Jännä juttu, sillä itse olen pitänyt Mertarannan selostuksista. Joskus pahimpina Maikkarin-vuosina alkoi vähän närästämään se show-meininki, mutta Liiga-selostusten osalta on vetänyt hyvin. Osaa hyvin tunnelman luonnin ja keskittyy pelitapahtumiin.
Saukkonen ei ehkä ole mikään huippuselostaja, mutta ainakin hän on aika neutraali vähän joka suuntaan. Vähän sellainen naapurin kundi, jolle joku on työntänyt mikrofonin eteen ja antanut ohjeeksi, että kerro mitä kentällä tapahtuu. Veikkaan, että moni diggailee salaa.
Waheeb ja Alkio ovat molemmat ihan ok, mutta itselleni ei oikein iske sellainen fanipoikamainen hehkutus, johon näillä on välillä taipumusta. Näkyy usein esim. siinä, että jotain veskarin räpsätorjuntaa hehkutetaan kuin mestaruusmaalia. Waheebilta tulee myös välillä turhaa tilastoniiloilua tyyliin "Lukko voitti edellisen kerran laukaukset toisessa erässä Hakametsässä vuonna 2014".
Mutta kokonaisuudessaan olen erittäin tyytyväinen tähän C-moren tiimiin. Erityispisteet menee erinomaisille asiantuntijoille, eli Saravolle ja Kapaselle, jotka ovat molemmat ilo korvalle. Myös Suvi on parantanut huimasti studioisäntänä. Pisti oikein silmään tänään, että sanat ja itsevarmuus ovat löytyneet.