Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 515 683
  • 21 783

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se oikeesti ihan liikaa pyydetty että erätauolle saisi vaikka maalikoosteita peleistä? Ja tän paskan hinta viel nousee? Vitun amatöörit
Tää on sellanen mitä oon ihmetelly. Jollain kierroksella tulee muiden pelien maaleja erätauolla, jollain kierroksella ei. En ole tähän mitään logiikkaa vielä keksinyt.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
No meni siinä 9 minuuttia et saatiin odotella näit klippejä. Joo tiiän isot ongelmat on :D
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko niin, että discoveryllä ei pysty katsomaan määrättyä vanhempia pelejä enää jälkeenpäin? Esim Kärpiltä löytyy vain Saipaa vastaan ollut peli.
 

axe

Jäsen
Discoveryllä oli jo viime kaudella se että viikon vaan säilyttävät pelejä näytillä. Joku sopimustekninen syy Telia-CMore-Katsomon tai kuka just nyt sitten oikeudet omistakaan, niin sen kanssa.
 

Crank

Jäsen
Oli muuten ihan järkyttävän huonoa selostusta saukkoselta tps hpk pelissä. Vitutti kuunnella sitä sössötystä ja änkyttämistä koko pelin ajan.
Mikalla oli myös tilastot hallussa. Sepitti että Rautiaiselle HPK:n paidassa pelaaminen oli jo tuttua ennestään, kun pelasi kauden 10-11 Kerhossa. Ilveksestä sitten enemmän taustaa.
Eihän toi täysin väärin ole, mutta Rautiainen kuitenkin pelasi Hämeenlinnassa 07-14 väisen ajan, jonka jälkeen siirtyi Ilvekseen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Laitetaan jotain positiivista. Eilisen Sport-HIFK matsin selostaja oli tehnyt kotiläksynsä ja ennenkaikkea hänellä ei ollut ärsyttäviä maneereja. Kaiken kaikkiaan hyvä selostaja. Harmi kun nimi ei jäänyt mieleen ja Discovery+n palvelusta sitä ei näy.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Laitetaan jotain positiivista. Eilisen Sport-HIFK matsin selostaja oli tehnyt kotiläksynsä ja ennenkaikkea hänellä ei ollut ärsyttäviä maneereja. Kaiken kaikkiaan hyvä selostaja. Harmi kun nimi ei jäänyt mieleen ja Discovery+n palvelusta sitä ei näy.
Juho Kokko on kyseinen selostaja.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Laitetaan jotain positiivista. Eilisen Sport-HIFK matsin selostaja oli tehnyt kotiläksynsä ja ennenkaikkea hänellä ei ollut ärsyttäviä maneereja. Kaiken kaikkiaan hyvä selostaja. Harmi kun nimi ei jäänyt mieleen ja Discovery+n palvelusta sitä ei näy.
Juho Kokko, tykkäsin kans.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pitäisköhän tän ketjun otsikkoon päivittää jo MTV Katsomo? @Moderaattorit :)

Äsken tuli mulle meiliin ilmoitus että uusi sovellus on käytettävissä ja Samsungin telkkarilla tuolta pystyykin jo katsomaan CMoren sisältöjä, urheilu mukaan lukien. Kännykän appi odottaa vielä päivitystä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joko jollain on tietoa, pystyykö jatkossa operaattoritunnuksilla kirjautumaan uuteen MTV Katsomoon myös älytv-sovelluksella?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Pitäisköhän tän ketjun otsikkoon päivittää jo MTV Katsomo? @Moderaattorit :)

Äsken tuli mulle meiliin ilmoitus että uusi sovellus on käytettävissä ja Samsungin telkkarilla tuolta pystyykin jo katsomaan CMoren sisältöjä, urheilu mukaan lukien. Kännykän appi odottaa vielä päivitystä.

Joo muuten hyvä, mutta eipä siellä liigapelejä näy kuten C Moressa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo muuten hyvä, mutta eipä siellä liigapelejä näy kuten C Moressa.
Näkyy viimeistään 10.10. kun sovellus on päivittynyt. Täällä molemmista telkkareista pystyy jo katsomaan liveurheilua Katsomon kautta, kännykästä ei vielä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joutuu tänään katsoa poikkeustapauksessa HIFK:n kotipelin Cmoren lähetyksestä ja vieläpä jälkilähetyksenä.

Mikä perversio saa kameramiehen zoomaamaan liian lähelle pelitilannetta? Ensimmäisessä erässä oli monia tilanteita, että kiekkoa ei näkynyt lähetyksessä kun se oli pakilla viivassa. Toistan, kiekkoa ei näkynyt lähetyksessä kun se oli pakilla viivassa!

Toinen ongelma, mikä tuosta liian suuresta zoomaamisesta aiheutuu, on joissain tilanteissa kun kiekko liikkuu nopeasti edes takaisin sivuttaissuunnassa, kameramies ei pysy menossa mukana. Sekä tietysti hidastusten paska taso johtuen siitä, ettei kameramies pysy muutenkaan mukana. Korostuu erityisesti muista kuin pääkamerasta kuvattuna.

Kameramiehelle ohjeistus, että riittää aivan hyvin, kun zoomi on sillä tasolla, että koko alue siniviivasta päätyyn asti näkyy kerralla. Yhtään lähemmäksi ei tarvitse zoomata. Noin pelin ollessa käynnissä, pelikatkot erikseen.

Edit. Lisätään vielä, että Mertarantaa enemmän tässä pelissä vituttaa tuo kuvaamisen ala-arvoinen taso.
 
Suosikkijoukkue
Man United, Huuhkajat
Joko jollain on tietoa, pystyykö jatkossa operaattoritunnuksilla kirjautumaan uuteen MTV Katsomoon myös älytv-sovelluksella?
Telialta sain vastauksen, että ei pystyisi. Toivottavasti kehittää sovellusta niin, että pystyisi tulevaisuudessa.
Selaimella kyllä onnistu.
"Alla olevat kentät täyttyvät automaattisesti, kun klikkaat sähköpostiisi lähetettyä aktivointilinkkiä viestissä "Aktivoi MTV Katsomo". Löydät aktivointilinkin myös kirjautumalla Minun Teliaan. Liittymäni ja palveluni -sivulla valitse MTV Katsomo -tuotteen kohdalla ”Ota käyttöön”.
Täytä tiedot jotka sait operaattoriltasi
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Nopealla vilkaisulla en Samsung telkkarin Katsomo sovelluksesta huomannut, mistä vaihtaa profiilia? Cmore appissa on mulla "minä , muija , lapset". Vai tuleeko sekin ominaisuus sitten 10.10 käyttöön ?

edit : eipä tota profiili valintaa ole selaimellakaan (chrome). Noh, koitan malttaa sinne 10.10 asti

Sen verran tämä kiinnosti, että piti ihan kauppiaalta kysellä :

edit 2 : "Moikka Luukkumies" Valitettavasti kaikkia C Moressa totuttuja ominaisuuksia ei heti alkuun ole käytössä. Palvelu kehittyy jatkuvasti ja toivottavasti saadaan profiilit mukaan vielä myös MTV Katsomon puolelle Nappaan tästä palautetta eteenpäin tekniikallemme!

Siis jos ahneuksissan/tyhmyyksissään eivät tuota perusjuttua laita tulille -> irtisanon tilauksen ja menen metsään kannonnokkaan istumaan juomaan heroiinia.
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pitäisköhän tän ketjun otsikkoon päivittää jo MTV Katsomo? @Moderaattorit :)

Äsken tuli mulle meiliin ilmoitus että uusi sovellus on käytettävissä ja Samsungin telkkarilla tuolta pystyykin jo katsomaan CMoren sisältöjä, urheilu mukaan lukien. Kännykän appi odottaa vielä päivitystä.
Mktä kautta sulle toi ilmo tuli?

Mä en löytänyt vielä sähköpostista mitään ainakaan.. Samsungin Smart-tv käytössä myös täällä.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Mktä kautta sulle toi ilmo tuli?

Mä en löytänyt vielä sähköpostista mitään ainakaan.. Samsungin Smart-tv käytössä myös täällä.
Ainakin minulle tuli sähköpostiin tällainen ilmoitus (osa siitä alla):
. . .
Tilaamasi Telia Liigapassi -suoratoistopalvelun nimi vaihtuu ja on 10.10.2023 alkaen MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu. Asiakkaiden siirtoa uuteen MTV Katsomo -palveluun tehdään porrastetusti lokakuun ajan ja C More -palvelu toimii normaalisti vaihtoon asti.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Nopealla vilkaisulla en Samsung telkkarin Katsomo sovelluksesta huomannut, mistä vaihtaa profiilia? Cmore appissa on mulla "minä , muija , lapset". Vai tuleeko sekin ominaisuus sitten 10.10 käyttöön ?

edit : eipä tota profiili valintaa ole selaimellakaan (chrome). Noh, koitan malttaa sinne 10.10 asti

Sen verran tämä kiinnosti, että piti ihan kauppiaalta kysellä :

edit 2 : "Moikka Luukkumies" Valitettavasti kaikkia C Moressa totuttuja ominaisuuksia ei heti alkuun ole käytössä. Palvelu kehittyy jatkuvasti ja toivottavasti saadaan profiilit mukaan vielä myös MTV Katsomon puolelle Nappaan tästä palautetta eteenpäin tekniikallemme!

Siis jos ahneuksissan/tyhmyyksissään eivät tuota perusjuttua laita tulille -> irtisanon tilauksen ja menen metsään kannonnokkaan istumaan juomaan heroiinia.
Muistaakseni jossain oli että profiileita ei ainakaan aluksi edes ole.
Eikä ole myöskään ”aloita alusta”- ominaisuutta, toinen iso miinus.
Eikä UHD:ta.
Ei yllätä että appi tuodaan keskeneräisenä markkinoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös