PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ihan jäätävää pätkimistä ainakin täällä
Onko kellään käynyt näin, kun mulla? Otin Mtv-Katsomon Telian kautta 17.10 alkaen 31,95€/kk , eikä multa oo näköjään mennyt yhtään rahaa tililtä. :D Mitähän hemmettiä... huomasin vasta nyt.
Eikä oo teliaan tullut laskujakaan, muutakuin puhelinlasku.
Ootko tsekannut Oma Telia -palvelun? Nykyäänhän Telialta tilattuihin uusiin palveluihin laskun saa ainoastaan sinne tai maksullisena paperina. Eli jos odotat sähköpostilaskua, sitä ei tule.
Mutta pidän toistakin skenaariota mahdollisena. Mulle tuli aikanaan 3kk ilmaisjakso TeliaTV -palvelua, minkä normihinta on jotain 7-8e kk. Palvelu on ollut päällä nyt noin 7 vuotta yhtäjaksoisesti eikä euroakaan ole mennyt. Ei tuolla hirveästi tee, mutta löytyy tuolta nykyään palveluun kuuluvana mm. Viaplayn V Sport+ Suomi -kanava ja ohjelmakirjasto. Sekä joskus tarpeellinen verkkotallennusominaisuus.
Ootko avannut puhelinlaskujen pdf tiedoston? Ettei olis samalla laskulla puhelinliittymän kanssa? Toki jos puhelinlaskun summa ei sua ihmetytä niin tuskin sitten on.Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.
Ei Oma-teliassa, ei kirjeenä mitään karhua, ei sähköpostissa.
Ootko avannut puhelinlaskujen pdf tiedoston? Ettei olis samalla laskulla puhelinliittymän kanssa? Toki jos puhelinlaskun summa ei sua ihmetytä niin tuskin sitten on.
Hienosti tökkii IFK pelin kuva vähän väliä, mutta eikun nostetaan hintoja! Hävetkää saatana, hyi.
Voiko se siirtyä seuraavaan laskutuskauteen kun on vajaa puoli kuukautta. Tänään tuli marraskuun lasku Teliaan ja täysi hinta menee vaikka soppari loppui ennen vikaa päivää. Telia voi pitää kaikenlaiset tunkkinsa.Onko kellään käynyt näin, kun mulla? Otin Mtv-Katsomon Telian kautta 17.10 alkaen 31,95€/kk , eikä multa oo näköjään mennyt yhtään rahaa tililtä. :D Mitähän hemmettiä... huomasin vasta nyt.
Eikä oo teliaan tullut laskujakaan, muutakuin puhelinlasku.
Kyllä se ainakin mulla oli ihan siellä sopparissa itsekseen muuttunut tuohon 44,95 vai mikä se olikaan. Joka tapauksessa oli yli kympillä noussut tuo maksu. Ei siis mitään erityistä ilmoitusta tullut, mutta kun oman profiilin kautta kävin katsomassa mikä soppari on, niin hinta oli tosiaankin nostettu.Eli tällä hetkellä koskee nimenomaan Telian kautta tilattuja? Tosiaan mitään sähköpostia ei ole Katsomolta ainakaan itselle tullut, että hinnat nousisivat. Eiköhän tuokin vielä tapahdu, mutta toistaiseksi en tosiaan mistään näistä suoraan Katsomon (Eli aikanaan CMoren) kautta tilattujen hintojen muutoksista.
Pitää varmaankin sitten onnitella tässä kohtaa.Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.
Tällainen samantapainen eräällä ystävälläni. Viime kaudella oli tilaus mutta pelit näkyy edelleen. Tsekkasi pyynnöstäni tilinsäkin ettei mitään veloituksia olisi mennyt tietämättään, ei ole. Telia näyttää kivasti arvostavan joitain asiakkaitaan. (Nimim. kateellinen)Joo olen tsekannut kaikki. Ei ole missään avointa laskua tuolla summalla ja ei ole myöskään tililtä mennyt. Ainoastaan puhelinlaskuja.
Pahahan tuota on suoraa sanoa mutta veikkaan että päätös oli kahden asian summa. Taloudelliset säästöt + mahdollinen data siitä että tallenteita ei juurikaan katsota tuon 48h jälkeen.@MSU Tai joku näistä kaistoista ymmärtävä niin onko se isokin säästö Maikkarille että pelit näkyy vaan 2 päivää ja sitten ei enää ?
Cmoressa oli mukavaa katella viime keväältäkin vielä pätkiä. Kauden loppuun ajattelin pitää ainakin tilauksen vaikka SaiPalla ei ole panosta, mutta jos hintakin nousee lisäksi ja vanhoja ei pääse kattelee niin kai se on katkastava.
Tällainen samantapainen eräällä ystävälläni. Viime kaudella oli tilaus mutta pelit näkyy edelleen. Tsekkasi pyynnöstäni tilinsäkin ettei mitään veloituksia olisi mennyt tietämättään, ei ole. Telia näyttää kivasti arvostavan joitain asiakkaitaan. (Nimim. kateellinen)
Discoveryn hinta on 34,99€/kk. En tiedä puhuisinko huomattavasti edullisemmasta.."Asiakasetuhinnoittelumme uudistuu, minkä vuoksi tilaamasi MTV Katsomo+ urheilun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.2.2024 alkaen. Uusi hinta on 37,95 €/kk (hinta nyt 32,95 €/kk" Joko muita ilahdutettiin hinnan korotuksesta?? Niin lähtee Katsomot ja Teliat, kiitos ja näkemiin! Mites muilla Discovery pelittää android telkussa, hinta ainakin huomattavasti edullisempi.
Näköjään siellä myös indeksikorotus iskenyt.Discoveryn hinta on 34,99€/kk. En tiedä puhuisinko huomattavasti edullisemmasta..
Näköjään siellä myös indeksikorotus iskenyt.
Noiden kanssa kannattaa olla hiukan varovainen. Itselläni Telia on laskuttanut noita vanhoja välillä yllättävästi niputettuna jälkikäteen. Välillä noita on pahoiteltu, välillä ei, mutta ei todellakaan tunnu olevan Telian vahvuus. Voisi melkein kuvitella, että jossain Telian kellarissa tehdään näitä käsin Excelin pohjalta "kun nyt kiireemmiltä ehditään". Mutta eihän yksikään moderni yritys nyt jättäisi laskutusta minkään purkkavirityksen varaan, eihän?Tällainen samantapainen eräällä ystävälläni. Viime kaudella oli tilaus mutta pelit näkyy edelleen. Tsekkasi pyynnöstäni tilinsäkin ettei mitään veloituksia olisi mennyt tietämättään, ei ole. Telia näyttää kivasti arvostavan joitain asiakkaitaan. (Nimim. kateellinen)
Minulle tuli sama, katson Telia Playn kautta. Nyt 27,90€ ja nousee samaan 37,95. Katselin juuri MTV:n sivuilta, niin Katsomo+Urheilu tarjolla 36,95€ ja ”ilman mainoksia” sama hurjat 42,95€ ja nämä ilmeisesti kampanjoita."Asiakasetuhinnoittelumme uudistuu, minkä vuoksi tilaamasi MTV Katsomo+ urheilun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.2.2024 alkaen. Uusi hinta on 37,95 €/kk (hinta nyt 32,95 €/kk" Joko muita ilahdutettiin hinnan korotuksesta?? Niin lähtee Katsomot ja Teliat, kiitos ja näkemiin! Mites muilla Discovery pelittää android telkussa, hinta ainakin huomattavasti edullisempi.