Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 4 010 802
  • 23 729

Kurra

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitää rauhassa odotella, itsellä myös maaliskuussa loppuu tuo 29,95 eur/kk hinta. Sen on näissä oppinut, että ei kannata kiirehtiä. Hyvä playoff-tarjous odotuksissa.
Kävin juuri oman sopimukseni irtisanomassa, nyt on katseluaikaa 3.3 asti. Onko kuulunut mitään uusia tarjouksia? Itselläni oli vakaa luotto että SaiPa hoitaa kauden taas niin ettei olisi sopimusta välttämättä tarvinnut. Nyt tarvii.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Melkein luulisin, että Miquel itse siellä kehuu itseään, mutta eikai se sentään niin nokkela olisi.
Että oikein "tunnelmaa sekä perinteitä"...

Mika ei jätä kylmäksi edes vaimoaan!

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kävin juuri oman sopimukseni irtisanomassa, nyt on katseluaikaa 3.3 asti. Onko kuulunut mitään uusia tarjouksia? Itselläni oli vakaa luotto että SaiPa hoitaa kauden taas niin ettei olisi sopimusta välttämättä tarvinnut. Nyt tarvii.

Sama tuli tehtyä. Huvittava tarjous kyllä, kun hinta olisi jatkunut 6kk jälkeen kalliimmalla, mitä sen nyt saa Katsomosta.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Katsomollakin näyttää itsellään olevan tarjous, että pari kuukautta saa -20 % 16.2. asti.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Mul olis yks kyssäri aiheeseen liittyen.
Vituttaako ketään muuta se Katsomon paska kelaus-systeemi?
Ku ite katon paljo tallenteita, ni se 10 sekkaa tai jos sormi on liian pitkään, ni 5 minsaa, vituttaa aika lailla.

Itkonniemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK
Ku ite katon paljo tallenteita, ni se 10 sekkaa tai jos sormi on liian pitkään, ni 5 minsaa, vituttaa aika lailla.
Tämä taitaa olla kysymys, jossa olisi hyvä mainita millä pelillä noita tallenteita siellä katsotaan. Esimerkiksi minä katson tallenteet Windows-koneella, jossa Chrome-selain, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tämä taitaa olla kysymys, jossa olisi hyvä mainita millä pelillä noita tallenteita siellä katsotaan. Esimerkiksi minä katson tallenteet Windows-koneella, jossa Chrome-selain, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia.
Varmaan telkkarista oli kyse. Mulla kans Katsomo telkkarin kautta ja tuo kelaustoiminto on ku heittäis tikkaa silmät kiinni, että paljonko se kelaa kerrallaan.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
No koneella homma tietenkin aivan eri. Ite katson Lg-töllön sovelluksella tai Elisa-viihde digiboksin sivelluksella. Aivan paska käytettävyys.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mul olis yks kyssäri aiheeseen liittyen.

Joo kyllä vatuttaa. Jos peliä on mennyt jo yli erä enkä ole ehtinyt alusta katsomaan niin siirryn suosiolla koneelle

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Telkkarista Telian uuden konversion boksi.
Sillee aivan vitun ärsyttävää, ku muut, esim. suoratoistopalveluisssa kelaus on tosi paljon parempi.
Katson myös raveja paljon, joissa käytän kelausta myös, ja ominaisuus haittaa sitäkin.
Että toteutettavissa se olisi.
Koitin laitella niille meiliä. Mut mitään parannusta ei ole tulossa.
Liiton Leijona TV on toimivampi. Että kovin pahoja vaatimuksia en mielestäni aseta.

Itkonniemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK
Kävin vilkaisemassa mitä liigakiekko nyt maksaa eri operaattoreilla ja näyttää siltä, että alle 40 € kuussa vaatii sitoutumista joko operaattoriin (liittymä) tai pitempään tilausjaksoon.

DNA - Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut | DNA
Ilman mainoksia 6 kk tarjous 39,95 € per kk

Elisa - Elisa Viihde
Ilman mainoksia 47,95 € per kk
Mainoksilla 42,95 € per kk

MTV - Tuotteet ja hinnat
Ilman mainoksia 47,95 € kk (575,40 12 kk) tai kiinteä 12 kk (43,95 * 12 = 527,40)
Mainoksilla 42,95 € kk (515,40 12 kk) tai kiinteä 12 kk (38,95 * 12 = 467,40)

Telia - Liiga | Katso pelit livenä | Telia
Liittymä: Urheilu ilman viihdettä ja mainoksia 34,95
Liittymä: Mainoksilla 36,95
Liittymä: Ilman mainoksia 42,95
Ilman liittymää: Mainoksilla 42,95
Ilman liittymää: Ilman mainoksia 47,95

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin vilkaisemassa mitä liigakiekko nyt maksaa eri operaattoreilla ja näyttää siltä, että alle 40 € kuussa vaatii sitoutumista joko operaattoriin (liittymä) tai pitempään tilausjaksoon.

DNA - Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut | DNA
Ilman mainoksia 6 kk tarjous 39,95 € per kk

Elisa - Elisa Viihde
Ilman mainoksia 47,95 € per kk
Mainoksilla 42,95 € per kk

MTV - Tuotteet ja hinnat
Ilman mainoksia 47,95 € kk (575,40 12 kk) tai kiinteä 12 kk (43,95 * 12 = 527,40)
Mainoksilla 42,95 € kk (515,40 12 kk) tai kiinteä 12 kk (38,95 * 12 = 467,40)

Telia - Liiga | Katso pelit livenä | Telia
Liittymä: Urheilu ilman viihdettä ja mainoksia 34,95
Liittymä: Mainoksilla 36,95
Liittymä: Ilman mainoksia 42,95
Ilman liittymää: Mainoksilla 42,95
Ilman liittymää: Ilman mainoksia 47,95
Onhan siellä myös tuo KALLE20 -tarjous suoraan MTV:n sivuilla tällä hetkellä.

Eli mainoksellinen täyspaketti 2kk ajaksi hintaan 34,36€/kk. Voimassa 16.2. -saakka.

Itkonniemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK
Onhan siellä myös tuo KALLE20 -tarjous suoraan MTV:n sivuilla tällä hetkellä.

Eli mainoksellinen täyspaketti 2kk ajaksi hintaan 34,36€/kk. Voimassa 16.2. -saakka.
Kiitos tiedosta, sillä jos Katsomo-tilauksesi on Telian kautta (kuten minulla), niin et näe tuota tarjousta ellet avaa MTV:n sivuja incognito-tilassa. Koska muuten näet vain MTV:n ilmoituksen:

"Koska olet operaattorin Telia asiakas, et voi vaihtaa tilausta palvelussamme. Ota yhteyttä operaattoriin muuttaaksesi tilaustasi."

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos tiedosta, sillä jos Katsomo-tilauksesi on Telian kautta (kuten minulla), niin et näe tuota tarjousta ellet avaa MTV:n sivuja incognito-tilassa. Koska muuten näet vain MTV:n ilmoituksen:

"Koska olet operaattorin Telia asiakas, et voi vaihtaa tilausta palvelussamme. Ota yhteyttä operaattoriin muuttaaksesi tilaustasi."
Ei se näytä sitä kenellekään, jolla on joku voimassaoleva tilaus. Mulla on suoraan MTV:n kautta tilaus voimassa, eikä tuota tarjousta näy.

Olin vain huomannut mainintaa asiasta aiemmin, niin vilkaisin miltä se näyttää, jos ei ole kirjautuneena sisään.

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten mertarannasta saadaan vielä ärsyttävämpi kuin normaalisti? Miksaamalla sen ääni niin kovalle ettei peliääniä kuule kunnolla.
Pelkäsin, että Mertsi pilaisi tänään keskiviikkoiltani. Olin positiivisesti yllättynyt, että HIFK - Lukko -pelin selostamossa onkin Mertsin sijaan Jani Alkio.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Ilmeni ongelma kun yritin katsoa Katsomosta peliä LG:n telkun sovelluksella. Mikään ohjelma Katsomossa ei lähde pyörimään. Viimeinen valintaikkuna on jossa voi valita aloittaako ohjelman alusta vai live-tilanteesta. Tämän jälkeen punainen hyrrä pyörii hetken aikaa ja ruutu pysyy mustana. Koneella selaimen ja puhelimen appilla peli näkyi normaalaisti. Telkun sovellukset valikosta käyty tarkastamassa, ettei Katsomo-appiin ole uutta päivitystä saatavilla. Telkku ja netti bootattu, kirjaudu ulos kaikilta laitteilta tehty.
Onko jollain ollut vastaavaa, mikä neuvoksi?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeni ongelma kun yritin katsoa Katsomosta peliä LG:n telkun sovelluksella. Mikään ohjelma Katsomossa ei lähde pyörimään. Viimeinen valintaikkuna on jossa voi valita aloittaako ohjelman alusta vai live-tilanteesta. Tämän jälkeen punainen hyrrä pyörii hetken aikaa ja ruutu pysyy mustana. Koneella selaimen ja puhelimen appilla peli näkyi normaalaisti. Telkun sovellukset valikosta käyty tarkastamassa, ettei Katsomo-appiin ole uutta päivitystä saatavilla. Telkku ja netti bootattu, kirjaudu ulos kaikilta laitteilta tehty.
Onko jollain ollut vastaavaa, mikä neuvoksi?
Aina voi poistaa sen sovelluksen ja asentaa uudelleen, mutta jos se ei auta, niin voi olla ettei ole oikein mitään tehtävissä. Mikäli jokin vanhempi telkkari kyseessä, niin saattaa päivityksiäkin tulla nihkeästi siihen.

pirakaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli myös juuri irtisanoutua Elisan kautta katsomo kanava paketti. 29,95€ on ok hinta kuukaudessa, 45€ on aivan liikaa.
Ehkä sieltä vielä jotai loppukauden tarjousta tulee.. Odotellaan.

Itse Mtv katsomon käyttöön toi käynnissä olevan pelin kelaus on aivan mahdotonta ainakin puhelimella.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen aina liputtanut luuri+chromecastia, mutta Katsomon kohdalla PC:n Chrome-selain on ainoa, millä pystyy tekemään yhtään mitään chromecastille, jos aloittaa liven sijaan lähetyksen alusta. Mikä tahansa muu vastaava sovellus osaa siirtää sen 10/15 sekuntia katseluhetkestä haluamaansa suuntaan. Mutta mitä tekee Katsomon (paska)kikkare? Se siirtää katselun siihen kohtaan, missä oli silloin, kun luurin näyttö meni edellisen kerran lukkoon.

Onhan siinä se liukusäädin. Mutta se ei osaa antaa pienintäkään vinkkiä, kuinka paljon on siirtämässä. Päättyneiden matsien tallenteilla ei ole ongelmaa, mutta käynnissä olevia matseja ei voi käytännössä seurata kuin livenä, tai sitten alusta ilman toimivaa kelausta.

Voi olla, että olen räntännyt tästä ennenkin, mutta onhan tuo aivan käsittämättömän paskasti toteutettu. Saman konsernin Telia Play toimii kunnolla, mutta sieltä ei löytynyt esim. NFL:n kaikkia sunnuntaipelejä livenä.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tuo Elisan syksyn 29.95/kk tarjous päättyy maaliskuun alussa, joten olisiko palstaveljillä tietoa millaisia soppareita nyt on tarjolla keväälle?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Elisan syksyn 29.95/kk tarjous päättyy maaliskuun alussa, joten olisiko palstaveljillä tietoa millaisia soppareita nyt on tarjolla keväälle?
Muutama viesti ylöspäin löytyy tämän hetken tarjoukset ja hinnat.

Telian liittymäasiakkaiden "Urheilu ilman viihdettä ja mainoksia 34,95" lienee paras mikä on varmuudella tarjolla silloin kun tuo Elisan tarjoushinta päättyy. Muilta osin täytyy odotella uusia tarjouksia, mitä ilmeisesti on tulossa, kun pleijarit lähestyvät. Elisaltakin on alustavasti vihjailtu uudesta tarjouksesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy