Speedmaster
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Miksi Mertaranta on taas pilaamassa lauantai-iltaa ifkin pelissä?
Miksi Mertaranta on taas pilaamassa lauantai-iltaa ifkin pelissä?
Ota se C More Sport paketti niin ei tuu sarjat ja leffat mukaan. Champparit, La Ligat yms tosiaan mukana ja hinta tais olla 2€ Liigapassin päälle.C Morea en ala tilaamaan, sarja- ja elokuvatarjonta on niin järkyttävää paskaa, että sovelluksen pitämisestä puhelimessa pitäisi saada jotain korvausta (oli 3kk syksyn ilmaistarjouksena, ei ensimmäistäkään katsottua ohjelmaa).
Ismo Lehkosen kommentit mm. kirosanojen keralla Kärppien pelipaidoista ovat jääneet meikäläisen kovalevylle. Viime lauantain kommentointi Kärppien pelistä Kapasen kera, raivostutti huolella. Olihan se todella aivan järkyttävää, että noin surkea joukkueMitä palstalaiset mieltä Ismo Lehkosesta? Itse en oikein jaksa kyseisen herran analyyseja ja kommentteja kuunnella. Tosin varmasti tietää kiekosta paljon enemmän kuin allekirjoittanut!
Itse saan Vallinin ja Saravon kommenteista enemmän irti ja selittävät asiat niin että tavallinenkin pulliainen käsittää. Lehkosen analyysit enemmänkin psykologisia joista itse en oikein välitä.Ismo Lehkosen kommentit mm. kirosanojen keralla Kärppien pelipaidoista ovat jääneet meikäläisen kovalevylle. Viime lauantain kommentointi Kärppien pelistä Kapasen kera, raivostutti huolella. Olihan se todella aivan järkyttävää, että noin surkea joukkue
voitti 4-3. Toivottavasti Lehkonen pysyisi kaukana Kärppien otteluista.
Itse saan Vallinin ja Saravon kommenteista enemmän irti ja selittävät asiat niin että tavallinenkin pulliainen käsittää. Lehkosen analyysit enemmänkin psykologisia joista itse en oikein välitä.
Aivan shaatanasti pätkiKylläpä pätkii lähetys tänään. Miten muilla?
Luulin, että tämä oli vain oma ongelma. Koskaan aiemmin ei nimittäin CMore ole pätkinyt. Eilen teki tuota varmaan joka toinen minuutti, onneksi oma joukkue ei pelannut. Ei tuota paskaa jaksanut kuin yhden erän katsoa.Kylläpä pätkii lähetys tänään. Miten muilla?
Ei ole tänään pätkinyt. Vielä.Vieläkö cmore pätkii? Niin tääläki
Minulla sama homma kuin keskiviikkona, tosin alkoi vasta tässä erätauolla enemmän. Erän aikana vain pari kertaa.Ei ole tänään pätkinyt. Vielä.
Toimiiko muilla Dplayssa SaiPa-KalPa peli? HIFK-KooKoo toimii mutta SaiPa peliä kun yrittää katsoa niin pyörii vaan lyhyt musiikkiluuppi.
Jostain syystä peli näkyy vasta seuraavalla kanavalla eli 853.Ei toimi Elisa viihteessäkään.