Joensuunjolle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Onko muilla tänään ruvennut temppuilemaan MTV katsomon lähetyksen katsominen useammalla laitteella? Eilen vielä pelitti, mutta tänään herjaa useasta käyttäjästä.
Ilmeisesti, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt, niin joukkueet itse ovat halunneet pelit pe ja la painotteisesti. Minkä lisäksi toiveet otteluiden samoista alkamiskohdista (kellonajat) tulleet suoraan joukkueilta. Vissiin haluttu "sama" palautumisaika tai jotain.Ja miksi ihmeessä nämä kaksi peliä tulevat aina samaan aikaan?! (Tämä toki lienee Liigan, ei Telia/MTV:n syy.)
Aivan, kiitos tiedosta. Voisikohan sitten joskus kokeilla jotain pientä porrastusta alkamisaikaan, niin voisi vaikka erätauolla seurailla toista peliä. No, tämä spekulaatio ei ehkä tähän ketjuun kuulu.Ilmeisesti, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt, niin joukkueet itse ovat halunneet pelit pe ja la painotteisesti. Minkä lisäksi toiveet otteluiden samoista alkamiskohdista (kellonajat) tulleet suoraan joukkueilta. Vissiin haluttu "sama" palautumisaika tai jotain.
Ja itse ketjuun, miten helvetissä tuo Saukkonen vieläkin saa selostaa, ukkohan on sokeampi kuin 95v pappani :D
joka ei ole eläissään selostanut yhtään hyvää peliä, ei yhtäkään.
Toivottavasti ei. Kyllä maailman paras, eli Mertaranta, pitää saada mukaan.Voitaisiinko sopia, että Jani Alkio hoitaa kaikkien finaalipelien selostuksen?
Voitaisiinko sopia, että Jani Alkio hoitaa kaikkien finaalipelien selostuksen?
Toivottavasti ei. Kyllä maailman paras, eli Mertaranta, pitää saada mukaan.
Toivottavasti menee näin.Voitaisiinko sopia, että Jani Alkio hoitaa kaikkien finaalipelien selostuksen?
Höpö höpö. Finaaleihin tarvitaan parhaat voimat selostamoon, joten Mertaranta ja Saukkonen hoitavat pelit vuorotellen. Mahdollisen seiskapelin selostavat yhdessä.Voitaisiinko sopia, että Jani Alkio hoitaa kaikkien finaalipelien selostuksen?
Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
Jaahas.., ja nyt heti perään sit ei näy enää. Kestä tätä jatkuvaa muutosten virtaa kohta.Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.
Ruotsissa kaikki on paremmin, tai ainakin siellä finaalit tarjoillaan kaikelle kansalle paikallisen maikkarin toimesta. Tosin siellä taitaa tuo urheilupaketin kk-hinta huidella yli 50€ :D Nojoo, toivotaan että edes pelin tai pari näkisi ilmaiskanavilta. Lienee kuitenkaan turha toivoa, että mikään ratkaisupeli tulisi ilmaiseksi maikkarilta.Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.