Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 520 109
  • 21 783

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Rajahuhta rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Sitä, että on joskus tehnyt tonne sopparin. Varmaa olisi muitakin hommia löytänyt kiekon parissa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Katon matseja Android puhelin + chromecast. Tuo on toiminu hyvin, mut nyt on ruvennut tekemään sellaisia sekunnin parin pätkimistä. Mikä häikkä? Osaisko joku neuvoa? Oon kokeillu virrat pois ym. temput, mut ei auta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Katon matseja Android puhelin + chromecast. Tuo on toiminu hyvin, mut nyt on ruvennut tekemään sellaisia sekunnin parin pätkimistä. Mikä häikkä? Osaisko joku neuvoa? Oon kokeillu virrat pois ym. temput, mut ei auta.
Tuntuu olevan muillakin samaa ongelmaa eli mtvkatsomossa vika?
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Katon matseja Android puhelin + chromecast. Tuo on toiminu hyvin, mut nyt on ruvennut tekemään sellaisia sekunnin parin pätkimistä. Mikä häikkä? Osaisko joku neuvoa? Oon kokeillu virrat pois ym. temput, mut ei auta.
Täällä sama vaiva samaisella combolla, en ole myöskään ratkaisua onnistunut löytämään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Täällä sama vaiva samaisella combolla, en ole myöskään ratkaisua onnistunut löytämään.
Nyt menee kuvakin välillä ihan puuroksi. Tätä on ollut nyt näissä finaaleissa. Liikaa katsojia lähetyksellä ja kapasiteetti maikkarilla ei riitä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Erinomaisesti toimii kaapelikortin kautta UHD-lähetys. Kuten aina.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuon naiskommentaattorin ääneen ei ikinä totu, se on vaan ihan kauheaa joka kerta kun suunsa avaa. Anteeksi.
 

Yohann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sens
Katon matseja Android puhelin + chromecast. Tuo on toiminu hyvin, mut nyt on ruvennut tekemään sellaisia sekunnin parin pätkimistä. Mikä häikkä? Osaisko joku neuvoa? Oon kokeillu virrat pois ym. temput, mut ei auta.
Joo samaa pätkimistä kokoajan chromecastilla ja kaikki mahdolliset temput tehnyt. Todella ärsyttävää!
 

Jass0

Jäsen
Tuon naiskommentaattorin ääneen ei ikinä totu, se on vaan ihan kauheaa joka kerta kun suunsa avaa. Anteeksi.
Eikä tuo ääni nyt mitään, mutta minkä lisäarvon tuo antaa studiolle, ei mitään. Aivan jonnin joutavaa "asiantuntemusta". Onneksi seuraavassa finaalissa kaiken järjen mukaan Saravon Pekka Pekka Pekka.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Alina takaisin!
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä Anninan asiantuntemus on ihan riittävä. Hän saattaa jopa tuoda keskusteluun näkökulmia, joita joku mies ei keksisi. Tuo lähetyksen monimuotoisuus on mielestäni pelkästään hyvä asia; ihan vaikka kotimaisen naiskiekonkin näkökulmasta.

Jos tuo hänen arvostelu ei ihan täyttä sovinismia ole, niin tuleeko mieleen joku nainen, joka olisi Anninaa parempi tuossa virassa? Minusta on vaan rikkaus, jos lähetyksissä on naisia asiantuntijaroolissa.

Lisäksi; toisen äänestä ruikuttaminen lienee aikalailla "junttimaisinta lätkäpelissä" -ketjun matskua.
 

taspmas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Örebro. Turisti liigakartalla.
Mun mielestä Annikan asiantuntemus on ihan riittävä. Hän saattaa jopa tuoda keskusteluun näkökulmia, joita joku mies ei keksisi. Tuo lähetyksen monimuotoisuus on mielestäni pelkästään hyvä asia; ihan vaikka kotimaisen naiskiekonkin näkökulmasta.

Jos tuo hänen arvostelu ei ihan täyttä sovinismia ole, niin tuleeko mieleen joku nainen, joka olisi Annikaa parempi tuossa virassa? Minusta on vaan rikkaus, jos lähetyksissä on naisia asiantuntijaroolissa.

Lisäksi; toisen äänestä ruikuttaminen lienee aikalailla "junttimaisinta lätkäpelissä" -ketjun matskua.
*Annina. Sori oli pakko :D Mutta joo tuleehan sieltä erilaisia näkökulmia, joka on mun mielestä vaan hyvä juttu.

Edit. Korjasitkin samaan aikaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tuo hänen arvostelu ei ihan täyttä sovinismia ole, niin tuleeko mieleen joku nainen, joka olisi Annikaa parempi tuossa virassa? Minusta on vaan rikkaus, jos lähetyksissä on naisia asiantuntijaroolissa.
Kyllä niitä jääkiekosta ymmärtäviä naisia löytyy, mutta kovin montaa ei ole telkkarissa nähty. Muutamia muita naisten maajoukkueen legendoja on nähty ja ovat suoriutuneet oikein hyvin.

En minäkään pidä siitä, että moititaan mitään sellaista asiaa ihmisessä, jolle kyseinen ihminen ei voi mitään, mutta se on vain faktaa, että tietyt asiat vaikuttavat siihen, millaisiin työtehtäviin ihminen voi hyvin soveltua. Minullakin on sellaisia synnynnäisiä asioita, jotka ovat vaikuttaneet uravalintoihin ja elämään muutenkin, mutta turha sitä on liian vakavasti ottaa.

Totuus on, että tässä tapauksessa tilannetta olisi mahdollista merkittävästi korjata äänitekniikan puolella, mutta se olisi tietysti aika poikkeuksellista, jonka vuoksi tuohon ei ole ainakaan vielä lähdetty.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
*Annina. Sori oli pakko :D Mutta joo tuleehan sieltä erilaisia näkökulmia, joka on mun mielestä vaan hyvä juttu.

Edit. Korjasitkin samaan aikaan.
Joo huomasin erheeni ja nopeasti korjailin toivoen ettei kukaan huomaa. :D

Ehkä tuokin nimikämmi antaa havainnollistavan esimerkin siitä, että lätkäskenen naisia pitäis ehkä tuoda enemmänkin mukaan. Saattaisi nimetkin jäädä paremmin päähän.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tää video edustaa sitä lätkäkulttuuria, josta minä olisin valmis maksamaan 40e/kk. Mielestäni olisi jo aika saada vaihtoehto puolueettomalle selostukselle. Jokaselle jotakin on joskus ei mitään kenellekään.

Oon tällä kaudella katsonut muutamia (Saukkosen selostamia) pelejä mutella synkaten paikallisradion selostuksen ja nää pelit on olleet sohvalätkäkokemuksina elämäni parhaita. Harmi, että se on niin työlästä ja siinä menettää halliäänet. Tiedän faktaksi, että MTV:ltä lähtee ulospäin lähetykset myös halliäänillä - miks helkkarissa MTV:n omat asiakkaat ei saa näitä käyttöön?

Parastahan olisi tietenkin yhteistyö lähes konkurssikypsien paikallisradioiden kanssa ja sieltä suoraan vaihtoehtoinen ääniraita lähetyksiin. Maksaisikohan se edes lopulta just mitään vai meniskö monella paikkakunnalla ns näkyvyyspalkalla?

 
Viimeksi muokattu:

Botcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Taas on peli Chromecastin kautta hirveetä mössöä. Television sovelluksella (Android TV) kuvanlaatu on hyvä. Joku tuossa mättää.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Taas on peli Chromecastin kautta hirveetä mössöä. Television sovelluksella (Android TV) kuvanlaatu on hyvä. Joku tuossa mättää.
Kuulostaa vahvasti tosiaan Chromecastiin liittyvältä ongelmalta, mitä aiempia kommentteja lueskelin myös.
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa vahvasti tosiaan Chromecastiin liittyvältä ongelmalta, mitä aiempia kommentteja lueskelin myös.
Tältähän se alkaa hiljalleen tuntumaan. Nyt olen tässä viime aikoina oppinut vaihtamaan Telia Playn puolelle, ja nyt pariin peliin ongelmia ei ole ollut. Toivottavasti aikaa myöten tuo chromecast-ongelma kuitenkin ratkeaisi. Itse asiassa tuli tuosta laitettuakin palautetta Maikkarille
 

Botcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Meikäläisellä lähti Chromecast ja finaalipeli pelittämään nettivehkeiden uudelleen käynnistyksellä. Chromecastin nopeutta testasin ennen ja jälkeen bootin, niin joku bitti siellä oli poikittain. Chromecastin boottaus ei auttanut.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
1,5 erää toimi hyvin ja sitten alkoi taas sama pätkiminen/välillä kuvan puuroutuminen. Prkl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös