En minä kyllä ole pystynyt katsomaan enää hyvään toviin samaa peliä kuin faija tai sisko...
Helpottuu, kun et katso yhtä aikaa.
En minä kyllä ole pystynyt katsomaan enää hyvään toviin samaa peliä kuin faija tai sisko...
Nyt täytyy sanoa, että todennäköisesti valehtelet, tai sitten olet ainoa joka tähän pystyy jostain ihmeen syystä.Kaksi samaan aikaan samaa peliä.
Eikä tarvita mitään kikkailua.
No se ei sanonut että eri telkkareista. Mun tilauksella on katsonut ainakin kuusi samaan aikaan. Tokikaan kaikki samassa huoneessa samalta ruudulta.Nyt täytyy sanoa, että todennäköisesti valehtelet, tai sitten olet ainoa joka tähän pystyy jostain ihmeen syystä.
Kolmas vaihtoehto on, että jätät jotain kertomatta.
Siinä viestissä, mihin hän alunperin vastasi, kysyttiin eri paikoissa katsomisesta.No se ei sanonut että eri telkkareista. Mun tilauksella on katsonut ainakin kuusi samaan aikaan. Tokikaan kaikki samassa huoneessa samalta ruudulta.
Kaksi samaan aikaan samaa peliä.
Eikä tarvita mitään kikkailua.
Paikallinen juottola mikä näyttää pelit etkä ota yhtään kaljaa. Halpaa kuin saippua. Paskamaista mutta halpaa.Pitäköön tunkkinsa..
Mikä on halvin tapa nähdä pelkät liigapelit?
Tää katsomon 42,90 en kyllä senverran suolanen hinta että ei auta vaikka näkis mitä muuta roskaa, jossei pelejä enää samaan aikaan pysty kattomaan..
Se on Vuosaaresta ja postimies. Eihän vuosaarelainen postinjakaja voi olla muuta kuin maahanmuuttaja...Mutku se on Finski.
Hämeenlinnassa selostamassa Toni Lång niminen kaveri ja aivan järkyttävän huono.
Elättelen toivoa, että MTV:llä on selostajien työvuorot jaettu sen verran etupeltoon, ettei Saukkonen ennen marraskuuta pääse ääneen.Oh no, Saukkonen putosi TTK:sta!
Tämä varmaan tarkoittaa paluuta liigaotteluihin.
Olihan se ihanaa niin kauan kuin sitä kesti.
Elättelen toivoa, että MTV:llä on selostajien työvuorot jaettu sen verran etupeltoon, ettei Saukkonen ennen marraskuuta pääse ääneen.
No molemmathan on niin luokattomia selostajia, ettei kumpikaan pitäisi olla edes jääkiekkoa selostamassa.En ymmärrä tätä Saukkosvihaa, ei nyt valtakunnan paras, mutta pesee nyky Mertsin 10-0. Toki tää on ehkä vähän heikko argumentti, ymmärrän sen.
Keskity selostukseen Tuo Ässät-Lukko peli. Ukkeli täysin pihalla pelitapahtumista, jutut suoraa toistoa ysärin Hokinaitista ja UIJUIJUIii KATO! Onneksi siellä on nyt kommentaattori joka korjaa suurimmat möläytykset.En ymmärrä tätä Saukkosvihaa, ei nyt valtakunnan paras, mutta pesee nyky Mertsin 10-0. Toki tää on ehkä vähän heikko argumentti, ymmärrän sen.
Keskity selostukseen Tuo Ässät-Lukko peli. Ukkeli täysin pihalla pelitapahtumista, jutut suoraa toistoa ysärin Hokinaitista ja UIJUIJUIii KATO! Onneksi siellä on nyt kommentaattori joka korjaa suurimmat möläytykset.
Laatua:
Ei se Lapin kultakaan parasta janojuomaa ole mutta pesee kyllä virtsan juomisen 10-0.En ymmärrä tätä Saukkosvihaa, ei nyt valtakunnan paras, mutta pesee nyky Mertsin 10-0. Toki tää on ehkä vähän heikko argumentti, ymmärrän sen.