Odottelin päivän verran ja ei jostain syystä koskaan tullut perille. Chätissä sai suoraan aktivointilinkin.Olisi tietysti voinut vähän aikaisemminkin toimia tämän kanssa, mutta kiva nyt odotella jotain kusista aktivointiviestiä...
Otitko Elisan kautta? Sieltä ei ainakaan minulle tullut aktivointiviestiä, vaan elisa viihteen nettisivuilta on polku mistä pääsee katsomoon käsiksi.Olisi tietysti voinut vähän aikaisemminkin toimia tämän kanssa, mutta kiva nyt odotella jotain kusista aktivointiviestiä...
Otitko Elisan kautta? Sieltä ei ainakaan minulle tullut aktivointiviestiä, vaan elisa viihteen nettisivuilta on polku mistä pääsee katsomoon käsiksi.
Ihan samat Jalakset tuossa ennen erän alkua näkyy kuin aina ennenkin ilman mainoksia-tilauksessa, jos tätä meinaat.Niinniin. Onko tää Mtv Katsomo + ilman mainoksia vähän sama kuin Mtv Katsomo + vähän vähemmillä mainoksilla?
Jalasta jne. Tuuttaa ruutuun ihan samalla lailla kuin viime kaudella Mtv Katsomo + mainoksilla tilauksella...
Eli ihan sama maksaa se ylimääräinen mainoksettomasta tilauksesta koska samaan tahtiin niitä tulee siinä halvemmassa " mainoksilla " versiossakin...Ihan samat Jalakset tuossa ennen erän alkua näkyy kuin aina ennenkin ilman mainoksia-tilauksessa, jos tätä meinaat.
Täällä ainakin Elisan kautta otetussa rajoitus päällä. Epäilen, että sama koskee muitakin. Tai ainakin me elisalaiset operoimme aivan normaalisti Katsomon sivustolla. Discoveryllä oli lepsumpaa, mutta ottelutkin katsottiin heidän oman sovelluksen kautta.Onkohan tuo tietyn lähetyksen katsomisen rajoitus vain yhdelle laitteelle voimassa riippumatta siitä, mitä kautta tilaus on otettu (esim. Elisa, Telia, itse MTV)? Eli onko kyseessä yksiselitteisesti Katsomo-sovelluksen sisäinen ominaisuus urheilulähetyksille?
Samoin täällä. Ehkä joku telialainen voisi kommentoida, onko sama tilanne myös Telian kautta aktivoidulla tilauksella…?Täällä ainakin Elisan kautta otetussa rajoitus päällä.
Samoin täällä. Ehkä joku telialainen voisi kommentoida, onko sama tilanne myös Telian kautta aktivoidulla tilauksella…?
Tuli takaisin kun pistin kiinni ja takaisin lähetys päälle. Siis äänet palautui tällä keinolla. Ja ihmettelin samaa.Toimiiko muilla äänet, mulla lähti Ifk-Kespoo pelistä äänet, kun tuli erätauko. Nyt studiota ilman ääniä. Elisalta katsomo tilattuna.