Kyllä pystyy kaksi katsomaan samaa peliä.Onko tähän tullu joku muutos muuhunkin ku hintaan ku vuositolkulla on maskseltu puoliksi ja kateltu veljen kanssa samaan aikaan kiekkopelejä samaan aikaan eri paikoissa ja nyt ilmeisesti ei enää pysty?
Kyllä pystyy kaksi katsomaan samaa peliä.
Ei kyllä pysty, ainakaan ilman mitään kikkailua.Kyllä pystyy kaksi katsomaan samaa peliä.
Kaksi samaan aikaan samaa peliä.ja samaan aikaan.
Eikä tarvita mitään kikkailua.ainakaan ilman mitään kikkailua.
En minä kyllä ole pystynyt katsomaan enää hyvään toviin samaa peliä kuin faija tai sisko...
Nyt täytyy sanoa, että todennäköisesti valehtelet, tai sitten olet ainoa joka tähän pystyy jostain ihmeen syystä.Kaksi samaan aikaan samaa peliä.
Eikä tarvita mitään kikkailua.
No se ei sanonut että eri telkkareista. Mun tilauksella on katsonut ainakin kuusi samaan aikaan. Tokikaan kaikki samassa huoneessa samalta ruudulta.Nyt täytyy sanoa, että todennäköisesti valehtelet, tai sitten olet ainoa joka tähän pystyy jostain ihmeen syystä.
Kolmas vaihtoehto on, että jätät jotain kertomatta.
Siinä viestissä, mihin hän alunperin vastasi, kysyttiin eri paikoissa katsomisesta.No se ei sanonut että eri telkkareista. Mun tilauksella on katsonut ainakin kuusi samaan aikaan. Tokikaan kaikki samassa huoneessa samalta ruudulta.
Kaksi samaan aikaan samaa peliä.
Eikä tarvita mitään kikkailua.
Paikallinen juottola mikä näyttää pelit etkä ota yhtään kaljaa. Halpaa kuin saippua. Paskamaista mutta halpaa.Pitäköön tunkkinsa..
Mikä on halvin tapa nähdä pelkät liigapelit?
Tää katsomon 42,90 en kyllä senverran suolanen hinta että ei auta vaikka näkis mitä muuta roskaa, jossei pelejä enää samaan aikaan pysty kattomaan..
Se on Vuosaaresta ja postimies. Eihän vuosaarelainen postinjakaja voi olla muuta kuin maahanmuuttaja...Mutku se on Finski.
Hämeenlinnassa selostamassa Toni Lång niminen kaveri ja aivan järkyttävän huono.
Elättelen toivoa, että MTV:llä on selostajien työvuorot jaettu sen verran etupeltoon, ettei Saukkonen ennen marraskuuta pääse ääneen.Oh no, Saukkonen putosi TTK:sta!
Tämä varmaan tarkoittaa paluuta liigaotteluihin.
Olihan se ihanaa niin kauan kuin sitä kesti.
Elättelen toivoa, että MTV:llä on selostajien työvuorot jaettu sen verran etupeltoon, ettei Saukkonen ennen marraskuuta pääse ääneen.