Edes pikselimössöä ei näy.Kespoo-peli näkyy mutta on pikselimössöä.
Edes pikselimössöä ei näy.Kespoo-peli näkyy mutta on pikselimössöä.
Jaaha, en ollut siis ainoa ongelman kanssa. Aina tälläisten ongelmien ilmentyessä, laitan viestiä mtv urheilun facebook messengeriin ja niin nytkin.
"Hei, onko minkä merkkinen televisio jossa ongelma ilmenee" tämä siis vastaus. Ja on yleensä aina oletuksena, että vika on omissa laitteisa. Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko? Vittu mitä touhua.
Jaaha, en ollut siis ainoa ongelman kanssa. Aina tälläisten ongelmien ilmentyessä, laitan viestiä mtv urheilun facebook messengeriin ja niin nytkin.
"Hei, onko minkä merkkinen televisio jossa ongelma ilmenee" tämä siis vastaus. Ja on yleensä aina oletuksena, että vika on omissa laitteisa. Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko? Vittu mitä touhua.
Minkä merkkinen pöytä ja miten lyönti ilmenee?Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko?
Kiitos nauruista.Onko minkä merkkinen pöytä?
No just näin perkeleTelkkari ei toimi ollenkaan, mutta puhelimella antaa katsoa noin 10 sekuntia ja sitten ilmoittaa ettei ole yhteyttä. Mutta antaa aina katsoa noissa pätkissä, jos yrittää uudelleen....
Edit. Vaihtui kauniisiin pysäytyskuviin...
Mä sain joskus viimekaudella 5e hyvityksen, kun yllättäen ja täysin odottamattomasti kesken playoffien kuva alkoi tökkimään ja vaadin hyvitystä. Mulla osuu aina muuten messengerissä aspa-Matti vastaamaan mtv:ltä mun ongelmiin mitä tulee lähetyksiin.Mä laitoin sinne, että haluan hyvityksen toimimattomasta palvelusta.
Katsotaan mitä tulee. Jos ei mitään, niin pitänee alkaa vänkäämään tuosta tarvitseeko maksaa täyttä hintaa jos ei saa täyttä palvelua.
Facebook messenger -> mtv urheilu. Itse laitan aina sinne ja viimekaudella onnistuin vaatimaan kuukausimaksusta hintaa pois. Sain 5e(!!) hyvitystä.Minne tästä vitun kusisesta katiskasta voi valittaa ja vaatia hyvitystä?
Melkein 50 €/kk, halpaa hupia...
Yhteystiedot | Asiakastuki | TeliaFacebook messenger -> mtv urheilu. Itse laitan aina sinne ja viimekaudella onnistuin vaatimaan kuukausimaksusta hintaa pois. Sain 5e(!!) hyvitystä.
tuli lainaus kahteen kertaan joten edit.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia
Itsellä liiga Telian kautta joten laitoin tuolta lomakkeella häiriöilmoituksen jossa kysyin miten he korvaavat kun palvelu ei toimi luvatusti.
Sama ongelma minulla, ei toiminut Timrån tai Espoon pelit mutta älä minulle valita tai vaadi hyvitystä :DMinne tästä vitun kusisesta katiskasta voi valittaa ja vaatia hyvitystä?