Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 502 874
  • 21 776

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistä moinen oletus? Nämä ilmaiset pelithän ovat mainoksia maksullisesta tuotteesta. Saipa-HPK pelin näyttäminen ei saa ketään painamaan tilausnappia. Esim. joku hyvätasoinen-/tunnelmainen ja tapahtumarikas Tappara-Ilves taas voi saada hyvinkin jonkun painamaan tilausnappia.
Eipä ainakaan minua saa Liiga-tuotetta tilaamaan mikään muu kuin suosikkijoukkueeni otteiden näkeminen. Ja mistä kristallipallosta tiedetään etukäteen, että matsi on viihdyttävää katseltavaa? Joukkueiden nimekkäiden pelaajien määrä on siinä yhtälössä vain yksi palanen. Esimerkiksi Tapparalla taitaa olla jo perinteenä pelata syksy raskaalla jalalla ja repiä pisteitä vain se tarvittava määrä playoffasetelmia varten.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Itse kyllä ottelut näen ilman ilmaispelejä, joten sinällään tarvetta Kärppien ilmaispeleille ole. Kuitenkin pidän positiivisena, että Kärpät puhuttaa ja Kärppiä ollaan haluttu laittaa ilmaiskanaville.

Olikohan se 2020-21 kausi, jolloin jokaiselle Liiga-joukkueelle oli yksi kotiottelu merkattu. Ja tuossa ottelussa puhuttiin juuri kotijoukkueesta puhuttiin hyvin sekä avattiin joukkuetta tarkemmin ja sen merkitystä kaupungille. Itse tykkäisin, mikäli joukossa olisi ollut kaikkia joukkueita ainakin yksi. Ymmärrän tietenkin, että katsojaluvut edellä mennään, mutta mahtaako Ilves - Sport ottelun katsojaluvut olla isommat kuin vaikkapa KooKoo - SaiPa pelin.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Itse kyllä ottelut näen ilman ilmaispelejä, joten sinällään tarvetta Kärppien ilmaispeleille ole. Kuitenkin pidän positiivisena, että Kärpät puhuttaa ja Kärppiä ollaan haluttu laittaa ilmaiskanaville.

Olikohan se 2020-21 kausi, jolloin jokaiselle Liiga-joukkueelle oli yksi kotiottelu merkattu. Ja tuossa ottelussa puhuttiin juuri kotijoukkueesta puhuttiin hyvin sekä avattiin joukkuetta tarkemmin ja sen merkitystä kaupungille. Itse tykkäisin, mikäli joukossa olisi ollut kaikkia joukkueita ainakin yksi. Ymmärrän tietenkin, että katsojaluvut edellä mennään, mutta mahtaako Ilves - Sport ottelun katsojaluvut olla isommat kuin vaikkapa KooKoo - SaiPa pelin.
Ehkä olen vanhanaikainen mutta itse epäilen että Ilves-Sport tämän vuoden puolella ainoana sunnuntai-pelinä kerää itseasiassa hyvät katsojaluvut kun mikään muu joukkue ei samana päivänä pelaa.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onks tarkalleen ottaen millaiset mallit sulla, tai mikä käyttöjärjestelmä? Mulla taitaa olla "Tizen Smart TV" ja oisko TV:n vm 2021. Lähinnä pohdin, että toimisko toi itsellä jatkossa. Olen itse edelliskaudella saattanut katsella D+:n kautta, ja sillon tais pätkiä. Moni kuitenkin sanonut, että viime kausi pelitti ihan hyvin, paitsi LG:llä (?).
Q60R ja TU7175. Lienee Tizen ehkä molemmissa. Samaa ikäluokkaa.

Toi oli outo homma. Vain Liigan livet pätkivät. Muut livet toimi muistaakseni moitteetta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Ehkä olen vanhanaikainen mutta itse epäilen että Ilves-Sport tämän vuoden puolella ainoana sunnuntai-pelinä kerää itseasiassa hyvät katsojaluvut kun mikään muu joukkue ei samana päivänä pelaa.
Minäkin luulen näin, mutta kuten jo itse sanoit, niin se johtunee juurikin sunnuntaista ja siitä etteivät muut pelaa.

Jos perustorstaina olisi pekkaperusseuraajalle valittavana Ilves - Sport tai KooKoo - SaiPa, niin tuskin hänelle sillä olisi merkitystä kumpi näkyisi.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tuo 25.99€/kk Discovery+ jääkiekko on edelleen halvin.
Elisalta tuli nyt kuun vaihduttua Liigapassi tarjolle kaapeli- ja Viihde-asiakkailleen hintaan 29,95€, joten edelleen Discovery vie hintavertailua.

 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Elisalta tuli nyt kuun vaihduttua Liigapassi tarjolle kaapeli- ja Viihde-asiakkailleen hintaan 29,95€, joten edelleen Discovery vie hintavertailua.


Mun mielestä ehdottomasti paras vaihtoehto on ottaa kuitenkin hieman kalliimmalla se Elisan tai Cmoren kautta.

Itse asun joka toinen viikko kahdessa eri kodissa ja se on kätevää kun liigaa voi katsoa Elisaviihteestä yhdellä tilauksella. Ei tarvitse kikkailla tv:n sisäisen tai ulkoisen chroemcastin kanssa.
 

axe

Jäsen
Elisalta tuli nyt kuun vaihduttua Liigapassi tarjolle kaapeli- ja Viihde-asiakkailleen hintaan 29,95€, joten edelleen Discovery vie hintavertailua.

Aivan upiaa! Mutta missä tuosta kerrotaan niinku julkisesti, onko tullut jo jotain mainostarjousta? Vai voinko tänään odotella markkinointiviestiä?

Edit: Paitsi, että tätä ei pysty siis katselemaan lainkaan jälkilähetyksenä ja muutenkin on jottain paskea ettei tätä kannatakaan käyttää. Palaan takaisin aiempaan pitkään viestiini, kuinka älyttömän hankalaa näistä erilaisista systeemeistä on normaalikuluttajan valita hyvä tai edes sopiva paketti.
 
Viimeksi muokattu:

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Aivan upiaa! Mutta missä tuosta kerrotaan niinku julkisesti, onko tullut jo jotain mainostarjousta? Vai voinko tänään odotella markkinointiviestiä?

Edit: Paitsi, että tätä ei pysty siis katselemaan lainkaan jälkilähetyksenä ja muutenkin on jottain paskea ettei tätä kannatakaan käyttää. Palaan takaisin aiempaan pitkään viestiini, kuinka älyttömän hankalaa näistä erilaisista systeemeistä on normaalikuluttajan valita hyvä tai edes sopiva paketti.

Telialta nappasin Cmore totalin asiakasetuhintaan 32,95 €/kk + eka kuukausi ilmatteeks.

Tuossa Elisan tarjouksessa tosiaan kannattaa huomioida tämä präntti: "Tämä sisältö on tilattavissa vain digiboksille tai kaapeli TV-kortille.".

Discoveryyn en koske enää pitkällä tikullakaan, vaikka halvin olikin ainakin aiemmin (en ole nykyisiä hintoja tsekannut), LG:n telkkarissa sovellus aivan kökkö kun pätki lähetystä 5 sek välein ja chromecastinkin kautta pyöritettynä oli jotenkin hidas ja hankala. Cmoren sovellus toimii täydellisesti samalla setupilla.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Telialta nappasin Cmore totalin asiakasetuhintaan 32,95 €/kk + eka kuukausi ilmatteeks.
Kannattaa myös huomioida, että pystyy edelleen "tilaamaan" esim. kaverin kanssa puoliksi. Ei siis periaatteessa ole mahdollista, mutta samalla tunnuksella voi katsoa kahdelta eri laitteelta samanaikaisesti. Tämä siis lukee ihan tuolla CMoren sivuilla (laitteet ja tekniikka).
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Telialta nappasin Cmore totalin asiakasetuhintaan 32,95 €/kk + eka kuukausi ilmatteeks.
”Liiga-matsit nyt kuukaudeksi veloituksetta C More -suoratoistopalvelussa. Maksuton kokeilujakso tilattavissa 9.10. asti.”

Joten jos ei ole tarvetta huonoihin sarjoihin/elokuviin niin ottamista kannattaa viivästyttää Liigan alkuun saakka:
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
DNA:lla tuntuu vastauksen kanssa kestävän niin kysellään täältäkin: eli kiinnostelisi ottaa Liigapaketti DNA:n kaapeliin mutta usean kerran kuukaudessa tulee tilanne jolloin en pääse suoran lähetyksen ääreen vaan pitäisi päästä katsomaan jälkilähetyksenä. Onnistuuko tämä DnaTv- mobiilissa samoin kuin Cmorella?

Kiitos tietäjille
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
”Liiga-matsit nyt kuukaudeksi veloituksetta C More -suoratoistopalvelussa. Maksuton kokeilujakso tilattavissa 9.10. asti.”

Joten jos ei ole tarvetta huonoihin sarjoihin/elokuviin niin ottamista kannattaa viivästyttää Liigan alkuun saakka:

Tämäpä. Itse googlettelin, että mistä paketista näkyy CHL ja osui joku wanha mainos silmiin jossa mainostettiin Cmore+CHL ja nappasin heti kiinni kun myöhemmin hoksasin tuon etuhinnan sille. No pitää sitten katsella leffoja ja sarjoja koko rahan edestä..
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
DNA:lla tuntuu vastauksen kanssa kestävän niin kysellään täältäkin: eli kiinnostelisi ottaa Liigapaketti DNA:n kaapeliin mutta usean kerran kuukaudessa tulee tilanne jolloin en pääse suoran lähetyksen ääreen vaan pitäisi päästä katsomaan jälkilähetyksenä. Onnistuuko tämä DnaTv- mobiilissa samoin kuin Cmorella?

Kiitos tietäjille
DNA TV:tä en juurikaan käytä, mutta mielestäni onnistuu. Ainakin eiliset CHL pelit näkyi olevan katsottavissa, kun kävin hetki sitten tarkistamassa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tuossa Elisan tarjouksessa tosiaan kannattaa huomioida tämä präntti: "Tämä sisältö on tilattavissa vain digiboksille tai kaapeli TV-kortille.".
Tämä on tosiaan hyvä huomata.

Itse Elisan kaapelissa asuvana, tuo on vaihtoehto, kun nykyinen C More Hockey tilaukseni on kytketty Telian puhelinliittymään, jota ole ajatellut kilpailuttaa.
 

wäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
DNA:lla tuntuu vastauksen kanssa kestävän niin kysellään täältäkin: eli kiinnostelisi ottaa Liigapaketti DNA:n kaapeliin mutta usean kerran kuukaudessa tulee tilanne jolloin en pääse suoran lähetyksen ääreen vaan pitäisi päästä katsomaan jälkilähetyksenä. Onnistuuko tämä DnaTv- mobiilissa samoin kuin Cmorella?

Kiitos tietäjille

Olin äsken yhteydessä DNA:n myyjään. Ymmärsin myyjän puheista, että asiakkaan täytyy valita joko kaapelikanavat tai DNA TV-mobiilisovellus, molempia ei voi valita. Voin olla tietysti, että ymmärsin väärin.

DNA TV:n sovelluksen saa älytelkkariin, joten olen kallistumassa siihen. Onko palstalaisilla kokemusta, toimiiko liigalähetykset DNA TV:ssä hyvin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin äsken yhteydessä DNA:n myyjään. Ymmärsin myyjän puheista, että asiakkaan täytyy valita joko kaapelikanavat tai DNA TV-mobiilisovellus, molempia ei voi valita. Voin olla tietysti, että ymmärsin väärin.
Ymmärsit väärin, pitää olla joko kaapelikortti tai DNA Hubi älydigiboksi, eli sama idea mikä on siinä Telian boksissa tai Elisa Viihteessä.

DNA TV:n sovelluksen saa älytelkkariin, joten olen kallistumassa siihen. Onko palstalaisilla kokemusta, toimiiko liigalähetykset DNA TV:ssä hyvin?
Mihinkähän älytelkkariin tuon sovelluksen saa? Ainakaan omaan Samsungin telkkariin ei saa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mihinkähän älytelkkariin tuon sovelluksen saa? Ainakaan omaan Samsungin telkkariin ei saa.

DNA:n tukiartikkelin perusteella ainoastaan Android TV on tällä hetkellä tuettuna äly-tv-alustoista eli esim. Samsungin käyttämälle Tizenille ja LG:n webOS:lle sovellusta ei löydy. Vaihtoehtoisia katselutapoja on sitten aiemmin mainitun DNA Hubi -laitteen lisäksi Chromecast, Apple TV, puhelin/tabletti ja verkkoselain.

 

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Liiga: Hockey Night - Tien päällä on varmaan jo unohdettu ja kuopattu, kun eikös se ole yleensä alkanut ennen kauden alkua? Ainakin mainoksia on tullut, mutta nyt ei ole mitään mainoksia tästä.
 

Horsepower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Original Six
Q60R ja TU7175. Lienee Tizen ehkä molemmissa. Samaa ikäluokkaa.

Toi oli outo homma. Vain Liigan livet pätkivät. Muut livet toimi muistaakseni moitteetta.
Itsellä vm-20 Tizenillä varustettu Q80T ja viime kaudella tuli katsottua discoveryn kautta kahta peliä vaille kaikki Ilveksen pelit.
En muista että olisi kertaakaan pätkinyt pelit millään tavalla.
Tyytyväinen palveluun, vaikka itse appi ja sen käyttöliittymä kieltämättä aika köpö onkin. En tiedä onko nyt kevään jälkeen sitten tullut päivityksiä siihenkin.

Kannattaa muistaa että pätkimiset saattaa johtua omasta internet liittymästä ja sen käytöstä.

Meillä esim suoratoistopalvelut pätkii jos ei tee kaistanrajoituksia eri laitteille vaikka kaistanopeutta riittäisikin.
Pojan koneessa oli esim peliclientti jota ei oltu rajoitettu ja sen ladatessa esim.pelipäivityksiä oli koko netti ihan tukossa.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Liiga: Hockey Night - Tien päällä on varmaan jo unohdettu ja kuopattu, kun eikös se ole yleensä alkanut ennen kauden alkua? Ainakin mainoksia on tullut, mutta nyt ei ole mitään mainoksia tästä.
Ei taida olla aihetta enää vierailla Hakametsässä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs järki tuossa Liigapassissa on kun hintaero pari euroa Cmoreen nähden, josta tosiaan kuten todettua ainakin Telian kautta saa vielä yhden kuukauden veloituksetta. Cmore myös aika no-brainer kun ainakin toistaseksi voi tunnukset jakaa vaikka serkun kissan kaiman kanssa *kop kop*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös