Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 523 640
  • 21 783
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Tämä kaikki C Moren lakkautus ja uusi mtv katsomo härdelli on vain ollut osa Telian omia muutoksia jotta saataisiin firmaa tuottavammaksi, ainakaan itse en ole kuullut mitään että Discoveryn ja Telian välinen sopimus olisi loppumassa Liigan ja muiden sisältöjen suhteen.
Kiitos tarkennuksesta. Hyvä homma.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Nykiikö muilla HPK-Ilves ottelu?
Täällä vaihteeksi kiekon liike näyttää mustalta katkoviivalta, kyllä tämä Katsomo on niin paska verrattuna Cmoreen!
Ei nykinyt mutta kiekon liike ja nimenomaan tuo musta katkoviivainen efekti on vaivannut itseäni jo about koko kauden.
Oon alkanut jo epäillä silmiäni. Itse katson Telia play-boxin kautta töllöstä. Asetusten säätäminen ei muuta mitään.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nykinyt mutta kiekon liike ja nimenomaan tuo musta katkoviivainen efekti on vaivannut itseäni jo about koko kauden.
Oon alkanut jo epäillä silmiäni. Itse katson Telia play-boxin kautta töllöstä. Asetusten säätäminen ei muuta mitään.
Tätä ilmiötä en ole -ainakaan tähän mennessä- huomannut LGn TV-sovelluksessa. Muita vikoja kyllä senkin edestä.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Nykimisilmiö tulee 50/60 Hz asetuksesta. Suomessa PAL järjestelmän mukaiset kamerat kuvaa 50FPS johtuen meitin 50Hz sähköjärjestelmästä (historialuento miksi jne jääköön väliin), mutta pääosin streamaus palvelut pelaa 30/60FPS järjestelmin, koska ovat NTSC järjestelmän peruja (jenkkilästä). Cmorella tämä sama ongelma näyttäytyi Chromecast peilauksessa, jossa osasivat ohjeistaa ihmiset muuttamaan Chromecastin asetuksen 50Hz asetukseen ja nykiminen hävisi. Nyt osa Katsomon apeista on selkeästi kiinni 60Hz asetuksessa, ainakin andorid töllön appi on, kun taas jos itte pääsee määrittään (tai appi on kunnossa) nykiminen poistuu.


asiasta on kirjelmöity maikkarille... mutta kuulemma kuvanlaatu on kaikissa sama kun cmoresssa..
 
Viimeksi muokattu:

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko muille DNA:n kaapeli-tv asiakkaille tullut kirjautumisohjeita uuteen katsomoon? 1.12 piti siirtymisen alkaa.

Ping @Roger Moore muistaakseni sinullakin oli parempien ihmisten (DNA:n) kaapeli-tv. (:D)
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Nykimisilmiö tulee 50/60 Hz asetuksesta. Suomessa PAL järjestelmän mukaiset kamerat kuvaa 50FPS johtuen meitin 50Hz sähköjärjestelmästä (historialuento miksi jne jääköön väliin), mutta pääosin streamaus palvelut pelaa 30/60FPS järjestelmin, koska ovat NTSC järjestelmän peruja (jenkkilästä). Corella tämä sama ongelma näyttäytyi Chromecast peilauksessa, jossa osasivat ohjeistaa ihmiset muuttamaan Chromecastin asetuksen 50Hz asetukseen ja nykiminen hävisi. Nyt osa Katsomon apeista on selkeästi kiinni 60Hz asetuksessa, ainakin andorid töllön appi on, kun taas jos itte pääsee määrittään (tai appi on kunnossa) nykiminen poistuu.


asiasta on kirjelmöity maikkarille... mutta kuulemma kuvanlaatu on kaikissa sama kun cmoresssa..
Tästä samasta olen myös tökkinyt maikkaria. Hämmennystä lisää vielä se, että jos on ns täysikierros ja 6 peliä menossa. Kun kattelee eri pelejä, niin 4 toimii hyvin ja 2 nykii (kiekko tulee palasina). Olisi nyt edes aina sama kaikissa.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Onko muille DNA:n kaapeli-tv asiakkaille tullut kirjautumisohjeita uuteen katsomoon? 1.12 piti siirtymisen alkaa.

Ping @Roger Moore muistaakseni sinullakin oli parempien ihmisten (DNA:n) kaapeli-tv. (:D)
Eipä oo näkynyt, soittelin just että missä kuppaa niin ei osannut sanoa monelta lähtee, aamupäivän aikana kuulemma muttei ole tullut.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
jaahas nyt tuli tekstaria dnalta aktvívointikoodit katsomoon ja kirjautuminen onnistui omalla tunnarilla hubiin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei kai, mutta C More toimii vielä 15.12 asti. Tämä on tieto.

Ei toiminut ainakaan eilen enää telkkarin oma Cmore sovellus. Sen kun aukaisi niin luki, että tervemenoa Katsomoon. Poistin sovelluksen ja testasin Katsomoa, ainakin eilinen HPK-Ilves peli aukesi normaalisti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei toiminut ainakaan eilen enää telkkarin oma Cmore sovellus. Sen kun aukaisi niin luki, että tervemenoa Katsomoon. Poistin sovelluksen ja testasin Katsomoa, ainakin eilinen HPK-Ilves peli aukesi normaalisti.
Joo nuo voi ollakin ettei toimi, mutta mobiilisovellus toimii edelleen.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä toimi täälläkään Cmore mobiililla.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei ainakaan minun C More Android toimi enää. Pyytää menemään MTV Katsomoon.
Ei kyllä toimi täälläkään Cmore mobiililla.
Oletteko siis DNAn kaapeliasiakkaita, vai onko teillä katsomot jo aktivoitu? Minulla ainakin toimii vielä mobiilisovellus iPhonella ja parempi oisi toimiakin, kun kerran mahdollisuutta ei vielä edes ole aktivoida katsomoa.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Oletteko siis DNAn kaapeliasiakkaita, vai onko teillä katsomot jo aktivoitu? Minulla ainakin toimii vielä mobiilisovellus iPhonella ja parempi oisi toimiakin, kun kerran mahdollisuutta ei vielä edes ole aktivoida katsomoa.
pyydä koodit katsomoon dnan aspasta jollei vielä ole tullut, kerkiit vielä tänään.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletteko siis DNAn kaapeliasiakkaita, vai onko teillä katsomot jo aktivoitu? Minulla ainakin toimii vielä mobiilisovellus iPhonella ja parempi oisi toimiakin, kun kerran mahdollisuutta ei vielä edes ole aktivoida katsomoa.
En ole DNA-asiakas, meni ihan ohi yksityiskohdat tässä. Ja joo, olen aktivoinut Katsomon heti kun sen pystyi ottamaan käyttöön, mutta käytin Cmorea niin pitkään kun pystyin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä elisa viihteen kautta katsomo, mutta mitään tunnuksia tms ei ole tullut. Cmore toimii netin kautta, samoin sovellus puhelimessa. Saa tosin nähdä kauanko, mutta ainakin siis vielä.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saako enään mistään pelkkä liigapassi? Ainakin nyt näyttä että katsomon siirtyessä se aiempi sopimus on vaan rauennut?
 

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hämmentävää. Tein pikatestin sekä LG:n appilla että iPhone+Chromecastilla. Kummallakin pystyi aloittamaan lähetyksen alusta, mutta kuitenkin siirtymään johonkin kohtaan alun ja live-hetken välillä. Luurin appilla ihan normaalisti liukusäätimellä, LG:n magic remotella sillä pointterilla klikkaamalla aikajanaa. Tosin aikajanasta ei näe, mihin kohtaan siirtyy, mutta kuitenkin pystyy siirtymään.
Ittellä 3-4 vuotta LG ja sen appilla ei ole minkäänlaista siirtymismahdollisuutta. Eli joko katsot livenä tai sitten aloitat alusta ilman mitään eteenpäin siirtymismahdollisuutta. Se täppä aikajanalla on ja pysyy kummassakin versiossa siellä oikeassa reunassa.

Cmore-aikaan tottu siihen, että kun pelissä tapahtui jotain mielenkiintoista, niin kelasin taakse päin ja katsoin tilanteen uusiksi ja kelailin sitte pelikatkojen aikana takaisin live-lähetykseen. Mutta eipä onnistu enää. Ja tallennetta katsoessa kelauksen jälkeen kestää viitisen sekuntia ennen kuin jatkaa lähetystä, Cmorella siihen meni sekunti. Tulee se punainen rullaava ympyrä kyllä tutuksi.

Onhan tämä kyllä käytettävyydeltään surkea sovellus, ei uskoisi että joutuu vielä vuonna 2023 painimaan näitten asioiden parissa
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
Selaimessa aina välillä mustaa ruutua noin viiden sekunnin ajan, kun katsoo livenä. C Morella ei ollut vastaavaa ikinä. Onko tämä yleinen ominaisuus, vai johtuuko omista laitteista?
 

Longzero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Selaimessa aina välillä mustaa ruutua noin viiden sekunnin ajan, kun katsoo livenä. C Morella ei ollut vastaavaa ikinä. Onko tämä yleinen ominaisuus, vai johtuuko omista laitteista?
Musta tuntuu, että on yleinen ominaisuus. Mustaa ruutua oli tarjolla täälläkin.
Cmore tosiaankin toimi paremmin kaikin puolin.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Itse siirryin keskiviikkona Cmorelta Katsomoon. Käytössä 3v vanha LG ja Telian kaapeli 100mb. Kuvanlaatu vaihtelee ihmeen paljon kesken lähetyksen mutta mustaa ruutua ei tullut kertaakaan. Mielestäni satunnaisesti oli HD laatua. Ihme ettei tätä saada kuntoon. Annoin palautetta torstaina aspaan mutta vastausta ei ole tullut.
Positiivistä se että lähetys on enemmän reaali ajassa kuin Cmoren; Flashscoren tulospalvelu nyt samassa tahdissa. Cmoressa oli about 30sek viive.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onko tietoa toimiiko katsomo vielä kahdella laitteella samaan aikaan? Keskiviikkona vielä toimi. Eilen loppui katsomo tilaus ja mietin otanko katsomon vai siirrynkö discover palveluun?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös