Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 507 321
  • 21 781

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Holynordicin kanssa täysin samaa mieltä, naiset otettu studioon koska tasa-arvo ja vihaiset feministit. Ainakin telia välttyi joutumasta iltaroskalehtien kynsiin.

Mitään muuta syytä ei voi olla, koska lajituntemusta tai kiinnostusta lajiin ei näytä olevan.

Mitenköhän ylhäältä käskytys mahtaa mennä. Saako Suomen osasto työrauhaa vai onko siellä myös ruotsalaiset pomot hääräämässä.

Ruotsi kuitenkin on maailman tasa-arvoisin maa.
 

444

Jäsen
Voi voi kun tätä on niiiiin toivonut kun täällä on tätä kujanjuoksua sivusta seurannut.

Siis oikeastihan tässä OLISI pitänyt mennä niin, että kukaan ei tilaa mitään eikä varsinkaan maksa mitään ennen kuin tuote olisi toimiva, luvatunkaltainen, toimiva, näkyisi kaikille halukkaille, toimiva, olisi nykyaikainen ja toimisi missä ja millä vain, ja olisi toimiva.

Mutta ei.. kuten on täältäkin käynyt ilmi, että kun on niin paljon ihmisiä jotka maksaa hymyssä suin ja ihan mielellään turhasta, tyhjästä, ja suoranaisen kusetuksen myötäkin, ihan vain koska "on mulla varaa / ei se ookkun pari euroa / mitä väliä" jne. Vielä muutama jopa oikein käynyt vittuilemassa niille, jotka on halunneet olla maksamatta tyhjästä..

Ei vaan voi käsittää.

Mutta, tässä tosiaan syy miksi ja miten tällänen peeloilu on näinkin pitkään ollut ja on mahdollista.
Jos kukaan ei olis tilannut eikä maksanut paksasta, niin käsi ylös kuinka moni luulee ettei se olis saanut yksinoikeuden omistajalle vähän helv. paljon enemmän vipinää laittaa homma jiiriin? Ihan oikeasti onko joku sitä mieltä ettei vaikuttaisi!?

Miksi ihmiset suostuu kusetuksiin?? Beta-testaus ihan jees, ilman maksamista. Paskasta mielellään ja hymyssä suin maksaminen antaa vaan nimenomaan sitä, paskaa! En voi käsittää ettei ihmiset ymmärrä sitä, että se joka maksaa, sillä on valta. Jos kukaan ei maksaisi, kuinka kauan tällästä paskaa jaksaisivat tarjota kun ei käy kaupaksi?
Kun maksetaan paskastakin, niin miksi tehdä parempaa tahi sykkiä sen kovempaa tai kiirehtiä, kun rahaa tulee siltikin?

Ei jumalauta joskus ei vaan pysty ymmärtämään tätä maailman menoa.
Kerro mulle, missä kohtaa mua kusetetaan. Mä maksan siitä, että saan katsoa jääkiekkoa selostuksella. 3 kpl IFK:n pelejä tällä kaudella ”etänä” katseltuani olen saanut juuri tuon. Toki kuvanlaatu voisi olla parempi (tällä hetkellä ei ole olennaisesti parempi kuin Ruudun aikana) ja äänimaailma voisi olla parempi. Kaikki muu hömppä tuohon päälle on minulle turhaa enkä niitä kaipaa.

Eli kun maksan jääkiekosta, saan vastineeksi jääkiekkoa, niin missä kohtaa minua kusetetaan? Mikä on se salaisuus, jolla saan tyytyväisyyyeni kääntymään tyytymättömyydeksi? Opasta minua, oi Messias!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mulla ei ole mitään naistoimittajia vastaan, NHL:n puolellahan noita on runsaasti, ja esiintymistaitoa ja asiantuntemusta riittää. Jos on tumpeloita valittu Telian lähetyksiin, niin eihän se sukupuolesta johdu vaan rekrytoinnista. Ja kannattaa antaa myös hetki aikaa, monellahan tuo kameran pelko kipsaa alussa, jos ei ole tv- kokemusta. Itse en tosin ole näitä nähnyt edes, mutta ihan yleisesti. Jos näkyy ja kuuluu heti, että osaaminen ei riitä, niin huonompi juttu.
 

Kulkuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole jaksanut näitä ketjuja lukea ja varmaan toistankin jo monesti aiemmin sanottua. Liigalta järisyttävän huono veto myydä oikeudet Telialle, yhtiölle joka ei näitä hommia isossa mittakaavassa ikinä ole tehnyt. Ja jälki on sen näköistä. Jos halutaan liigaa kehittää, pitää saada ihmiset seuraamaan sitä. Ja tällä aikakaudella, kun kaikki sisältö pitäisi olla saatavilla joka tuutista helposti ja laadukkaasti, Telia tarjoaa sitä täysin päinvastaiseen tyyliin. Ottelukoosteita ei meinaa löytyä, ne ovat surkeita, lähetysten laatu on surkeaa, kaikki oheisohjelma on surkeaa. Tää on pelkkä tönäisy kohti liigan syöksykierrettä.

Ottelukoosteita, pelaajahaastatteluja, juttuja, kilpailuja... Kaikkea pitäisi löytyä. Ja niiden pitäisi löytyä Telian sivuilta, Liigan sivuilta (jotka ovat myös aikansa nähneet), Telian SOMESTA, Liigan SOMESTA... Niihin pitäisi vahingossakin törmätä. Nyt laatu ja toteutus on surkeaa. Ei muuta. Surettaa vaan kaikkien jääkiekon ystävien puolesta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jos on tumpeloita valittu Telian lähetyksiin, niin eihän se sukupuolesta johdu vaan rekrytoinnista.

Onkohan asia näinkään. Teija Sopasesta lähtien on televisiossa nainen edustanut kasvoillaan kanavan imagoa. Olen nähnyt Telian lähetystä vain kerran, mutta kyllä siitä ehti saada sellaisen kuvan, jossa Nyholm edustaa asiantuntemusta ja korkokengillä studiossa liikkuva nainen lähetyksen reipasta luonnetta ja kaunista ulkonäköä, vähän niin kuin entiset missit TV1:n kuuluttajina tai minkä lie ohjelman juontajina. Etenkin tällaiseen lähetykseen on ollut hyvä saada nainen mukaan, koska sarja muodostuu kokonaan naisista. Sukupuolella on valtava merkitys, vaikka siihen itse suhtautuisikin välinpitämättömästi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onkohan asia näinkään. Teija Sopasesta lähtien on televisiossa nainen edustanut kasvoillaan kanavan imagoa. Olen nähnyt Telian lähetystä vain kerran, mutta kyllä siitä ehti saada sellaisen kuvan, jossa Nyholm edustaa asiantuntemusta ja korkokengillä studiossa liikkuva nainen lähetyksen reipasta luonnetta ja kaunista ulkonäköä, vähän niin kuin entiset missit TV1:n kuuluttajina tai minkä lie ohjelman juontajina. Etenkin tällaiseen lähetykseen on ollut hyvä saada nainen mukaan, koska sarja muodostuu kokonaan naisista. Sukupuolella on valtava merkitys, vaikka siihen itse suhtautuisikin välinpitämättömästi.
Tarkoitin siis, että jos naistoimittaja on huono, niin syy on enemmän huonossa rekrytoinnissa kuin sukupuolessa. Vaikea uskoa, ettei Suomesta löytyisi asiantuntevia naisiakin noihin ohjelmiin.

Ilman muuta sukupuolella on merkitystä niin kanavien kuin ohjelmienkin imagon suhteen.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös se ruudun aikoina mukana ollut naistoimittaja (huono nimimuisti mulla) hoitanut osuutensa ihan hyvin ja teki sekalaisesti studio- ja haastatteluhommia ja taustajuttuja ym. En minä ainakaan huomiota kiinnittänyt tai mikään ärsytyskynnys noussut.
Sitten taas se nuorempi neitonen joka juonsi niitä sunnuntain viikkokoosteita oli selvästi vain nätti puhuva pää, joka puhui ennalta käsikirjoitetun osuuden läpi. Toki tuo ei ollut suora lähetys.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös se ruudun aikoina mukana ollut naistoimittaja (huono nimimuisti mulla) hoitanut osuutensa ihan hyvin ja teki sekalaisesti studio- ja haastatteluhommia ja taustajuttuja ym. En minä ainakaan huomiota kiinnittänyt tai mikään ärsytyskynnys noussut.
Minna Korkkaa tarkoittanet ja on tosiaan edelleen Moskiton/Telian palveluksessa, mutta olisiko enempi tuottajana nykyään. Hän oli aivan ok.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tarkoitin siis, että jos naistoimittaja on huono, niin syy on enemmän huonossa rekrytoinnissa kuin sukupuolessa. Vaikea uskoa, ettei Suomesta löytyisi asiantuntevia naisiakin noihin ohjelmiin.

Ymmärsin kyllä, ja siksi kirjoitinkin naisjuontajan roolista olla jotain muuta kuin asiantuntija. Jos Telia, niin kuin se minulle näytti, odottaa naisjuontajalta reipasta luonnetta ja hyvää ulkonäköä, lienee rekrytointi onnistunut. Minä ja sinä voimme vain kritisoida Telian tapaa tehdä tuotettaan, emme arvioida heidän rekrytointinsa onnistumista ilman tietämättä, mitä he ovat hakeneet sillä rekrytoinnin onnistumisen arviointi tapahtuu suhteessa siihen, mitä palkanmaksaja rekryttävältä vaatii.

En ole Telian tuotteen tilaaja, mutta tämän ja muiden Teliaa koskevista ketjuista voi päätellä, että Telia laskuttaa täyttä hintaa betatestauksessa olevasta tuotteesta. Ei voi kuin ihmetellä niitä, jotka ovat pysyvät maksavina asiakkaina odottaen parannusta. Vähän sama kuin maksaisi vuokraa rakenteilla olevasta asunnosta kommentoiden tyytyväisenä tänä aamuna suihkusta tulleen jo haaleaa vettä, että eiköhän ensi viikolla tule jo lämmintä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kerro mulle, missä kohtaa mua kusetetaan. Mä maksan siitä, että saan katsoa jääkiekkoa selostuksella. 3 kpl IFK:n pelejä tällä kaudella ”etänä” katseltuani olen saanut juuri tuon. Toki kuvanlaatu voisi olla parempi (tällä hetkellä ei ole olennaisesti parempi kuin Ruudun aikana) ja äänimaailma voisi olla parempi. Kaikki muu hömppä tuohon päälle on minulle turhaa enkä niitä kaipaa.
Joo, minuakin kiinnostaisi tietää, että missä on se valtava kusetus, mistä AaTee suorastaan saarnaa viestissään. Ehkä siinä, että luvattiin "mullistavaa katsomiskokemusta" ja siitä ei taida nyt olla haisuakaan. Pitää nyt kuitenkin muistaa, että Telialla on liigapelien näyttämisestä kuuden vuoden pahvi ja vaikka aika on pitkä, niin ei se sitä tarkoita, että olisi kannattavaa vetää hommat tarkoituksella vihkoon. Kai niitä paketteja pitää myydä jatkossakin. Toki voisi olettaa, että JOS sitä kotimaista liigahokia haluaa kotisohvaltaan katsella, niin jossain vaiheessa laittaisi vinkulelu-moodin pois ja selvittäisi itselleen että mitä nyt on tarjolla ja riittääkö se tällä hetkellä minulle, eli haluanko siitä maksaa.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Sen avauskierroksen tilausfarssin jälkeen toiminut oikein hyvin. Kuvanlaatu stabiili/hyvä, äänet ok, selostajat ok(pl. se Saipa-matsien ulisija). Erätauko-ohjelmaa en juurikaan kaipaa, kun duunailen välissä yleensä jotain muuta, eikä pseudo-analyysit kesken matsin juurikaan kiinnosta. Ekoissa matseissa taisi pyöriä joku testikuva erätaukojen ajan, mutta viime viikolla taisi olla liigalive tjsp erätauon ajan ruudussa, joka selkeää eteenpäinmenoa Ruutu+:n sarjataulukkko tjsp sisällöstä ja pienestä postimerkin kokoisesta feedistä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole Telian tuotteen tilaaja, mutta tämän ja muiden Teliaa koskevista ketjuista voi päätellä, että Telia laskuttaa täyttä hintaa betatestauksessa olevasta tuotteesta. Ei voi kuin ihmetellä niitä, jotka ovat pysyvät maksavina asiakkaina odottaen parannusta. Vähän sama kuin maksaisi vuokraa rakenteilla olevasta asunnosta kommentoiden tyytyväisenä tänä aamuna suihkusta tulleen jo haaleaa vettä, että eiköhän ensi viikolla tule jo lämmintä.
Iso osa tilaajista on tosin sellaisia, joille hanasta tulee lämminta vettä jne ihan ok. Talovertaus on toki sinänsä ihan ok, että onhan uudessa talossa yleensä kaikenlaisia pieniä puutteita ja lastentauteja, jotka eivät ole mikään peruste vuokranalennuksille ja joita urakoitsija korjailee puutteina tai takuuna. Joku täällä esitti että kukaan ei saisi tilata ennen kuin tuote on kunnossa, joka tarkoittaa suurinpiirtein sitä, että minun pitäisi muuttaa taivasalle koska jollain muulla asukkaalla tulee hanasta haaleaa vettä.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Eka tv-peli, jonka katsoin oli viime keskiviikon HPK-Ässät. Itsellä Telian Hybridi reititin+Yhteys kotiin L+Telia TV-digiboksi viritettynä 2017 mallin Samsungin älytelkkariin. Kuva pätki pahasti ja siitä kyselin OtteluFoorumin alta löytyvästä Telian ketjusta, jossa pelinaikaisista ongelmista voi tiedottaa. Sieltä sainkin melko nopeasti vinkin, että "ota virrat hetkeksi sekä boksista että reitittimestä ja käynnistä laitteet uudelleen". Tämän jälkeen pätkimistä ei ole esiintynyt minään iltana. Torstaina katsoin HIFK-HPK peliä ja lauantaina surffailin monen eri ottelun kanavilla. Kuvanlaatu hyvää, äänet pelasi, joten plussaa @Telia n suuntaan lähtee täältä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ässät-JYP oli kyllä kuvaukseltaan ja ääniltään aivan karmea esitys. Zoomi pohjassa taas etsittiin kiekkoa ja ohjaaja vaihteli kuvakulmia pelin ollessa käynnissä milloin vaihtoon luisteleviin pelaajiin kuin kulmakahinaan kiekon ollessa aivan muualla.

Tästä on monta kertaa huomautettu, mutta tämä Porin kuvaus oli kyllä iso keskisormi Streamteamin porukoilta maksaville asiakkaille.

Äänet pätkivät hetkittäin. Kuvassakin oli pätkimistä, mutta se tapahtui erätauon Liiga360-lähetyksen aikana.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
onko iPadin Teliapin kaatumisongelmaan saatu jo korjaus?

Uskoisin näin, ainakaan itsellä ei kaatunut torstaina, eikä lauantainakaan kertaakaan. Tepsin pelit siis kyseessä. Noita edellinen peli minkä katsoin oli avausmatsi Kerhoa vastaan ja siinä kaatuilu oli melko tasaisen jatkuvaa...
 

Telia

Jäsen
Tänään ensimmäistä kertaa Maanantaivalmentajat nähtävillä klo 18:00 Liiga TV -kanavalla!
Ohjelmassa on tarkoitus pureutua alkavan liigaviikon kuvioihin. Juontajana on Tuomas Nyholm ja asiantuntijan roolissa tällä kertaa Ismo Lehkonen.
Tämä on katsottavissa myös jälkikäteen TeliaTV:n ohjelmakirjastosta.
JoonasL / Telia
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi tuo maanantai valmentajat jumittaa minuutin välein? Jää pyörimään tyhjää. Tähän asti mikään peli ei ole pätkinyt. Puhelimen appsistä castaan CC:llä
 

Telia

Jäsen
Miksi tuo maanantai valmentajat jumittaa minuutin välein? Jää pyörimään tyhjää. Tähän asti mikään peli ei ole pätkinyt. Puhelimen appsistä castaan CC:llä

Jumittaako kuva pelkällä puhelimella katsottuna ilman castausta vai molemmilla?
JoonasL / Telia
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Miksi tuo maanantai valmentajat jumittaa minuutin välein? Jää pyörimään tyhjää. Tähän asti mikään peli ei ole pätkinyt. Puhelimen appsistä castaan CC:llä
Itellä ei ainakaa oo mitään ongelmia. Kuva hyvä, eikä mitään nykimisiä. Kattelen siis nyt koneella Win10+TeliaTV- sovellus kombolla.

edit. sitä vaan ihmettelen, että miks toi klipin kesto on 1t 15min, kun itse ohjelma kestää 50 minuuttia? Ja siitä alustakii vois ottaa sen 2 minuuttia pois, kun itse ohjelma alkaa vasta sen jälkeen..
 
Viimeksi muokattu:

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä tulee lyhenteet sarjataulukossa TV (jatkoaikavoitto) ja TH (jatkoaikahäviö)?

Miksei mennä ihan kaiken kansan ymmärtävillä JAV ja JAH?
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Mistä tulee lyhenteet sarjataulukossa TV (jatkoaikavoitto) ja TH (jatkoaikahäviö)?

Miksei mennä ihan kaiken kansan ymmärtävillä JAV ja JAH?
Tasapeli-Voitto ja Tasapeli-Häviö niitä mä olettaisin niiden tarkoittavan, mutta on kieltämättä oudot lyhenteet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös