Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.Onko noi finaalit Liigassa yleensä olleet ilmaisia koko kansalle? Mulla muistikuva että ois ennen ollut ainakin ja nyt kiinnostaisi että jatkaako Katsomo-tilausta sen verran vaiks eiks.
Jaahas.., ja nyt heti perään sit ei näy enää. Kestä tätä jatkuvaa muutosten virtaa kohta.Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.
Ruotsissa kaikki on paremmin, tai ainakin siellä finaalit tarjoillaan kaikelle kansalle paikallisen maikkarin toimesta. Tosin siellä taitaa tuo urheilupaketin kk-hinta huidella yli 50€ :D Nojoo, toivotaan että edes pelin tai pari näkisi ilmaiskanavilta. Lienee kuitenkaan turha toivoa, että mikään ratkaisupeli tulisi ilmaiseksi maikkarilta.Viimeksi vuonna 2009 on näkynyt kaikki finaalipelit maksutta.
Pitäisi kyllä Katsomossa näkyä tulevien ja menneiden otteluiden alla Liiga-osiossa.Mistä ihmeestä muuten näkee edes tän kauden maalikoosteita, kun Cmore vaihtui MTV Katsomoon? Ois ollu kiva kattella muutama maalikooste mutta eipä niitä ainakaan Maikkarilta nää.
Mulla näkyy nettiselaimella viimeinen peli olevan Pelicans - Jukurit vajaa pari kk sitten. En sit tiiä teenkö jotain väärin :DPitäisi kyllä Katsomossa näkyä tulevien ja menneiden otteluiden alla Liiga-osiossa.
Vaikea sanoa, mistä kiikastaa. Mulla näkyy kaikkien playoff-pelienkin koosteet.Mulla näkyy nettiselaimella viimeinen peli olevan Pelicans - Jukurit vajaa pari kk sitten. En sit tiiä teenkö jotain väärin :D
Ja joo, puhelimella on myös viimeinen maalikooste tuo sama peli.
Joo siis kaikki viime playoffpelistä tuohon parin kuukauden takaiseen näkyy, mutta siitä vanhempien pelien maalikoosteita ei oo.Vaikea sanoa, mistä kiikastaa. Mulla näkyy kaikkien playoff-pelienkin koosteet.
Liigan sivuilta löytyy, valitset vaan matsin ja klikkaat videot-välilehteä.Mistä ihmeestä muuten näkee edes tän kauden maalikoosteita, kun Cmore vaihtui MTV Katsomoon? Ois ollu kiva kattella muutama maalikooste mutta eipä niitä ainakaan Maikkarilta nää.
Itsellä ei ainakaan ollut minkään sortin ongelmia joten taidat antaa raippaa väärään osoitteeseen…Menee ohi lajin osalta, mutta pakko antaa kyllä vähän sanallista raippaa maikkarille siitä, että tämän viikon Mestareiden liigan ottelussa oli kyllä tosi paljon pätkimistä. Koska vastaavaa ei ole viime aikoina missään lähetyksissä tapahtanut, herää itselle kysymys siitä, onko vaivihkaa säästetty palvelinkapasiteetissa? Oli syy mikä tahansa toivottavasti liigan finaalilähetykset, tai muutkaan suositumman pään urheilulähetykset eivät kyykkäilisi
Hyvä tietysti jos kyseessä ei ollut laajempi ongelma. Epäilytti vaan, kun ei minkään muun urheilulähetysten kanssa ole pitkään aikaan ollut tuollaista taistelua, ja parin nopeustestin perusteella syyn ei pitäisi kyllä löytyä omistakaan yhteyksistä.Itsellä ei ainakaan ollut minkään sortin ongelmia joten taidat antaa raippaa väärään osoitteeseen…
Lisäksi eilen epäilyksiä johonkin lähetyspään yliluormotukseen lisäsi myös, että molempina päivinä ongelmat alkoivat kokolailla heti otteluiden alettua, ja ennakkostudiot näkyivät priimana, ja ongelmitta. Mutta kuten sanoin, on tietysti hyvä, jos kyseessä oli kuitenkin jokin paikallinen, tai vain minua koskenut ongelma.
Juu, sieltähän ne näkee, en jostain syystä tajunnut sieltä katsoa. Tattis!Liigan sivuilta löytyy, valitset vaan matsin ja klikkaat videot-välilehteä.
Mielenkiintoinen kysymys. Onnistuuko siten että vaihdat kännykän hotspot nimen samaksi joka sulla on mokkulassa? Ei se chromecast tiedä mistä laitteesta se verkko tulee, kaiPystyykö pelkällä yhdellä kännykällä ja Chromecastilla saamaan homman pelaamaan vai vaatiiko tuo aina sen langattoman verkon?
Mielenkiintoinen kysymys. Onnistuuko siten että vaihdat kännykän hotspot nimen samaksi joka sulla on mokkulassa? Ei se chromecast tiedä mistä laitteesta se verkko tulee, kai
Pitäisi sen tunnistaa MAC-osoitteista että on eri verkko eikä kaippa si toimiMielenkiintoinen kysymys. Onnistuuko siten että vaihdat kännykän hotspot nimen samaksi joka sulla on mokkulassa? Ei se chromecast tiedä mistä laitteesta se verkko tulee, kai
Tarkempaa syytä en tiedä mutta luulisin että tuossa tulee Chromecastin tekniset rajoitukset vastaan. Silloin kun se chromecast konfataan kännykällä niin siinä tietääkseni on puhelimen ja castin välillä jokin väliaikainen wlan jota kautta laitteet keskustelee.miksi tuo langaton verkko tuossa pitää olla, miksei ”suora yhteys” kännykkä—-> Chromecast riitä?
Samaa ongelmaa tuppaa täälläkin.Jahas, tänään ei vissiin enää pysty jakamaan kaverin kanssa tunnuksia. Jää liigan tilaukset sitten tähän kauteen.