4
444
Jatketaan tähän vielä:Kyllä se ikävä kyllä taitaa Telialla olla. Tuntuu kun jotain aletaan tekemään niin kaikki muu jätetään sivulle. Miksi muuten Rauman ohjaus/kuvaus ei ole muuttunut mihinkään kauden aikana? Miksi HTML5 tuotiin kahdelle vähiten (muistaakseni 6%) käytössä olevalle selaimelle, kun se olisi voitu tuoda esim. Chromen kautta lähes kaikkien käyttisten saataville? Tai ylipäätään miksi HTML5 ei ole vieläkään kaikkien saatavilla vaikka piti olla valmis viime vuonna? Miksi toukokuun mahdollinen laskutus on vieläkin auki (Puhelimessa aspa sanoo muuta kuin kaverit täällä)?
- kameratyöskentely kaikilla paikkakunnilla ala-arvoista
- 4K-mainospuheet kauden alla, piti näkyä sillä omalla boksilla mutta lälläslää, olikin vain lyhyt kampanja ja lopuille unohtui mainita, ettei sillä myydyllä verkonpainolla mitään 4K:ta näy
- viive edelleen aivan posketon
- omien asioiden hoitaminen omilla tunnuksilla; kaikkea voi yrittää ja lopulta pitää olla aspaan yhteydessä, kun ei vain onnistu. Itselläni esim. edelleen näkyy 1.2. irtisanottu palvelu, koska irtisanominen jäi johonkin limboon
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Palautetta pistetään jatkuvasti eteenpäin, mutta kukaan ei tiedä minne. Yksi parannus kuitenkin on tehty, kun Turussa (vai Raumalla?) olevan paskaisen pääkameran linssi pyyhittiin viikon päästä palautteen antamisesta. Perusasiat ovat täysin hukassa ja asiakkaita ei kuunnella. Ei vaikka mainoksissa toisin luvattiinkin (”Jätkät hei...”). Sen sijaan epäolennaisiin asioihin osataan panostaa, esim. erätaukohaastattelut yms. Lisäarvoa tuo ei varsinaisesti tuo, vaikka onkin toki visuaalisesti ihan nättiä. Silti, kun samalla perustekeminen laahaa viime vuosituhannella, niin on vaikea allekirjoittaa väitettä siitä, etteikö fokus olisi väärissä asioissa. Voi olla, että lähetyksen siirtäminen 5 min aikaisemmin hallille ei vaikuttaisi ohjaajan työskentelyyn negatiivisesti, mutta voi olla että siellä menisi pasmat aivan täysin hyrskynmyrskyn.