutta alkoi kyllä ottamaan pattiin, ettei kauden hienoimpia maaleja tai syöttöjä ole saatu alkuunsakaan koostettua.
 

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
En tiedä onko joku jo tätä kysynyt, mutta en itse nopeasti vastausta löytänyt. Omistan liigapassin Sportin peleihin ja nehän nyt loppuivat runkosarjaan niin irtisanoutuuko tuo tilaus itsestään vai pitääkö se itse irtisanoa? Kiitos jollekin jo etukäteen.

Saamani (ehkä sinäkin olet saanut tai tulet saamaan) tekstarin mukaan pitää itse irtisanoa, mutta jos antaa kesän lojua, niin saa katsella pre-season pelit ilmaiseksi. Laskutus nollautuu siis joukkueen, johon pelipassi on sidottu, pelien päättymiseen automaattisesti, mutta itse sopimus ei katkea. Asiaan liittyen yllä on myös yksi kysymys, johon itsekin kaipaisin vastausta:

Telialta tuli tekstaria, jossa mainittiin, että "Joukkuepassin laskutus menee automaattisesti nollaan oman joukkueesi kauden päättyessä". Eikös ollut aikaisemmin puhetta, että joukkuepassien osalta laskutus loppuu sen KUUKAUDEN loppuun, kun pelit päättyvät? Ja mikäli mennään finaaleihin asti ja venyy toukokuulle, niin sitten oli tuo erikoishinnoittelu käytössä. Vähän tässä haiskahtaa taas pieni kusetus, jossa ihmisille luodaan kuva, että irtisanomalla viimeisen pelin jälkeen ei saa rahallista hyötyä, vaikka ymmärtääkseni ainoastaan irtisanomalla laskutus päättyy välittömästi.

Edit. Tekstiviesti siis sanasta sanaan näin: "Hei, Liigan playoffs-kausi on täällä! Halusimme vain muistuttaa, että kävi joukkueellesi miten vain, Joukkuepassin laskutus menee automaattisesti nollaan oman joukkueesi kauden päättyessä. Pitämällä tilauksesi voimassa kesän yli näet elokuun televisioitavat preseason-pelit maksutta. Jännittäviä hetkiä pleijareiden parissa! T. Telia"
 

Telia

Jäsen
Telialta tuli tekstaria, jossa mainittiin, että "Joukkuepassin laskutus menee automaattisesti nollaan oman joukkueesi kauden päättyessä". Eikös ollut aikaisemmin puhetta, että joukkuepassien osalta laskutus loppuu sen KUUKAUDEN loppuun, kun pelit päättyvät? Ja mikäli mennään finaaleihin asti ja venyy toukokuulle, niin sitten oli tuo erikoishinnoittelu käytössä. Vähän tässä haiskahtaa taas pieni kusetus, jossa ihmisille luodaan kuva, että irtisanomalla viimeisen pelin jälkeen ei saa rahallista hyötyä, vaikka ymmärtääkseni ainoastaan irtisanomalla laskutus päättyy välittömästi.

Viestissä muistutettiin, että asiakkaan ei tarvitse itse tehdä mitään toimenpiteitä vaan laskutus laitetaan tauolle automaattisesti oman joukkueen pois pudotessa. Laskutus päättyy siis sen kuukauden lopussa, niinkuin on aiemminkin viestitty. Olet oikeassa siinä, että irtisanomalla laskutus päättyy irtisanomispäivään. Tilaus kannattaa kuitenkin ehdottomasti pitää voimassa, koska tällöin näkee elokuussa televisioitavat preseason-pelit maksutta.

Katja / Telia
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viestissä muistutettiin, että asiakkaan ei tarvitse itse tehdä mitään toimenpiteitä vaan laskutus laitetaan tauolle automaattisesti oman joukkueen pois pudotessa. Laskutus päättyy siis sen kuukauden lopussa, niinkuin on aiemminkin viestitty. Olet oikeassa siinä, että irtisanomalla laskutus päättyy irtisanomispäivään. Tilaus kannattaa kuitenkin ehdottomasti pitää voimassa, koska tällöin näkee elokuussa televisioitavat preseason-pelit maksutta.

Katja / Telia
Etteköhän te tänäkin vuonna tee saman källin kuin viime vuonna, eli laskutus alkaa syyskuun alusta, vaikka kausi alkaa syyskuun puolessa välissä. Mukava mainostaa "ilmasia pelejä", jotka maksavatkin passista riippuen 12,5e tai 10e. Miksei tuohon viestiin voinut selkeästi laittaa, että laskutus päättyy kuukauden loppuun? Väitän, että 90% viestin saaneista tulkitsevat tuon nyt niin, että maaliskuusta tulee vain puolikas lasku, jos oma joukkue tippui nyt. Toisin sanoen irtisanomalla nyt ja aktivoimalla tilaus syyskuun puolessa välissä säästää kokonaisen yhden kuukauden kk-maksut. En tiedä millä logiikalla noista harkkapeleistä saa siten ilmaisia. Miksi näistä asioista on niin vaikea puhua läpinäkyvästi?
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Eihän se vaikeaa varmaan ole läpinäkyvästi puhua, mutta kun jäisi pian ehkä joku euro saamatta..
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Olikohan tuon tv.telia.fi tarkoitus toimiakin? Yritän kovasti kirjautua Telia -tilini tunnuksilla sivulle, mutta tuo sen kuin vain herjaa, että tunnus tai salasana on virheellinen.

Jonkin sortin ennätys kyllä tämänkin, että vain 15min tilauksesta on päreet palanut jo monta kertaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Viestissä muistutettiin, että asiakkaan ei tarvitse itse tehdä mitään toimenpiteitä vaan laskutus laitetaan tauolle automaattisesti oman joukkueen pois pudotessa. Laskutus päättyy siis sen kuukauden lopussa, niinkuin on aiemminkin viestitty. Olet oikeassa siinä, että irtisanomalla laskutus päättyy irtisanomispäivään. Tilaus kannattaa kuitenkin ehdottomasti pitää voimassa, koska tällöin näkee elokuussa televisioitavat preseason-pelit maksutta.

Katja / Telia
Toisin sanoen irtisanomalla nyt ja aktivoimalla tilaus syyskuun puolessa välissä säästää kokonaisen yhden kuukauden kk-maksut. En tiedä millä logiikalla noista harkkapeleistä saa siten ilmaisia. Miksi näistä asioista on niin vaikea puhua läpinäkyvästi?
Samaa ihmettelen täällä. Ilmaiset harkkapelit, jotka eivät ole ilmaisia. Sama keissi kuin viime syksynä ja mitään ei ole Telialla opittu.

Tuohan on suoraa kusetusta ja valehtelua Telian puolelta.

Pitäkää tunkkinne.
 
4

444

Olikohan tuon tv.telia.fi tarkoitus toimiakin? Yritän kovasti kirjautua Telia -tilini tunnuksilla sivulle, mutta tuo sen kuin vain herjaa, että tunnus tai salasana on virheellinen.

Jonkin sortin ennätys kyllä tämänkin, että vain 15min tilauksesta on päreet palanut jo monta kertaa.
Muistathan että telian telia-tv:n tunnukset ovat eri?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koirat on käytetty, kissat on ruokittu, sähkölaskut maksettu, sulakkeet poistettu ja laitettu uudestaan, rukoiltu on, soitettu ennustajalle, katsottu tähdistä, vaihdettu televisiota, hierottu laitetta johto seinässä ja myös johdottomana, käytetty laitetta ulkona, syötetty ja juotettu laitetta. Vieläkö jotain pitäisi tehdä? Joku satanistirituaali? Nimittäin Apple tv:llä Telia sovellus näyttää pelkkää mustaa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
No tätä itsekin tulin ihmettelemään. Eli Apple tv:n kautta katselen pelejä teliatv apin kautta. Telkkarissa potkua, mutta ei siis ilmeisesti toimi ilman telian vehkeitä?
Joo laitteet on täälläkin viimeisen päälle kunnossa, mutta ei onnistu ilman Telian digiboksia tai Telia kaapeli-TV:tä.

"Tänä keväänä Liiga UHD -kanava näkyy vain meidän omassa verkossa eli käytännössä niillä asiakkailla, joilla on käytössään joko Telia Kaapeli-TV tai Telia TV digiboksi, joka toimii meidän kiinteän laajakaistan päällä."
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jahas, ja seuraavaksi sitten kiroillaan noin 30s välein pätkäisevää kuvaa ja ääntä. Ei ole todellista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jahas, ja seuraavaksi sitten kiroillaan noin 30s välein pätkäisevää kuvaa ja ääntä. Ei ole todellista.
Onko tää joku striimauksen syy vai mikä? Mulla ei ole koko kauden aikana pätkinyt Windowsin apissa peli kuin ehkä kerran-kaksi.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Koirat on käytetty, kissat on ruokittu, sähkölaskut maksettu, sulakkeet poistettu ja laitettu uudestaan, rukoiltu on, soitettu ennustajalle, katsottu tähdistä, vaihdettu televisiota, hierottu laitetta johto seinässä ja myös johdottomana, käytetty laitetta ulkona, syötetty ja juotettu laitetta. Vieläkö jotain pitäisi tehdä? Joku satanistirituaali? Nimittäin Apple tv:llä Telia sovellus näyttää pelkkää mustaa.
Oletettavasti vika on kuitenkin jollain tapaa sinun. Ehkä olet hankkinut huonon internet-yhteyden, joka ei ole yhteensopiva tämän elämää mullistavan Telian Liiga-tuotteen kanssa. Hanki Telian kiinteä nettiyhteys, digiboksi, puhelinliittymät ja avioidu jonkun Telian asiakaspalvelijan kanssa, se voi helpottaa, tai sitten ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös