Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Etkös sä voit peliä vaihtaa ihan vapaasti siihen jos haluat?Hei nyt taas; siellä pelataan huippuottelua Lappeessa, te näytätte jotain helvetin studiota, mitä helvettiä?
Etkös sä voit peliä vaihtaa ihan vapaasti siihen jos haluat?Hei nyt taas; siellä pelataan huippuottelua Lappeessa, te näytätte jotain helvetin studiota, mitä helvettiä?
AJ on oma suosikkini kaikista suomalaisista kommentaattoreista. Tekee hiton hyvää duunia, puhuu fiksusti ja osaa selittää asiat niin että ne on helppo ymmärtää ja lisäksi vielä puheäänensäkin on miellyttävä. Hittoon vaan kaikki Kapaset, Kivet ja Ika Lehkoset ja AJ ja Saravo kaikkiin lähetyksiin.Pitää muuten kehua AJ Niemeä, todella erinomainen kommentaattori! Uskaltaa olla aidosti innostunut, eikä ole Kapasen kaltainen rautakangen niellyt patsas. Samalla on kuitenkin ymmärrystä pelistä ja pystyy ryydittämään jutteluaan anekdooteilla omalta uralta.
Tosi hyvää duunia AJ!
Ihan kuin olisin lukenut samaa viime kaudellakin, eli tet-harjoittelijan jakso jatkuu?Turussa kuvataan katon rajasta niin että kaksi kolmasosaa kentästä näkyy, silti kuvaaja onnistuu hukkaamaan kiekon 50% ajasta. Aivan karmeeta katseltavaa.
Jep, CHL hävittiin yhteismaalein 4-1 ja vierasjoukkue onkin Blues...Vittu että Saukkonen on vaan paska. Ei vaan mene ymmärrykseen miten tuo saa jatkaa tuolla kommentaattorina. Ei kauaa mennyt lähetyksen aloituksesta kun kotijoukkue Pelicans olikin tänään vierasjoukkue.
60minuuttia ja risat , koko ilta tulee. Huh.
Mulla on toiminut, kun poistaa katsomon sovelluksen ja lataa uudestaan tuota tulee aika paljon itsellä.Tänään piti kattoa lätkää, mutta MTV:n katsomo ei suostunut avautumaan töllöstä ollenkaan. Kännykällä olisi onnistunut ja siitä peilaamalla töllöön, mutta kuva pätki sen verran, että aloin katselemaan leffaa Netflixistä. Joku bugi tuossa nyt sitten on. TV ei ole päivittänyt Katsomon appia tai jotain muuta. Kellään ollut tällaisia ongelmia?
Vittu että Saukkonen on vaan paska. Ei vaan mene ymmärrykseen miten tuo saa jatkaa tuolla kommentaattorina. Ei kauaa mennyt lähetyksen aloituksesta kun kotijoukkue Pelicans olikin tänään vierasjoukkue.
60minuuttia ja risat , koko ilta tulee. Huh.
Ehkä videon koostajaa alkoi vituttaa pelikellon näyttäessä 59.59 niin paljon, että lähti kotiin juomaan kaljaa.Miksi tän illan Kärpät-HPK maalikoostetta ei näe/avaa mistään, vaikka muut pelit näkee.
Sama homma. Sen sijaan tulee Hockey Night -tien päällä, joka sisältää suuremmaksi osaksi liirum laarumia. Pitäisi tosiaan olla napakka viikkomakasiini asiapitoisella sisällöllä, sanon mä!En tiedä muista, mutta itse olen jäänyt kaipaamaan Ruudun aikana tullutta viikkomakasiinia. Viikon tärkeimmät puheenaiheet, top 5 maalit, sekä jokin ajankohtainen pelaaja/valmentaja haastis. Suunnilleen samat tekijät nykyään MTVn palkkalistoilla, niin luulisi ettei olisi kovin vaikeaa toteuttaa.
Mitä tulee muihin valituksenaiheisiin, niin voisiko tuon Saukkosen saada helvettiin tuolta selostuskopista? Kaverilla ei sinne enää asiaa valitettavasti ole, sen verran pihalla pelistä. Uskoisin pysyväni pelitilanteista enemmän perillä tällä hetkellä kuin Saukkonen (yleiseen selostustaitoon en ota kantaa).
Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Olin itsekin siinä luulossa että yhden kuukauden jälkeen voi irtisanoa mutta laskutus jatkuu maaliskuulle asti perumisesta huolimatta. Myös aspasta varmistettu. Nautitaan nyt sitten koko rahalla JYPin tappioista.Hinta on määräaikainen, sopimus toistaiseksi voimassa oleva. Irtisanoa voi koska vaan ja laskutetaan sen kuukauden loppuun, minimiaika on 1kk. Näin sanoivat kun tilauksen tein.
Itsellä käynyt kanssa muutaman kerran ja tästä koomasta elpymiseen riittänyt tähän saakka hieman kepeämpi toimenpide eli television virtapiuhan irroittaminen toviksi...Mulla on toiminut, kun poistaa katsomon sovelluksen ja lataa uudestaan tuota tulee aika paljon itsellä.
Niitä myytiin kahdenlaisia. Joillakin lukee tilausvahvistuksessa, että sopimus on 6kk, joillain (esim minulla) toistaiseksi voimassa oleva ja tarjoushinta voimassa 6kk. Ja tilatessa aspa sanoi, että voi irtisanoa koska tahansa. Se koko kampanja oli toteutettu niin hätäisesti, että eivät itsekään tienneet mitä myyvät. Joku ei saanut ostettua soittamalla mutta chatista sai jne.Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Olin itsekin siinä luulossa että yhden kuukauden jälkeen voi irtisanoa mutta laskutus jatkuu maaliskuulle asti perumisesta huolimatta. Myös aspasta varmistettu. Nautitaan nyt sitten koko rahalla JYPin tappioista.
Se koko kampanja oli toteutettu niin hätäisesti, että eivät itsekään tienneet mitä myyvät. Joku ei saanut ostettua soittamalla mutta chatista sai jne.