Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 909 084
  • 23 440
4

444

Kyllä se ikävä kyllä taitaa Telialla olla. Tuntuu kun jotain aletaan tekemään niin kaikki muu jätetään sivulle. Miksi muuten Rauman ohjaus/kuvaus ei ole muuttunut mihinkään kauden aikana? Miksi HTML5 tuotiin kahdelle vähiten (muistaakseni 6%) käytössä olevalle selaimelle, kun se olisi voitu tuoda esim. Chromen kautta lähes kaikkien käyttisten saataville? Tai ylipäätään miksi HTML5 ei ole vieläkään kaikkien saatavilla vaikka piti olla valmis viime vuonna? Miksi toukokuun mahdollinen laskutus on vieläkin auki (Puhelimessa aspa sanoo muuta kuin kaverit täällä)?
Jatketaan tähän vielä:
- kameratyöskentely kaikilla paikkakunnilla ala-arvoista
- 4K-mainospuheet kauden alla, piti näkyä sillä omalla boksilla mutta lälläslää, olikin vain lyhyt kampanja ja lopuille unohtui mainita, ettei sillä myydyllä verkonpainolla mitään 4K:ta näy
- viive edelleen aivan posketon
- omien asioiden hoitaminen omilla tunnuksilla; kaikkea voi yrittää ja lopulta pitää olla aspaan yhteydessä, kun ei vain onnistu. Itselläni esim. edelleen näkyy 1.2. irtisanottu palvelu, koska irtisanominen jäi johonkin limboon

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Palautetta pistetään jatkuvasti eteenpäin, mutta kukaan ei tiedä minne. Yksi parannus kuitenkin on tehty, kun Turussa (vai Raumalla?) olevan paskaisen pääkameran linssi pyyhittiin viikon päästä palautteen antamisesta. Perusasiat ovat täysin hukassa ja asiakkaita ei kuunnella. Ei vaikka mainoksissa toisin luvattiinkin (”Jätkät hei...”). Sen sijaan epäolennaisiin asioihin osataan panostaa, esim. erätaukohaastattelut yms. Lisäarvoa tuo ei varsinaisesti tuo, vaikka onkin toki visuaalisesti ihan nättiä. Silti, kun samalla perustekeminen laahaa viime vuosituhannella, niin on vaikea allekirjoittaa väitettä siitä, etteikö fokus olisi väärissä asioissa. Voi olla, että lähetyksen siirtäminen 5 min aikaisemmin hallille ei vaikuttaisi ohjaajan työskentelyyn negatiivisesti, mutta voi olla että siellä menisi pasmat aivan täysin hyrskynmyrskyn.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se ikävä kyllä taitaa Telialla olla. Tuntuu kun jotain aletaan tekemään niin kaikki muu jätetään sivulle. Miksi muuten Rauman ohjaus/kuvaus ei ole muuttunut mihinkään kauden aikana? Miksi HTML5 tuotiin kahdelle vähiten (muistaakseni 6%) käytössä olevalle selaimelle, kun se olisi voitu tuoda esim. Chromen kautta lähes kaikkien käyttisten saataville? Tai ylipäätään miksi HTML5 ei ole vieläkään kaikkien saatavilla vaikka piti olla valmis viime vuonna? Miksi toukokuun mahdollinen laskutus on vieläkin auki (Puhelimessa aspa sanoo muuta kuin kaverit täällä)?
Edelleen en todellakaan ole kieltämässä Telian saamattomuutta, mutta en ole nähnyt mitään esimerkkejä siitä, että Telia olisi tehnyt jotain ja sen vuoksi jokin toinen asia olisi jäänyt tekemättä. Usein näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa ja niitä hoitavat täysin eri henkilöt.

On päivänselvää, että Telia on ollut todella saamaton ja tehnyt asioita pahasti väärin joka käänteessä, mutta se ei silti tarkoita sitä, että siellä pystyttäisiin hoitamaan vain yksi pieni asia kerrallaan. Tässä oli kyse siitä, että siirrettäisiin lähetys hallille aikaisemmin, joka on todella pieni asia, jos vain ottavat asiakseen tämän hoitaa. Se ei takuuvarmasti vie mitään pois muilta korjattavilta asioilta.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat
Eilen meni täysin putkeen: Ei POHJOIINEN, eikä myöskään Kärppien voittomaalia uusintana. Tänään jos voisitte leikata pois läpsyttimet ja Tappara! -huudot.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tänään jos voisitte leikata pois läpsyttimet ja Tappara! -huudot.

Ja ensi kaudella voitte leikata (ne erittäin vähäisetkin) itku-maalivirret, tiedätte kyllä mistä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Edelleen en todellakaan ole kieltämässä Telian saamattomuutta, mutta en ole nähnyt mitään esimerkkejä siitä, että Telia olisi tehnyt jotain ja sen vuoksi jokin toinen asia olisi jäänyt tekemättä. Usein näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa ja niitä hoitavat täysin eri henkilöt.

On päivänselvää, että Telia on ollut todella saamaton ja tehnyt asioita pahasti väärin joka käänteessä, mutta se ei silti tarkoita sitä, että siellä pystyttäisiin hoitamaan vain yksi pieni asia kerrallaan. Tässä oli kyse siitä, että siirrettäisiin lähetys hallille aikaisemmin, joka on todella pieni asia, jos vain ottavat asiakseen tämän hoitaa. Se ei takuuvarmasti vie mitään pois muilta korjattavilta asioilta.
No mikä voi olla syy tuohon kameratyöskentelyyn ja siihen ettei palaute mene sinne asti? Sitä on kommentoitu elokuusta asti ja varmasti joku sen varmaan olisi ehtinyt viedä eteenpäin (siis oikeasti eteenpäin eikä siten että täällä @Telia kommentoi että viety eteenpäin). Toinen vaihtoehto on että heitä ei se palaute kiinnosta lopulta yhtään. Se taas on kuluttajalle paljon pahempi vaihtoehto kuin se että "nyt ei ehdi". Miksi puuttuvat maalit ei tule koosteisiin jälkikäteen? Niistäkin palaute kuitenkin tulee nopeasti. Jos sitä tekee joku "eri porukka" niin luulisi että ne ehditään lisäämään samantien. Vai taitaa olla ettei silläkään niitä liittymiä/bokseja myydä. Näihin asioihin on oikeasti vain kaksi vaihtoehtoa eli "ei ehditä" ja "ei kiinnosta"
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mikä voi olla syy tuohon kameratyöskentelyyn ja siihen ettei palaute mene sinne asti? Sitä on kommentoitu elokuusta asti ja varmasti joku sen varmaan olisi ehtinyt viedä eteenpäin (siis oikeasti eteenpäin eikä siten että täällä @Telia kommentoi että viety eteenpäin). Toinen vaihtoehto on että heitä ei se palaute kiinnosta lopulta yhtään. Se taas on kuluttajalle paljon pahempi vaihtoehto kuin se että "nyt ei ehdi". Miksi puuttuvat maalit ei tule koosteisiin jälkikäteen? Niistäkin palaute kuitenkin tulee nopeasti. Jos sitä tekee joku "eri porukka" niin luulisi että ne ehditään lisäämään samantien. Vai taitaa olla ettei silläkään niitä liittymiä/bokseja myydä. Näihin asioihin on oikeasti vain kaksi vaihtoehtoa eli "ei ehditä" ja "ei kiinnosta"
En tiedä miksi näitä kysymyksiä minulle esität. Kysymykset ovat hyviä ja toivoisin niihin vastauksia ihan yhtä paljon kuin sinäkin. En vain ymmärrä miten nämä liittyvät siihen pointtiin, mitä olen tässä yrittänyt ajaa sisään.

Todennäköisesti kyse on joko siitä, että palaute jostain syystä mene perille asti niille henkilöille, jotka voivat asioihin vaikuttaa - tai jos meneekin, niin sitten vastaus on tuo "ei kiinnosta". Paskaa mikä paskaa, ei siitä mihinkään pääse.
 
Suosikkijoukkue
Hokki,Kärpät,Florida Panthers
Ostin tossa joukkuepassin 15min sitten tuli vaan se vahvistus siitä. Vielä visiin pitäisi tulla toinen missä voin tehdä profiilin loppuun ? Kuinka kauvan siinä on muilla mennyt kun ei vieläkään näy sitä
 

Telia

Jäsen
Ostin tossa joukkuepassin 15min sitten tuli vaan se vahvistus siitä. Vielä visiin pitäisi tulla toinen missä voin tehdä profiilin loppuun ? Kuinka kauvan siinä on muilla mennyt kun ei vieläkään näy sitä

Vahvistuksen jälkeen tulee toinen sähköposti, jonka linkin kautta pääsee luomaan tunnukset Telia TV-palveluun. Mikäli tuota toista viestiä ei ole kuulunut vielä eikä löydy esimerkiksi roskaposti- tai muista kansioista, kannattaa kirjautua Omille sivuille www.telia.fi osoitteessa, jota kautta tunnusten aktivointi onnistuu myös Telia TV-sovelluksen tiedoista. Siellä on myös chat-palvelu apuina tarvittaessa!

//Joonas L.
 
Suosikkijoukkue
Hokki,Kärpät,Florida Panthers
Vahvistuksen jälkeen tulee toinen sähköposti, jonka linkin kautta pääsee luomaan tunnukset Telia TV-palveluun. Mikäli tuota toista viestiä ei ole kuulunut vielä eikä löydy esimerkiksi roskaposti- tai muista kansioista, kannattaa kirjautua Omille sivuille www.telia.fi osoitteessa, jota kautta tunnusten aktivointi onnistuu myös Telia TV-sovelluksen tiedoista. Siellä on myös chat-palvelu apuina tarvittaessa!

//Joonas L.
Joo löytyi. Miten sitten toi lasku. Vielä ei näy sähköpostissa tuleeko se missä vaiheessa ?
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Telia laskuttaa jälkikäteen, eli lasku saapuu siinä ensimmäisen kuukauden päättymisen tienoilla.

Joo, ja sit ne yrittää laskuttaa myös toukokuulta, mutta irtisanominen onnistuu puhelimitse tasan sinä päivänä kun sen tekee, eivätkä laskuta sen jälkeisiltä päiviltä. Näin minulle kertoivat asiakaspalvelussa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, ja sit ne yrittää laskuttaa myös toukokuulta, mutta irtisanominen onnistuu puhelimitse tasan sinä päivänä kun sen tekee, eivätkä laskuta sen jälkeisiltä päiviltä. Näin minulle kertoivat asiakaspalvelussa.
Jep, näinhän se menee. Irtisanomisen pitäisi onnistua myös omin käsin netissä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiku juu katos. Mutta en yllättyisi vaikka lasku tulee toukokuultakin jonkun hintaisena jos finaaleja pelataan toukokuun puolella.
Niin tuleekin, juuri siitähän tässä puhuttiin. Ei tule ihan täysihintaisena, mutta tulee kuitenkin. Jos tilauksen katkaisee itse, niin ei laskuteta yhtään ylimääräistä, kun päiväkohtaisella laskutuksella mennään.
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulle ovat jo epätoivoissaan lähetettäneet toukokuusta laskun. Ongelma vain on etteivät saa sillä laskulla mitään. Tilasin Telian elokuun 12. päivä, ja siitä asti laskutuskausi on 12. päivä - seuraavan kuun 11. päivä. Kun finaalien mahdollinen Gameseven pelataan 8.5. tämä sopii minun laskutuskauteen erinomaisesti.

Pitää vain vikan finaalin jälkeen jaksaa soittaa Telialle ja irtisanoa koko hoito.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle ovat jo epätoivoissaan lähetettäneet toukokuusta laskun. Ongelma vain on etteivät saa sillä laskulla mitään. Tilasin Telian elokuun 12. päivä, ja siitä asti laskutuskausi on 12. päivä - seuraavan kuun 11. päivä. Kun finaalien mahdollinen Gameseven pelataan 8.5. tämä sopii minun laskutuskauteen erinomaisesti.

Pitää vain vikan finaalin jälkeen jaksaa soittaa Telialle ja irtisanoa koko hoito.
Öh? Epäilen kyllä vahvasti, että ovat toukokuusta mitään vielä laskuttaneet, kun todellakin laskuttavat kaiken jälkikäteen. Lisäksi laskutuskaudella ei ole mitään merkitystä, kun tilaus päättyy siihen päivään milloin irtisanomisen tekee.
 
Suosikkijoukkue
Hokki,Kärpät,Florida Panthers
Eli uskaltaako vaikka nyt jo perua tuon tilauksen ja se jatkuu sitten tonne kuukauden päähän ja loppuu silloin. Noin se toimii esim viaplayssa ja ruudussa ?. Vai lähteekö sitten koko juttu jo nyt
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Öh? Epäilen kyllä vahvasti, että ovat toukokuusta mitään vielä laskuttaneet, kun todellakin laskuttavat kaiken jälkikäteen. Lisäksi laskutuskaudella ei ole mitään merkitystä, kun tilaus päättyy siihen päivään milloin irtisanomisen tekee.

Heti, jos Telia tekee jotain uudistuksia, niin herää epäusko.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli uskaltaako vaikka nyt jo perua tuon tilauksen ja se jatkuu sitten tonne kuukauden päähän ja loppuu silloin. Noin se toimii esim viaplayssa ja ruudussa ?. Vai lähteekö sitten koko juttu jo nyt
Normaalisti tilaus päättyy heti ja laskutus myös, mutta sun tapauksessa ei, koska olet ilmeisesti aloittanut tilauksen äskettäin. Tilauksella on siis minimitilausjaksona 1kk, eli sun tapauksessa irtisanominen astuu voimaan kun se kuukausi on kulunut. Tietääkseni juuri tehtyä tilausta ei voi kuitenkaan irtisanoa itse, vaan se täytyy tehdä asiakaspalvelun kautta.
 

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Öh? Epäilen kyllä vahvasti, että ovat toukokuusta mitään vielä laskuttaneet, kun todellakin laskuttavat kaiken jälkikäteen. Lisäksi laskutuskaudella ei ole mitään merkitystä, kun tilaus päättyy siihen päivään milloin irtisanomisen tekee.
Jep. Nyt meni meikäläisellä laskut sekaisin. Olet oikeassa. My bad.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Pelataan välieriä ja Telia on vihdoin saanut Liigabotti klipeistä leikattua mainoskatkot välistä pois. Ihmeiden aika ei ole ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös