Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 505 799
  • 21 776

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko kellään käynyt näin, kun mulla? Otin Mtv-Katsomon Telian kautta 17.10 alkaen 31,95€/kk , eikä multa oo näköjään mennyt yhtään rahaa tililtä. :D Mitähän hemmettiä... huomasin vasta nyt.

Eikä oo teliaan tullut laskujakaan, muutakuin puhelinlasku.
 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miten tuonne pääsee selostamaan? Työkkäristä varmaan. Tuo Ässät - Jyp selostaja ainakin joku Jyväskylän työvoimatoimiston tukityöllistettyjä.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Ei mulla näy mitään ilmoitusta? Eli mitä tapahtuu, paljonko se hinta sitten katsomon hinta nousee?

Tekeekö maikkari viaplayt ja kohta käsittämätön alamäki edessä ja loputkin asiakkaat kaikkoaa?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla pätki LG:n app jonkin verran, mutta vaihdoin erätauolla kännykkä+chromecastiin, ei pätki enää. Katsomon iOS app on päivittynyt, mutta ei tässä vielä sitä Katsomon tädin ilmoittamaa kehitystä ole tapahtunut niissä kohdin, mistä tein palautteen. Eli kelaus on vieläkin roadmapilla, onhan?
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Onko kellään käynyt näin, kun mulla? Otin Mtv-Katsomon Telian kautta 17.10 alkaen 31,95€/kk , eikä multa oo näköjään mennyt yhtään rahaa tililtä. :D Mitähän hemmettiä... huomasin vasta nyt.

Eikä oo teliaan tullut laskujakaan, muutakuin puhelinlasku.

Ootko tsekannut Oma Telia -palvelun? Nykyäänhän Telialta tilattuihin uusiin palveluihin laskun saa ainoastaan sinne tai maksullisena paperina. Eli jos odotat sähköpostilaskua, sitä ei tule.

Mutta pidän toistakin skenaariota mahdollisena. Mulle tuli aikanaan 3kk ilmaisjakso TeliaTV -palvelua, minkä normihinta on jotain 7-8e kk. Palvelu on ollut päällä nyt noin 7 vuotta yhtäjaksoisesti eikä euroakaan ole mennyt. Ei tuolla hirveästi tee, mutta löytyy tuolta nykyään palveluun kuuluvana mm. Viaplayn V Sport+ Suomi -kanava ja ohjelmakirjasto. Sekä joskus tarpeellinen verkkotallennusominaisuus.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ootko tsekannut Oma Telia -palvelun? Nykyäänhän Telialta tilattuihin uusiin palveluihin laskun saa ainoastaan sinne tai maksullisena paperina. Eli jos odotat sähköpostilaskua, sitä ei tule.

Mutta pidän toistakin skenaariota mahdollisena. Mulle tuli aikanaan 3kk ilmaisjakso TeliaTV -palvelua, minkä normihinta on jotain 7-8e kk. Palvelu on ollut päällä nyt noin 7 vuotta yhtäjaksoisesti eikä euroakaan ole mennyt. Ei tuolla hirveästi tee, mutta löytyy tuolta nykyään palveluun kuuluvana mm. Viaplayn V Sport+ Suomi -kanava ja ohjelmakirjasto. Sekä joskus tarpeellinen verkkotallennusominaisuus.

Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.

Ei Oma-teliassa, ei kirjeenä mitään karhua, ei sähköpostissa.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.

Ei Oma-teliassa, ei kirjeenä mitään karhua, ei sähköpostissa.
Ootko avannut puhelinlaskujen pdf tiedoston? Ettei olis samalla laskulla puhelinliittymän kanssa? Toki jos puhelinlaskun summa ei sua ihmetytä niin tuskin sitten on.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselleni tuli ensimmäinen lasku marraskuussa nettiliittymän laskuun lisättynä.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ootko avannut puhelinlaskujen pdf tiedoston? Ettei olis samalla laskulla puhelinliittymän kanssa? Toki jos puhelinlaskun summa ei sua ihmetytä niin tuskin sitten on.

Avasin yhden, pitää varmaan katsoa enemmän. Jos ne summat on jostain syystä osissa tai jotain. Ei tuolla 31.95€ summalla ole ainuttakaan laskua vaan siinä 19-24€.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosittelen kaikille tv-sovellusten pätkintään kypsyneille seuraavaa: vanhaan malliin telkkariin kortinlukija johon tökätään AntenniTv-kortti. Pakettiini kuuluu Viaplayn Vpremium sekä MTV Viihde+Urheilu. Elikä Viaplayn urheilut ja leffat ja ex-CMoren urheilukanavat sisältäen nyt myös Liigakanavat. Kotona kattelen töllöstä ja liikenteessä kyseisistä sovelluksista ja ei oo muuten pätkinyt kummallakaan tavalla. Tällä tavoin voi siis katsoa samaa lähetystä samaan aikaan kaverin kanssa. Maksaa 73,40€/kk helmikuun alkuun saakka. Eli pyöreästi 2,50€ päivä. Niin ja rinnakkaiskortin telkkariin saa myös tarvittaessa kaverille. Lokakuussa kun tuo CMore muuttui Katsomoksi, niin pakettini lisättiin liigapelit (ennen katsoin kaverin Telia-tunnuksilla) ja MTV:n Aitio- ja Viihde-kanavat. Hinta siis nousee helmikuun alussa, tarkkaa hintaa en tiedä vielä. Maksaa mitä maksaa. Moni on kettuillut tuosta nykyisestäkin kuukausihinnasta, mutta yleensä kettuilijat ovat niitä joilla menee esimerkiksi tupakkaan ja/tai energiajuomiin huomattavasti suurempi summa kuukaudessa. Hiljaiseksi menevät kun mainitsen asiasta. Elämä on valintoja.
 

Taavi Horola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hausjärven Martat, Helsingin työväen hiihtäjät
Onko kellään käynyt näin, kun mulla? Otin Mtv-Katsomon Telian kautta 17.10 alkaen 31,95€/kk , eikä multa oo näköjään mennyt yhtään rahaa tililtä. :D Mitähän hemmettiä... huomasin vasta nyt.

Eikä oo teliaan tullut laskujakaan, muutakuin puhelinlasku.
Voiko se siirtyä seuraavaan laskutuskauteen kun on vajaa puoli kuukautta. Tänään tuli marraskuun lasku Teliaan ja täysi hinta menee vaikka soppari loppui ennen vikaa päivää. Telia voi pitää kaikenlaiset tunkkinsa.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
@MSU Tai joku näistä kaistoista ymmärtävä niin onko se isokin säästö Maikkarille että pelit näkyy vaan 2 päivää ja sitten ei enää ?

Cmoressa oli mukavaa katella viime keväältäkin vielä pätkiä. Kauden loppuun ajattelin pitää ainakin tilauksen vaikka SaiPalla ei ole panosta, mutta jos hintakin nousee lisäksi ja vanhoja ei pääse kattelee niin kai se on katkastava.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tällä hetkellä koskee nimenomaan Telian kautta tilattuja? Tosiaan mitään sähköpostia ei ole Katsomolta ainakaan itselle tullut, että hinnat nousisivat. Eiköhän tuokin vielä tapahdu, mutta toistaiseksi en tosiaan mistään näistä suoraan Katsomon (Eli aikanaan CMoren) kautta tilattujen hintojen muutoksista.
Kyllä se ainakin mulla oli ihan siellä sopparissa itsekseen muuttunut tuohon 44,95 vai mikä se olikaan. Joka tapauksessa oli yli kympillä noussut tuo maksu. Ei siis mitään erityistä ilmoitusta tullut, mutta kun oman profiilin kautta kävin katsomassa mikä soppari on, niin hinta oli tosiaankin nostettu.

No irtisanoin koko paskan, ja nyt mietin itsekin tuota täällä väläyteltyä 8 euron sopparia pelien katsomiseen, tai sitten en vaan katsele. Tossa mentiin nyt valitettavasti sellaisen rajan yli, jota en itse ole enää valmis kustantamaan, ja en varsinkaan ominaisuuksiltaan huonommasta palvelusta. Eli pelkästään jo tuo 48 tunnin seurattavuus yhdessä nousseen hinnan kanssa olivat se viimeinen niitti.

Kun myöskään en nykyisen toimenkuvan myötä hallillekaan koskaan ehdi, niin osaltani IFKn seuraaminen sitten päättyi toistaiseksi tähän. Harmillista, mutta onneksi jääkiekko ei ole kuitenkaan koko elämä.

Katsellaan sitten, jos joukkue poffeihin eksyy, että otanko sitten vikaksi kuukaudeksi uudelleen. Toki toivon siihen mennessä merkittävää kehitystä myös palvelun yleisessä toimivuudessa sekä sisällössäkin, kuin toki IFKn pelaamisessakin.
 
Viimeksi muokattu:

okkim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käppärät
Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.

Ei Oma-teliassa, ei kirjeenä mitään karhua, ei sähköpostissa.
Tällainen samantapainen eräällä ystävälläni. Viime kaudella oli tilaus mutta pelit näkyy edelleen. Tsekkasi pyynnöstäni tilinsäkin ettei mitään veloituksia olisi mennyt tietämättään, ei ole. Telia näyttää kivasti arvostavan joitain asiakkaitaan. (Nimim. kateellinen)
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@MSU Tai joku näistä kaistoista ymmärtävä niin onko se isokin säästö Maikkarille että pelit näkyy vaan 2 päivää ja sitten ei enää ?

Cmoressa oli mukavaa katella viime keväältäkin vielä pätkiä. Kauden loppuun ajattelin pitää ainakin tilauksen vaikka SaiPalla ei ole panosta, mutta jos hintakin nousee lisäksi ja vanhoja ei pääse kattelee niin kai se on katkastava.
Pahahan tuota on suoraa sanoa mutta veikkaan että päätös oli kahden asian summa. Taloudelliset säästöt + mahdollinen data siitä että tallenteita ei juurikaan katsota tuon 48h jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tällainen samantapainen eräällä ystävälläni. Viime kaudella oli tilaus mutta pelit näkyy edelleen. Tsekkasi pyynnöstäni tilinsäkin ettei mitään veloituksia olisi mennyt tietämättään, ei ole. Telia näyttää kivasti arvostavan joitain asiakkaitaan. (Nimim. kateellinen)

Ei taida olla vahvuus Telialla tämä asiakkaan tietojen seuraaminen ja päivittäminen. Minulla näkyy edelleen Telian omilla sivuilla nettiliittymä minkä taisi katkaista vuonna 2016. Tämän avulla olen saanut nauttia kaikista "tilaajan" eduista.
 

El-Reino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
"Asiakasetuhinnoittelumme uudistuu, minkä vuoksi tilaamasi MTV Katsomo+ urheilun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.2.2024 alkaen. Uusi hinta on 37,95 €/kk (hinta nyt 32,95 €/kk" Joko muita ilahdutettiin hinnan korotuksesta?? Niin lähtee Katsomot ja Teliat, kiitos ja näkemiin! Mites muilla Discovery pelittää android telkussa, hinta ainakin huomattavasti edullisempi.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös