Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 505 452
  • 21 776

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Onko SaiPan peli ainut peli missä pyörii väärien matsien insertit ja maalikoosteen alkaessa allaa mainoskatko pyörimään vai tapahtuuko näitä kämmejä myös muissa peleissä? Yhtäkään matsia en oo vielä tällä kaudella kattonu missä ei ois jotain tunailuja ollut. Posina se että pelit on näkyneet muuten ihan oksti ja SaiPalla o menny varsin mukavasti ;)
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tulin vilkaisemaan mitä kuuluu tälle tällä hetkellä, samaa näkyy kuuluvan.
Mutta, se varsinainen mitä halusin kommentoida oli et klikkasin vahingossa tän ketjun ekan sivun auki, tuli sitten se luettua kun en ole ennen vielä vaivautunut..

Huutonaurua seurasi siitä, käykääpä huvikseen katsomassa jos ei muistu. Siellä on kaikki tämä mitä tää nyt on jo lueteltuna ennakkoon lisällä et ei voi mennä niin ja pakko toimia kaikilla ja ei voi pakottaa vain telialle jnejne. Hehe.. veikkaan et tää Takane on lukenu sen ja siitä saanu nää kaikki ideat et tälleehä tää tehäänki!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annanpa itsekin peukkua tuolle Liigalivelle. Erittäin mielenkiintoinen konsepti ja tuota on mukava katella sellaisina iltoina kun oma suosikkijengi Kärpät ei pelaa. Myös selostustiimi on ollut positiivinen ilmestys Telian aikakaudella. Nythän sieltä löytyy oikein mukavankuuloisia ja asiantuntevia selostajia myös ns. ykkösketjun eli pääselostajien joukon ulkopuolelta. Asiantuntijoista Ismo "Ika" Lehkosen mukaantulo on erityisesti lämmittänyt mieltä.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hei Telia. Jokaisella mainoskatkolla ja erätauolla tuleva ”fanit lähetyksessä” - mainos tulee jo tässä vaiheessa kautta korvista ulos ja ärsyttää yli kaiken. Pitääkö sitä näyttää noin monta kertaa illan aikana?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset taas kerran Liigalive 360° -lähetyksestä. Todella mainiota settiä studiossa ja peleistä näki sen minkä tarvitsikin. Kalliosta tehty juttu oli sitten loistavana bonuksena. Jatkakaa samaan malliin!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvin pelittää. Ikasta ja Liigalivestä varaukseton peukku. Liigalive on verrannollinen Puheen Kiekkokierrokseen, mutta kuvan kanssa. Lenkillä voi kuunnella radiota (jos oma joukkue ei pelaa) ja kotiin tullessaan avata Liven. Mahtava konsepti. Tilaus jatkukoon.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kyllä mua edelleen sapettaa nämä koosteiden hitaat julkaisemiset, kun vertaa ruutuun, joka sai otteluiden aikana mielenkiintoisia klippejä kesken pelien ja koosteet nopeasti uuniin kierrosten jälkeen. Nämä kiinnostavat ihmisiä ja paljon, joten niihin varmaan voisi panostaa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Jep, luulis saavan koosteet jakoon 5min pelin jälkeen, kun sinne ei mitään muuta kuin maalit leikata windows movie makerilla.

Heh, näinhän sitä luulisi. Mutta tiedätkö mitä, Liigan sivut ja face puskevat ulos ehtaa HTML5-tavaraa. Taitaa mennä aika siinä kun konvertoivat Silverlight/mikälietelianomakötöstys-paskaa HTML5-muotoon.. kato tarvii niidenkin koneissa toimia kodekit ja explorerit ja lisäosat ja lässynlässyn...
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole noin paha minulla. Varsinkin eteenpäin liikkuvat hahmot vaalealla taustalla ja samassa pohjassa esitetyt kokoonpanot tekevät seuraamisen mahdottomaksi. Kohtauksen saisin, jos jäisin tuijottamaan. Kohtalaisen tyytyväinen Telian tuotteeseen. Kolme live-ottelua katsottuna, jotka ovat Android puhelin + Chromecastauksen kanssa toimineet hyvin. Ari Vallin Show ja Liigalive ovat olleet hyviä.

Olen skipannut nuo minulle vaikeat kohdat. CC:n käyttäminen mahdollistaa samanaikaisen surffauksen puhelimella ja kokoonpanot olen katsonut Liigan sivuilta (jos toimivat) tai Livetulokset applikaatiosta.

Pingataan vielä @Telia mukaan, että tällainen ongelma voi myös olla. Kokoonpanot ja tilastot tulisi esittää staattisen näkymän päällä ja ei suuria värikontrasteja värimaisemissa. Löytyisi asiasta myös pdf:iä graafisen suunnittelun periaatteista. Miellyttävämpää maltillinen grafiikka olisi vaikka ei olisi taipumusta migreenikohtauksiin.

Kiitos vastauksestasi! Joo, oon samaa mieltä tuosta boldatusta kohdasta. Sama koskee kaikkea liikkuvaa kuvaa/inserttejä, missä kuvassa jotain liikkuu nopeasti syvyyssuunnassa. Oon yrittäny skipata noita migreenikohtauksia aiheuttavia kohtia, mutta en ole siinä onnistunu. Ja haluaisin kyllä keskittyä itse peliin enkä kytätä sitä, milloin pitää laittaa silmät kiinni ja milloin ne voi taas avata. Oon 30 vuotta katsonut telkkarista urheilua ja ekaa kertaa koen jotain tällaista. Tää kokemus on avannut mun silmät sille, että osaan arvostaa niitä tahoja, jotka on tottunu tekemään urheilulähetyksiä (kuten YLE), ja arvostaa sitä että he osaa ottaa tällaisetkin asiat huomioon.

Kiitos palautteista. Vien nämäkin eteenpäin, jotta myös tämänkaltaiset tilanteet otetaan huomioon, kun seuraavan kerran näitä grafiikkaan liittyviä asioita pohditaan.

Joonas S. / Telia

Kiitos vastauksesta myös Telialle. Palataan asiaan seuraavan kauden alkaessa. Katsotaan tuoko uusi kausi mukanaan sellaiset tv-lähetykset, joita minäkin pystyn katsomaan. Sitä odotellessa vietän nostalgisia hetkiä radiovastaanottimen äärellä.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään Pelicansin kotipelissä ensimmäistä kertaa kuuli, että äänimailma oli uudella tasolla. Laidat ryskyivät änärityyliin ja tolpat kilahtelivat iloisesti. Hyvä näin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mua edelleen sapettaa nämä koosteiden hitaat julkaisemiset, kun vertaa ruutuun, joka sai otteluiden aikana mielenkiintoisia klippejä kesken pelien ja koosteet nopeasti uuniin kierrosten jälkeen. Nämä kiinnostavat ihmisiä ja paljon, joten niihin varmaan voisi panostaa.

Tämä. Jäi eilinen peli välistä ja olisi kiva nähdä jostain maalikooste, mutta ei näytä löytyvän. Viime kaudella meni 30 minuuttia, niin oli koosteet julki, joten toivottavasti tähän saadaan myös parannusta.
 

Telia

Jäsen
Kiitokset palautteista koskien lähetyksiä ja studiota. Palaute on tervetullutta ja viemme näitä eteenpäin meidän päässä.

Kyllä mua edelleen sapettaa nämä koosteiden hitaat julkaisemiset, kun vertaa ruutuun, joka sai otteluiden aikana mielenkiintoisia klippejä kesken pelien ja koosteet nopeasti uuniin kierrosten jälkeen. Nämä kiinnostavat ihmisiä ja paljon, joten niihin varmaan voisi panostaa.

Koosteet pyritään julkaisemaan mahdollisimman nopeasti tällä hetkellä Telia loves Liiga- youtubekanavalle. Tuomme myöhemmin syksyllä vielä erillisen mobiilisovelluksen, jonka myötä viimeistään on luvassa erilaisia lyhytvideoita myös matsien aikana.

JoonasL / Telia
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei Telia. Jokaisella mainoskatkolla ja erätauolla tuleva ”fanit lähetyksessä” - mainos tulee jo tässä vaiheessa kautta korvista ulos ja ärsyttää yli kaiken. Pitääkö sitä näyttää noin monta kertaa illan aikana?
Tämä. Tuo mainos oli luokkaa "ihan kiva" kun sen näki ensimmäisen kerran, mutta jo yhden illan aikana se alkoi pursuamaan korvista ulos. Kenen etu on, että sitä lähetetään noin järjettömästi jatkuvalla syötöllä? Vähemmälläkin se viesti menee perille.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tänään tilaa passin niin joko illan kierros näkyy..? Vai joutuuko sitä odottamaan edelleen pari päivää että aukeaa..
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jos tänään tilaa passin niin joko illan kierros näkyy..? Vai joutuuko sitä odottamaan edelleen pari päivää että aukeaa..

Mun täytyy tunnustaa että parin kaverin kokemukset on nyt sellaisia laatutekijöiden osalta että jää ainakin toistaiseksi liiga katsomatta Telian kautta. UrhoTv:n aikoihin en halua trippiä tehdä.

Radio Cityn selostukset ovat JYPin osalta tällä hetkellä ihan riittävät seuraamiseen. Paikan päälle sitten ajoittain. Katsotaan asiaa talvemmalla..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun täytyy tunnustaa että parin kaverin kokemukset on nyt sellaisia laatutekijöiden osalta että jää ainakin toistaiseksi liiga katsomatta Telian kautta. UrhoTv:n aikoihin en halua trippiä tehdä.

Radio Cityn selostukset ovat JYPin osalta tällä hetkellä ihan riittävät seuraamiseen. Paikan päälle sitten ajoittain. Katsotaan asiaa talvemmalla..
Täytyy sanoa, että omat kokemukset Telian kanssa ovat valovuosia parempia, kuin Urho TV:n aikana, sekä myös edellä niitä kokemuksia, mitä Ruudun kanssa vuosien varrella oli missään vaiheessa.

Toki omat ongelmansa eri katselutekniikkoihin liittyen on edelleen olemassa, mutta todennäköisesti suurin osa katsojista pääsee katsomaan liigaa pääasiassa ongelmattomasti ja paremmalla laadulla, kuin koskaan aiemmin.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Eikös tuo liigan starttipäivää lukuunottamatta ole auennut parin tunnin sisään aina?
Ei ainakaan mun kavereilla. Viime viikon torstainakin sai odotella useamman tunnin että aukesi.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kiitokset palautteista koskien lähetyksiä ja studiota. Palaute on tervetullutta ja viemme näitä eteenpäin meidän päässä.



Koosteet pyritään julkaisemaan mahdollisimman nopeasti tällä hetkellä Telia loves Liiga- youtubekanavalle. Tuomme myöhemmin syksyllä vielä erillisen mobiilisovelluksen, jonka myötä viimeistään on luvassa erilaisia lyhytvideoita myös matsien aikana.

JoonasL / Telia

Kiitoksia vastauksesta. Nythän saitte HIFK-KooKoo ottelukoosteen vihdoin julki, mutta siitä puuttuu esimerkiksi koko ottelun puhutuin tilanne (Quinceyn taklaus avauserässä, josta 2+10 min). Sellaisen toiveen Telian asiakkaana vielä esittäisin, että keskittykää nyt ihmeessä siihen, mitä teette ja tehkää asiat kerralla hyvin.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kellään muulla ongelmaa, Telia TV:n boksin kautta Kärppäpassilla peli näkyy kuten pitääkin, mutta Telia TV-sovelluksessa kun yrittää katsoa Kärppäpeliä, vaatii tuota 9.90e maksua katsomista varten?
 

Telia

Jäsen
Onko kellään muulla ongelmaa, Telia TV:n boksin kautta Kärppäpassilla peli näkyy kuten pitääkin, mutta Telia TV-sovelluksessa kun yrittää katsoa Kärppäpeliä, vaatii tuota 9.90e maksua katsomista varten?

Tässä on todennäköisesti sellainen tilanne, että Kärppäpassia ei ole erikseen tilattu sinulle näkymään TeliaTV-sovelluksen puolelle. Sen saa siis ilman lisämaksua myös TeliaTV-sovellukseen kun tilaus on jo tehty digiboksille. Voit tilata sen näkyviin esimerkiksi kirjautumalla Omille sivuille www.telia.fi -> Sieltä TeliaTV-sovelluksen tiedoista Kärppäpassi tilaukseen. Tarvittaessa tämä onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta!

JoonasL / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös