Kyseinen vertauskuva ei täysin natsaa, kun tuossa ei myydä hillaa jatkuvalla laskutuksella.
Tässä on pitkälti taustalla se, että Telian myyjät ovat suurelta osin provikkapalkalla töissä ja Telia painostaa myyjiä todella voimakkaasti. Jos et myy, niin kohta ei ole työpaikkaa. Pahinta tässä on se, että Telia tekee samaa myös asiakaspalvelijoiden suhteen, eli asiakaspalvelijatkin saavat helposti kenkää, jos eivät myy tuotteita riittävällä tahdilla. Silloin tehdään sitä myyntiä väkisin, ja yksi hyvä keino on jättää sanomatta asiakkaalle tiettyjä asioita.
Ihan perseestähän tuo on, mutta eipä asialle oikein mitään voi. Tarkkana täytyy asiakkaan olla. Tämän vuoksi itse hankin kaiken mahdollisen netistä, ja selvitän itse, että mitä pakettiin kuuluu ja mitä se oikeasti maksaa.