Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 512 034
  • 21 783

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
IFK:n pelissä mielestäni kuva ei ollut kovin hyvää CC:n kautta, ehkä Ruutu-tasoa. Harkkapeleissä laatu oli mielestäni parempaa.
Mulla se kuva oli hyvä, kunhan katkaisin läppärin striimin toisesta pelistä. Syy on omassa nettiyhteydessä, siihen on toki lääke olemassa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
SeRbastian Waheeb on näköjään @Telia uusi tuottajanne. Pitäiskö teidän palkata ensimmäisenä oikeinkirjoituksen ammattilainen?
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
@Telia Pointsit sinne. Laatu olu hyvää, ei mitään valittamista. No, eka yläputki ei kilahtanu, mutta voi olla, vetäjä oli epätarkka, eikä osunu kunnolla. Siis kiitokset kun on kiitosten paikka.

Edit. siis katsoin sovelluksella win 10 ja pc.
 

Altec

Jäsen
Täydellisesti toimia noin kuvallisesti eka peli. Grafiikoissa parantamista, mutta avauspeliksi täysin hyväksyttävä suoritus.
 

Tommikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/Washington Capitals/Real Madrid
Onkos muilla ollu ongelmia äänen kanssa? Ei siis muuten, mutta ku tavallisesti tv:ta katsoessa pidän äänen tasoa 20, niin tässä liiga lähetyksessä (JYP-HIFK) televisiossa ämyrit 70, että ääni kuuluu "normisti". Chromecastin kautta väijyn.

Itsellä piti nostaa 7-->12. Chromecastin kautta myös. Muutenhan itsellä näkynyt paljon paremmin kuin ruudusta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hyvin toimi tämän illan liigakierros Telian toimesta. Chromecastin kautta kuvanlaatu priimaa ja ei mitään pätkimistä missään vaiheessa. Ottelulähetyksen vaihto pelistä toiseen meni nopeimmillaan viidessä sekunnissa, pisimmillään meni kahdeksan sekuntia.

Jos homma toimii jatkossakin näin niin kiitokset Telialle että näen jatkossakin kaikki kiinnostavat liigaottelut.
Mulla katkes lähetys 3-4 kertaa. Ei sais katketa kertaakaan. Juu, aina voi vierittää mun laitteiden syyksi, mutta ihan varmasti on kohtuulliset vehkeet, ja jos Telia ei sellaisille saa toimivaa lähetystä pystyyn, niin haistakaa nyt.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Hyvin toimi tämän illan liigakierros Telian toimesta. Chromecastin kautta kuvanlaatu priimaa ja ei mitään pätkimistä missään vaiheessa. Ottelulähetyksen vaihto pelistä toiseen meni nopeimmillaan viidessä sekunnissa, pisimmillään meni kahdeksan sekuntia.
Jos homma toimii jatkossakin näin niin kiitokset Telialle että näen jatkossakin kaikki kiinnostavat liigaottelut.

Sähän maksat siitä, että se näkyy? Ja lähdet maksaessasi siitä oletuksesta, että homma toimii?

Onnittelut silti. Telia ei edes huolinut minun ropojani.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KooKoo - SaiPa pelasi Apple-TV:n kautta ihan ongelmitta, kuva oli vähintään viime vuoden tasoa, tosin yhdessä vaiheessa muutamaksi minuutiksi resoluutio tippui reilusti mutta se johtui varmaan omasta nettiyhteydestä. Äänimaailmassa en kyllä huomannut mitään Telian lupaamia parannuksia. Grafiikat ruudulla näytti pariin kertaan mitä sattui ja uusintojen näyttämisessä oli vähän hakemista mutta pistetään nuo kauden alun piikkiin. Kokonaisuutena olen ihan tyytyväinen vaikka tuo ei mikään luvattu mullistava kokemus ollutkaan.
 

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Miami Dolphins
Tuleeko maalikoosteet tuonne Liigan sivuille, niinkuin aina ennenkin? Kunhan ne sivut saadaan ylös, nyt liiga.fi tarjoaa 503:a.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Arvostaisin kovasti, jos joku vastaisi:

Pystyykö pelejä katsomaan jälkikäteen tallenteena?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JYP-HIFK kuva oli nykivä ja heikkolaatuinen. Katsellaan muutama matsi mihin kehittyy mutta tällaisena jatkuessa menee kyllä irtisanomishommiksi.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Netin kautta katsottuna ei ihmeempiä ongelmia. Teliatv-läppäriappi kastui* noin viisi kertaa, mutta matsi oli nopeasti uudelleen pystyssä. Lisäksi lähetys pätki sen kymmenkunta kertaa. Siihen auttoi kun kävi Liiga360 puolella ja palasi peliin. Kätevät nuo sivunappulat, jos seuraa useampaa matsia. En ole varma mutta saattoi olla raikkaampi kuin viime kaudella. Mitään mullistavaa en kyllä havainnut.
*kaatui
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
JYP-HIFK kuva oli nykivä ja heikkolaatuinen. Katsellaan muutama matsi mihin kehittyy mutta tällaisena jatkuessa menee kyllä irtisanomishommiksi.

Millä katsoit? Itse olin duunikoneen äärellä, ja katsoin PC + 27" näyttö, Telia TV:llä, ja oli kyllä hyvinkin priimaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
JYP-HIFK kuva oli nykivä ja heikkolaatuinen. Katsellaan muutama matsi mihin kehittyy mutta tällaisena jatkuessa menee kyllä irtisanomishommiksi.

Millä kokoonpanolla katsoit?

Itsellä vanhahko budjetti Anroid-puhelin josta appin kautta ChromeCastiin. TV kymmenisen vuotta vanha ja kuva oli oikein mainio ja sulava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös