Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
On tää Rauman kuvaus ihan hirveetä. Onko tuo hallin kuvauspaikasta johtuvaa vai mistä että koko ajan zoomataan noin lähelle? Kauheen heiluvaa kuvaa ja näkyy paljon pienempi alue ku muualta kuvatuissa peleissä.
Ilmeisesti pitäisi olla kaksi nettiyhteyttä. Yksi Telian sovellusta varten, ja toinen kaikkea muuta varten. Joskus omistin Telian netin ja se jos mikä ärsytti, kun aikuisviihdevideotkin pätkivät kuin juopon puhe. Kalliiksi meinaa käydä jos haluaa "varman" toimivuuden.Oletettavasti vika on kuitenkin jollain tapaa sinun. Ehkä olet hankkinut huonon internet-yhteyden, joka ei ole yhteensopiva tämän elämää mullistavan Telian Liiga-tuotteen kanssa.
Onko tää joku striimauksen syy vai mikä? Mulla ei ole koko kauden aikana pätkinyt Windowsin apissa peli kuin ehkä kerran-kaksi.
Koirat on käytetty, kissat on ruokittu, sähkölaskut maksettu, sulakkeet poistettu ja laitettu uudestaan, rukoiltu on, soitettu ennustajalle, katsottu tähdistä, vaihdettu televisiota, hierottu laitetta johto seinässä ja myös johdottomana, käytetty laitetta ulkona, syötetty ja juotettu laitetta. Vieläkö jotain pitäisi tehdä? Joku satanistirituaali? Nimittäin Apple tv:llä Telia sovellus näyttää pelkkää mustaa.
Yritin joskus, mut ei sekään onnistunut. Noh, onneks en itse maksa tästä. Yritin nyt tietokoneella katsoa, mutta eihän sitä voi katsoa noin vaan. Pitää asentaa jotain helvetin lisäosia joita tietokoneeni ei suostu asentamaan. Huhheijjaa.Irtisanoa koko paska
Kuvanlaatu on hyvä mutta kameratyöskentely taas ei. Kauden heikointa tähän mennessä, tosin ei ne kolmekymmentä muutakaan peliä kameramiehiltä mitään priimaa ollut.Onko muilla ihan kunnollinen kuva Raumalta, siis kuvanlaadullisesti, ku ei toi mun mielestä ihan priimaa ole?
4K/UHD kuva on loistavaa katseltavaa.. Tätä lisää!!
tv.telia.fi:n kautta tuota yritän katsoa. Netti toimii aivan hyvin, ainoastaan tuo telian sivusto/player jumiutuu 15-30s välein ja vain refresh päästää jatkamaan pelin katsomista.
Mikään muu striimauspalvelu ei tällä hetkellä jumita millään muotoa, vaan kaikissa muissa kuva toimii aivan täydellisesti.
Ai? Mulla toimii moitteetta nyt sekä Ilves-SaiPa softan kautta, että samaan aikaan Lukko-JYP tuolta selaimelta.tv.telia.fi:n kautta tuota yritän katsoa. Netti toimii aivan hyvin, ainoastaan tuo telian sivusto/player jumiutuu 15-30s välein ja vain refresh päästää jatkamaan pelin katsomista.
Mikään muu striimauspalvelu ei tällä hetkellä jumita millään muotoa, vaan kaikissa muissa kuva toimii aivan täydellisesti.
Ai? Mulla toimii moitteetta nyt sekä Ilves-SaiPa softan kautta, että samaan aikaan Lukko-JYP tuolta selaimelta.
Oliko niin, että jos katsoo nettiselaimesta matsia niin tätä 4K kuvaa ei ole tarjolla vai mites tää meni ja toimikaan?
Telian digiboksilla tai kaapeliverkossa kortin kautta.
Tätä itsekkin harkitsen.
Tulkaa nyt @Telia kertomaan miten tämä touhu voi olla vielä maaliskuussa tällä tasolla? Yksikin pidempi syöttö niin kameramies on 10 sekuntia myöhässä ja sen jälkeen 100×zoom päällä.
Nämä älytelkkareiden ja DNA Hubin sisäiset "Google Castit" eivät ole tuettujen laitteiden listalla. Jotkut toimii ja jotkut ei, DNA Hubin kanssa ei toimi.No, tulipahan todettua että ainakaan DNA tv-hubin kautta (ainoa taloyhtiöön valokuitua tarjoava palvelu) Google Cast ei lähetystä suostu toistamaan. Applikaatio kyllä aukeaa mutta ohjelman valittua puhelimesta Cast pohtii hetken kunnes tykittää virheviestiä. "Vika joko palvelussa tai verkossa". Castin kanssa on ennenkin tullut tapeltua joten otettiin peruskeinot käyttöön, eli nettiboksi, tv-hubi ja kännykkä kaikki pois virroista ja yritys uudestaan. Ei vaikutusta.