Jos tykkää selailla useita pelejä (kuten itse), niin kyllä Apple TV 4k (32 Gt) on ihan ehdoton hankinta. Telia TV sovellus ja pelien hallinta onnistuu Applen kaukosäätimen kautta. Ostin tuon heti viime kauden alla, kun totesin, etten jaksa CC Ultran ja kännykän kanssa säätää. Ilmeisesti tosiaan tuo viivekin pienempi, vaikka kyllä Apple TV:n kauttakin sitä on, mutta juuri ja juuri pystyy Liigan sivuja seuraamaan samalla. Eilen itse asiassa jouduin toisen telkkarin kautta pelejä seuraamaan Chromecastilla ja Liigan sivut tosiaan menivät minuutin edellä.Mä kaipaan sitä aikaa kun ottelu vaihtui yhdellä kaukosäätimen klikkauksella, sekunneissa. Nyt joudun räpläämään useita eri sovelluksia puhelimesta ja koko operaatio kestää helposti 30 sekuntia.
Itsellä melko uusi LG:n C8 ja silti tulee kyllä lähes kaikki muutkin sovellukset katsottua Apple TV:n kautta (Eurosport, Netflix, Areena, Viaplay ym.) On vaan parempi toteutus, kuin TV:n omassa käyttöjärjestelmässä. Eli onhan tuosta Apple TV:stä muutakin hyötyä. Ja jos jostain syystä ei tykkää laitteesta, niin jälleenmyyntiarvo on hyvä.