Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 4 011 506
  • 23 729

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vähän menee ohi ketjun aiheen jo, mutta eikö teitä chromecastin käyttäjiä häiritse kuvanlaadun heikkeneminen tuossa? Ite ainakin petyin enkä siksi käytä.
No ei sitten niin pennin vertaa. Mua kiinnostaa vain sisältö. Noi urheilustriimit ei muutenkaan ole edes lähellä 4K:ta, ja sekään ei kiinnosta mua pennin vertaa. HD on ihan tarpeeksi, että näkee kiekon tai pallon ja erottaa pelaajien selästä numerot.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vallin: "Hienosti Rubin tuli pitkän loukkaantumisen jälkeen peliin takaisin. Samaan vireeseen kuin kauden alussa".

Rubin loukkaantui ensimmäisessä ottelussa.

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (RaiPen SaiPa, OJn joukkueet, altavastaajat)
Tuli myös juuri irtisanoutua Elisan kautta katsomo kanava paketti. 29,95€ on ok hinta kuukaudessa, 45€ on aivan liikaa.
Ehkä sieltä vielä jotai loppukauden tarjousta tulee.. Odotellaan.
Yritän kovasti irtisanoa tilausta Elisan kautta. Oli tosiaan tuo syksyn tarjous myös Katsomossa.

OmaElisassa ei onnistu. Pyydän apua chatissa, chat ruuhkautunut, bot käskee perumaan ElisaViihde palvelussa.

ElisaViihdettä en ole eläissäni käyttänyt. OmaElisassa löydän sinne käyttäjätunnuksen, en salasanaa.

Yritän pelkällä käyttätunnuksella, jos saisi vaikka salasanan nollattua. Tulee vastaukseksi erilaisia virheilmoituksia, ilmeisesti käyttäjätunnusta ei ole olemassakaan.

Soitan aspaan, 30min odottelun jälkeen jätän soittopyynnön.

Nyt odottanut toiset 30min.

Snadisti alkaa vituttaa. Toivon että saan tämän vielä peruttua tarjousjakson aikana.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
ElisaViihdettä en ole eläissäni käyttänyt. OmaElisassa löydän sinne käyttäjätunnuksen, en salasanaa.

OmaElisassa näyttää olevan myös kohta jossa ElisaViihteen salasanan voi vaihtaa.
En tiedä olisiko siitä sulle apua, mutta varmaan kannattaa koittaa.

Tämä siis "Tuotteesi ja tilauksesi" -> "Elisa Viihde" -> "Tunnukset ja PIN-koodit" alla

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
OmaElisassa näyttää olevan myös kohta jossa ElisaViihteen salasanan voi vaihtaa.
En tiedä olisiko siitä sulle apua, mutta varmaan kannattaa koittaa.

Tämä siis "Tuotteesi ja tilauksesi" -> "Elisa Viihde" -> "Tunnukset ja PIN-koodit" alla
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua. Hyödyllisempää tuota kokeilla kuin autossa huutaa ja kiroilla ittekseen.

Eivät tosiaan ole soittaneet takaisin.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
Giallorossi
Kiitos vinkistä, täytyy tutustua. Hyödyllisempää tuota kokeilla kuin autossa huutaa ja kiroilla ittekseen.

Eivät tosiaan ole soittaneet takaisin.
Näin lopetat kanavapaketin tai suoratoistopalvelun tilauksen:

1. Kirjaudu osoitteeseen elisaviihde.fi/tilaukset Elisa Tunnuksella (OmaElisan tunnus), Elisa Viihde -tunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  2. Klikkaa irtisanottavan kanavapaketin tai suoratoistopalvelun kohdalla Lopeta tilaus ja tämän jälkeen Vahvista lopetus.
  3. Jos kanavapaketti tai suoratoistopalvelu ei ole määräaikainen, tilaus päättyy kuluvan laskutuskauden lopussa.
Nämä tosiaan Elisan sivuilta, näiden perusteella ei tarvitsisi uusia tunnuksia tehdä perumista varten. Toivottavasti onnistuu.

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Peruttu, uusia tarjouksia kytätään.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
  1. Jos kanavapaketti tai suoratoistopalvelu ei ole määräaikainen, tilaus päättyy kuluvan laskutuskauden lopussa.
Mites kun on se puolen vuoden alennettu määris ja vaihtaisi telialle kevääksi? Olen yrittänyt etsiä että pitääkö se vaan irtisanoa ennen määräaikaa ja tällöin se loppuu 6kk kohdalla automaattisesti?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites kun on se puolen vuoden alennettu määris ja vaihtaisi telialle kevääksi? Olen yrittänyt etsiä että pitääkö se vaan irtisanoa ennen määräaikaa ja tällöin se loppuu 6kk kohdalla automaattisesti?
Tietääkseni se sopimus ei ole määräaikainen, vaan pelkkä hinta on. Eli jos sitä ei katkaise, niin se jatkuu normaalihintaisena ilman alennusta.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tietääkseni se sopimus ei ole määräaikainen, vaan pelkkä hinta on. Eli jos sitä ei katkaise, niin se jatkuu normaalihintaisena ilman alennusta.

Juuri näin ja Elisan normaalihinta on 47,95 eur/kk. Pieni hyppy tuohon 29,95 eur/kk.

Tuli myös tuo katkaistua maaliskuulle, kun hinta nousisi ja olen luottavainen, että ennen pleijareita tulee vielä hyvä kevättarjous.

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko tuossa Pohjola Vakuutus mainoksessa Miro Aaltonen vai näinkö väärin? Tää mainos mikä pyörii kaikkialla. "Kun Suomi pysyy liikkeessä"

Käsittääkseni ainakin mtv katsomossa näkynyt.

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin lopetat kanavapaketin tai suoratoistopalvelun tilauksen:

1. Kirjaudu osoitteeseen elisaviihde.fi/tilaukset Elisa Tunnuksella (OmaElisan tunnus), Elisa Viihde -tunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  2. Klikkaa irtisanottavan kanavapaketin tai suoratoistopalvelun kohdalla Lopeta tilaus ja tämän jälkeen Vahvista lopetus.
  3. Jos kanavapaketti tai suoratoistopalvelu ei ole määräaikainen, tilaus päättyy kuluvan laskutuskauden lopussa.
Nämä tosiaan Elisan sivuilta, näiden perusteella ei tarvitsisi uusia tunnuksia tehdä perumista varten. Toivottavasti onnistuu.
Ehtivät soittaa ennen kuin kotiin ehdin itse yrittämään. Sain MTVn ja Viaplayn peruttua tarjousjaksoon. Tai tavallaan. Kun kävin tilauksien tilaa katsomassa, niin Viaplayn ovat laittaneet päättymään 3vkoa ennen tarjousjakson päättymistä.

Eli uutta yhteydenottoa odottelen tällä hetkellä. Kauheen kätevää.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Itsellä puolivuotta alennettua määristä ja chatissa sanoivat, että riittää, kun sopimusaikana irtisanoo, niin päättyy sen mukaan. Jos menee pitkäksi, niin päättyy irtisanomiskuukauden loppuun.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Tuossa sanotaan että "tilaus on määräaikainen 3.3 asti".

Ymmärrä itse siitä ettei sitä voi lopettaa ennen sitä.

Tosin nyt jos tänään irtisanon sen, onko se vielä kuukauden voimassa jolloin maksan ylimenevästä ajasta korkeampaa hintaa voi lakkaako tilaus 3.3 jos tänään irtisanon?

Liitteet

• PSX_20250218_154426.jpg
    PSX_20250218_154426.jpg
    162,1 KB · kertaa luettu: 132

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Itsellä puolivuotta alennettua määristä ja chatissa sanoivat, että riittää, kun sopimusaikana irtisanoo, niin päättyy sen mukaan. Jos menee pitkäksi, niin päättyy irtisanomiskuukauden loppuun.
Okei. Eli jos tänään irtisanon ja määris on 3.3, se lakkaa 3.3 eikä kuukausi tästä päivästä?

Osaa aina olla yhtä epäselvää ja voisihan nämä itsekin ajoissa selvittää.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa sanotaan että "tilaus on määräaikainen 3.3 asti".

Ymmärrä itse siitä ettei sitä voi lopettaa ennen sitä.

Tosin nyt jos tänään irtisanon sen, onko se vielä kuukauden voimassa jolloin maksan ylimenevästä ajasta korkeampaa hintaa voi lakkaako tilaus 3.3 jos tänään irtisanon?
Niin siis se määräaikaisuus päättyy 3.3, mutta itse tilaus ei pääty, jos sitä ei itse irtisano. Jos tuo irtisanominen toimii kuten luulisi, niin se katkeaa tuohon 3.3, mikäli irtisanomisen tekee tänään.

Mutta ainahan sitä voi olla aspaan yhteydessä, jos tilanne vaikuttaa epäselvältä.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Okei. Eli jos tänään irtisanon ja määris on 3.3, se lakkaa 3.3 eikä kuukausi tästä päivästä?

Osaa aina olla yhtä epäselvää ja voisihan nämä itsekin ajoissa selvittää.
Juu, mulla täsmälleen samalle päivälle. Eli jos tänään irtisanot, niin lakkaa 3.3. ja jos irtisanot vasta 3.3., niin lakkaa edelleen silloin. Jos menee neljännen puolelle, niin laskuttavat normihinnan mukaan loppukuun.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Juu, mulla täsmälleen samalle päivälle. Eli jos tänään irtisanot, niin lakkaa 3.3. ja jos irtisanot vasta 3.3., niin lakkaa edelleen silloin. Jos menee neljännen puolelle, niin laskuttavat normihinnan mukaan loppukuun.

Ei ihan näin taida mennä, siinä on joku varoaika. Jos lopettaa 3.3. on lasku jo lähteny ja täntakia oliko se viikko ennen laskutuskauden päätöstä tms. jolloin pitää lopettaa. Ite lopetin viimeviikolla ja ihan selkeästi siihen tulee "voit katsoa sisältöjä 3.3. asti normaalisti"

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Ei ihan näin taida mennä, siinä on joku varoaika. Jos lopettaa 3.3. on lasku jo lähteny ja täntakia oliko se viikko ennen laskutuskauden päätöstä tms. jolloin pitää lopettaa. Ite lopetin viimeviikolla ja ihan selkeästi siihen tulee "voit katsoa sisältöjä 3.3. asti normaalisti"
Chatissa asiakaspalvelija nimenomaan sanoi, että riittää, jos lopettaa 3.3.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No ainakaan aikasempina vuosina ei ole riittänyt ja ylimääräsestä kuukaudesta on tullut maksettua (kesäkatkoilla)
Elisan sopimusehdoissa sanotaan sanatarkasti näin: "Asiakasta voidaan veloittaa irtisanomistilanteessa kuluvan laskutuskauden loppuun saakka"

Tuon mukaan riittää, että irtisanoo laskutuskauden viimeisenä päivänä. Yksi päivä myöhässä tarkoittaisi sitten sitä ylimääräisen kuukauden maksamista.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Elisan sopimusehdoissa sanotaan sanatarkasti näin: "Asiakasta voidaan veloittaa irtisanomistilanteessa kuluvan laskutuskauden loppuun saakka"

Tuon mukaan riittää, että irtisanoo laskutuskauden viimeisenä päivänä. Yksi päivä myöhässä tarkoittaisi sitten sitä ylimääräisen kuukauden maksamista.
Sanotaan mitä sanotaan, käytännössä alle viikko perumisesta ja kuukausi on napsahtanut lisää.. ehkä tuo on nyt vihdoin sit muuttunu. Ite irtisanoin tosiaan jo... Telialta sit liittymäasiakastarjousta seuraavax

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chatissa asiakaspalvelija nimenomaan sanoi, että riittää, jos lopettaa 3.3.
Tää on ihan sattumanvarasta miten Elisa näitä tulkitsee.
Mulla on MTV tilattu 3.9 6kk määräaikasena ja Viaplay tilattu 22.9 6kk määräaikasena.

Ovat laittaneet molemmat päättymään 3.3.
Eli maikkarin tilaus päättyy 6kk jakson päätyttyä ja viaplay kesken 6kk jakson.

Heidän vastauksensa oli, että koska peruttu samaan aikaan, niin päättyy samaan aikaan.

Laitoin lisää viestiä perään ja odotan uutta vastausta. Samalla laitoin kaikki markkinointikiellot sunmuut päälle omaelisassa. En yhen yhtä palvelua tai tuotetta heiltä enää tilaa.

Jatkossa maksan täyden hinnan suoraan palveluntarjoajalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy