Alle minuutti niin tuli ensimmäinen ”matala veto”
@Roger Moore on laatinut juomapelin, jota voi myös kokeilla. Olen tuota joskus MM-kisojen aikaan pelaillut ja itse vielä täydennellyt ja kyllä siitä hyvän kännin saa aikaan vaivattomasti. Juomapeli liitteenä.Mä päätin vapun kunniaksi ottaa juomapelin. Vaarallinen ja matala veto molemmat pakottavat ottamaan pitkän huikan bisseä.. Pitänee soittaa työnantajalle että tästä kännistä en selviä maanantaihin mennessä.
Eipä avaudu Samsungin älytelkkarissa CMore-sovellus. Jumittuu punaiseen ruutuun, jossa CMoren logo. Ensimmäinen kerta, kun on ongelmia! Onneksi sattui juuri tänään tulemaan myös kolmoselta tuo HIFK-TPS.
Noh sunnuntain pelissä pääsee sitten toisenkin välieräsarjan seuraajat nauttimaan vuorostaan Mertarannan magiasta.Mä tajusin tänään että toista välieräsarjaa on nyt selostanut molemmat maagikot, Saukkonen & Mertaranta.
Meni oma kuppi täysin nurin kun tps Pelsut sarjassa erätauolla näytetään jotain jypin junnujen höntsää erätauolla. On mielestäni ala arvoista puuhastelua cmorelta. Kyseessä on kuitenkin aika arvokas paketti ja vastineeksi saat kasan paskaa höystettynä mertarannalla ja saukkosella. Lähetin cmorelle palautetta mertarannasta ja sanoin että olen valmis maksamaan enemmänkin paketista jonka mukana ei tule mertsi. Vastasivat että kyllä hinta varmasti löydetään tälläiselle paketille mutta ei tullut ehdotuksia hinnasta.Eikö oikeesti löydy pelistä mitään läpikäytävää kun pitää jotain vitun top5 maaleja ja flashback klippejä jotka on jo 5 kertaa näytetty pyöritellä kolmannen erän ja jatkoajan välissä? Nelosen aikana studiossa käytiin 18min erätauosta 15min peliä läpi. Tässä studiossa 15min aikana 5min. Ainakin omaan nenään haiskahtaa aikamoiselta "mennään sieltä missä aita on matalin" tuotannolta.
Tämä on mielestäni törkeää vittuilua maksavien asiakkaiden suuntaan laittaa kahteen ensimmäiseen HIFK-TPS peliin selostajiksi Saukkosen Ja Mertarannan.
Siellä varmasti tiedetään mitä mieltä em. herroista porukka on, ja kun tiedetään että siellä on puolenkymmentä huomattavasti parempaa selostajaa niin miksi!!
No jospa finaalisarjassa sitten tämäkin toteutuu...Harmi kun ottelut eivät mene sillä tavalla porrastetusti että Mertaranta voisi selostaa jokaisen ottelun.
GO ANTZA MERTZI!
Harmi kun ottelut eivät mene sillä tavalla porrastetusti että Mertaranta voisi selostaa jokaisen ottelun.
GO ANTZA MERTZI!