Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 502 320
  • 21 776

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla aukesi kyllä luurista, mutta vetää vähän väliä pikselimössöksi ja ruutu piemäksi. Vittu mitä paskaa. Onko ongelma minun välineissä vai puhelimen mtv sovelluksessa?
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Mulla aukesi kyllä luurista, mutta vetää vähän väliä pikselimössöksi ja ruutu piemäksi. Vittu mitä paskaa. Onko ongelma minun välineissä vai puhelimen mtv sovelluksessa?
Luurissa pelaa äänet, mutta kun kästään telkkariin saapuu kuva, mutta jää ääni johonkin matkalle. Ei siinä ei se Saukkosmika aiheuta riemun kiljahdukisa selostajana, mutta kun ei kuulu yhtään mitään niin se vituttelee
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luurissa pelaa äänet, mutta kun kästään telkkariin saapuu kuva, mutta jää ääni johonkin matkalle. Ei siinä ei se Saukkosmika aiheuta riemun kiljahdukisa selostajana, mutta kun ei kuulu yhtään mitään niin se vituttelee
Juuri tällä hetkelä skulaa moitteettomasti, mutta tämä on kyllä vittuillut lähes joka lähetyksen kohdalla sen jälkeen kun cmoresta joutui siirtymään mtv katsomoon.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nappi mistä selostuksen saa pois on näköjään kadonnut CMoren katoamisen myötä. Kauaa ei tuostakaan herkusta saanut taas nauttia.
 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotain positiivista lähetyksestä. Itselläni ainakin lukee Ässät-Kärpät pelissä selostaja, Antero Mertaranta. Luojan kiitos näin ei ole. Tämä äänessä oleva on kyllä myös ihan perseestä, mutta ei saa rimaa alitettua vaikka kuinka yrittää.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt oli hieno temppu Liiga-tiimiltä: Åsten teki vihdoin yhden kauden maaliennäyksensä (4), ja olivat kaivaneet kaikki Åstenin kauden maalit erätauolle. Arvostan!
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät-Kärpät pelissä kun LG:n sovelluksella pausetti ja yritti sitten vähän kelata niin hyppäsi lähetyksen alkuun. Ainoa vaihtoehto oli hypätä liveen ja siinä oli jo pari minuuttia erää pelattu. Ja varsinkin 3.erässä pikselimössöä oli ainakin tämän telkun lähetyksessä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Raflasta himaan ja jälkilähetystä yrittämään. Ei ainakaan tällä kertaa onnistunut kelaamaan, jos siirsi striimin kännykästä chromecastiin ja aloitti alusta. No, LG + magic remotetella pääsi arvaamalla ekan erän alkuun. Ja erätauonkin kohtuullisella tarkkuudella remoten pointterilla sohimalla. No, ennen toista erätaukoa ilmeisesti live-lähetys loppui, samaan aikaan loppui katselu myös jälkijunassa. En olisi itse ehkä tuollaista käyttöliittymää suunnitellut tuollaisella katselukokemuksella. Sitten taas remotella sohimalla uusintayritys, kun katsoin sitä tallennetta. Osuin toiselle erätauolle, joka kertoikin tilanteen kolme maalia myöhemmin. Vanhaa ja kulunutta sanontaa käyttääkseni: Miten meni niin kuin omasta mielestänne, MTV3?
 

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten nuo onnistuu varmaan joka toisessa Ässien pelissä kuvaamaan Hermanni Vidmania kun pitäisi kuvata päävalmentaja Härkälää?
Valehtelematta lähes joka vieraspeli sama homma ja kotipeleistä en edes tiedä kun ne katson paikanpäällä...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miten nuo onnistuu varmaan joka toisessa Ässien pelissä kuvaamaan Hermanni Vidmania kun pitäisi kuvata päävalmentaja Härkälää?
Valehtelematta lähes joka vieraspeli sama homma ja kotipeleistä en edes tiedä kun ne katson paikanpäällä...
Ei siinä vielä mitään, mutta työtoveri väitti samaa, kun peliä joskus katsottiin...
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onkohan mun netissä vai Katsomon paskasovelluksessa ongelma, kun kokoajan tökkii/jäätyy lähetys?
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
KalPan lehdistötilaisuudesta on tällä kertaa äänet päällä, mutta puskettu ulos vain minuutti ja 45 sekuntia kestävä klippi jossa edes ensimmäisen koutsin haastattelu ei ehdi loppuun saakka. Eikö näitä kukaan aivot omaava tsekkaa läpi ennen kuin enteria painetaan?

UrhoTV mä kaipaan jo pian suakin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Eilen jäi ottelu kesken jossain toisen erän tienoilla ja olipa mukava kelata tänään takaisin tuohon johonkin 1 h 45 min ajan hetkeen pelkillä 10-15 s intervalleilla :D. Vittu mitä puuhastelua
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko joku saanut Katsomon sovelluksen (Android) kautta peilattua kuvaan telkkariin? CMoren appsin kautta toimi kuin junan vessa mutta en onnistunut eilen saamaan kuvaa siirrettyä telkkariin. Syy voi toki olla telkkarissa tai käyttäjän veressä olleesta promillemäärästä mutta jäi vain mustan ruudun tasolle.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Periaatteesta käännyin discoveryn asiakkaaksi tämän sekoilun päätteeksi. C More oli hyvä ja olin tyytyväinen. Discovery toimi ensimmäisellä yrittämällä ihan ok kännykällä, mutta eteenpäin kelaus on vähän tönkkö C Moreen verrattuna. Chromecastia koitin nopeasti telkkariin mutta hyppäsiiin yllättäen live lähetykseen eikä saanut kelattua taaksepäin. Tämä harmitti kun aloitin katselun myöhässä.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onko Katsomon sovellukseen tullut kelaus urheilulähetyksiin? Katsoin eilen hetken Barcelonan peliä Chromecastilla, ja puhelimella katsoessa siinä oli 10 sek kelaus eteen ja taakse.. Näinköhän ihan omiani...
 

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
CC virityksestä en tiedä, mutta Samsungilla ja heidän tv-sovelluksella ainakin kykenee jonkinlaiseen alkeelliseen fwd-kelaukseen pitämällä sitä 10s. nappia staattisesti pohjassa (ei siis näpyttämällä).

Hidas on silti ja kyllähän tuossa vasta-ajettu parta ehtii sängelle ennen kuin ollaan kolmannessa erässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös