Haista nyt sinäkin vittu.
En minäkään koe. Kun haluan edistää asioita, käytän valtaani ja asemaani ja olen yhteydessä ihmisiin jotka yleensä voivat asiaan vaikuttaa. Täällä en pyri edistämään asioita vaan antamaan tyhmään kysymykseen esittäjän arvoisen vastauksen, koska juuri oli tullut usea viesti aiheesta ja jo olin kertonut omat speksini.
Se ei ole lohduttamista, että sanoo hautajaisissa pojalle että ”minun äitini ei kuollut”.
Kuinka vaikeaa sinulle on ymmärtää lukemaasi? Miksi nuo kaksi lainausta piti minulta ottaa ja vittuilla niiden pohjalta? Kummassakaan en puhu siitä, että nimenomaan sinun laitteissasi olisi vikaa.
Telian asiakaspalvelijat tekevät sen minkä pystyvät. Jos heiltä menee jokin viesti ohi, niin sekin on inhimillistä. Jos et edes halua täältä mitään apua ongelmiisi, niin miksi hukkaat Telian työntekijöiden aikaa turhuuteen vittuileimalla heille?
Tiedän että on turhauttavaa kun ongelmat osuvat omalle kohdalle, mutta silti kannattaa pyrkiä pysymään asialinjalla ja yrittää löytää ratkaisuja tai apua eri tavoin. Tässä tapauksessa Telian selvitystyötä auttaa myös, jos he saavat tietoonsa millaisella laite+sovellus+yhteys -kombinaatiolla lähetys toimii. Kun minä kerron tässä ketjussa, että minulla homma toimii, niin se ei ole vittuilua kenellekään, vaan tarkoituksena on auttaa.