Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 886 483
  • 23 389

Rapala

Jäsen
Jaaha, en ollut siis ainoa ongelman kanssa. Aina tälläisten ongelmien ilmentyessä, laitan viestiä mtv urheilun facebook messengeriin ja niin nytkin.

"Hei, onko minkä merkkinen televisio jossa ongelma ilmenee" tämä siis vastaus. Ja on yleensä aina oletuksena, että vika on omissa laitteisa. Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko? Vittu mitä touhua.

Onko minkä merkkinen pöytä?

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaaha, en ollut siis ainoa ongelman kanssa. Aina tälläisten ongelmien ilmentyessä, laitan viestiä mtv urheilun facebook messengeriin ja niin nytkin.

"Hei, onko minkä merkkinen televisio jossa ongelma ilmenee" tämä siis vastaus. Ja on yleensä aina oletuksena, että vika on omissa laitteisa. Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko? Vittu mitä touhua.

Mä laitoin sinne, että haluan hyvityksen toimimattomasta palvelusta.

Katsotaan mitä tulee. Jos ei mitään, niin pitänee alkaa vänkäämään tuosta tarvitseeko maksaa täyttä hintaa jos ei saa täyttä palvelua.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Vähän sama fiilis tuli kun oot just lyönyt varpaas pöydänkulmaan ja kaveri kysyy, että sattuko?
Minkä merkkinen pöytä ja miten lyönti ilmenee?

Saa nähdä hyvittääkö MTV tuosta edes mitään, vai kehoittavatko katsoman rallia, raveja tai Rantabaaria mitkä pitäisi näkyä ilman ongelmia.

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Mä pääsin toimivan Kespoo-Jyp lähetyksen pariin Telia-playn kautta, mutta kyllä tällä hinnalla saisi tuo itse Katsomo-sovelluskin toimia..

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mä laitoin sinne, että haluan hyvityksen toimimattomasta palvelusta.

Katsotaan mitä tulee. Jos ei mitään, niin pitänee alkaa vänkäämään tuosta tarvitseeko maksaa täyttä hintaa jos ei saa täyttä palvelua.
Mä sain joskus viimekaudella 5e hyvityksen, kun yllättäen ja täysin odottamattomasti kesken playoffien kuva alkoi tökkimään ja vaadin hyvitystä. Mulla osuu aina muuten messengerissä aspa-Matti vastaamaan mtv:ltä mun ongelmiin mitä tulee lähetyksiin.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Live ei näy, mutta kun klikkaa lähetyksen alusta käyntiin ja kelaa melkein liveen niin näkyy pätkimättä, pikselimössöä kyllä.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Minne tästä vitun kusisesta katiskasta voi valittaa ja vaatia hyvitystä?

Melkein 50 €/kk, halpaa hupia...
Facebook messenger -> mtv urheilu. Itse laitan aina sinne ja viimekaudella onnistuin vaatimaan kuukausimaksusta hintaa pois. Sain 5e(!!) hyvitystä.

tuli lainaus kahteen kertaan joten edit.

sensei inu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Facebook messenger -> mtv urheilu. Itse laitan aina sinne ja viimekaudella onnistuin vaatimaan kuukausimaksusta hintaa pois. Sain 5e(!!) hyvitystä.

tuli lainaus kahteen kertaan joten edit.
Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia

Itsellä liiga Telian kautta joten laitoin tuolta lomakkeella häiriöilmoituksen jossa kysyin miten he korvaavat kun palvelu ei toimi luvatusti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy